Remontuos Rimkų geležinkelio pervažą

Svarbu, Transportas

AB „Lietuvos geležinkeliai” numato vienerius metus remontuoti Rimkų pervažą, tačiau ir po šio remonto ji nebus dviejų lygių, kaip kad svajoja kasdien čia laiką gaištantys vairuotojai.

Ir po šio remonto pervaža nebus dviejų lygių, kaip kad svajoja kasdien čia laiką gaištantys vairuotojai. Palmiros Mart nuotr.

Ši pervaža yra vadinama viena iš pagrindinių bei labiausias komplikuotų miestą ir aplinkinius rajonus jungiančių magistralių.

Paprastojo remonto rangos darbų projektą, kurio užsakovė – AB „LTG INFRA“, UAB „Sweco Lietuva“ parengė dar 2021 metais. Projekte nurodoma, kad šio remonto tikslai – pakeisti geležinkelio kelio viršutinę konstrukciją ar atskirus jos elementus (pvz., balastą, pabėgius, bėgius ir kt.), nekeičiant geležinkelio kelio parametrų.

Po remonto numatomas didžiausias čia leistinas keleivinių traukinių greitis – 120 km/h, prekinių traukinių – 80 km/h. Galutinis greitis bus nustatomas infrastruktūros valdytojo atsižvelgiant į pastatyto kelio parametrus.

Šiuo metu pervažoje yra įrengta automatinė signalizacija su papildomais baltais žiburiais, vaizdo stebėjimo sistema bei apšvietimas. Teigiama, kad esamos matomumo sąlygos atitinka Pervažų įrengimo ir naudojimo taisykles.

Tuo metu esamo asfalto paviršiuje, pervažos prieigose, yra susidariusios provėžos, galinčios neigiamai veikti eismo saugą, ypač esant krituliams, kai iš provėžų negali nutekėti vanduo. Šis procesas gali sukelti vadinamąjį akvaplaniravimą. Todėl numatomas viršutinio asfalto sluoksnio pakeitimas. Projekte numatoma įrengti T formos bortus ir pakeisti pervažos dangą naujomis gumos kompozito plokštėmis.

„Lietuvos geležinkeliai” jau pradėjo ieškoti rangovų šiems darbams atlikti.

Tuo metu praėjusios valdžios planų po pervaža, siekiant išvengti transporto eilių, statyti viaduką/tunelį, dar 2021 metais buvo atsisakyta, atidarius įvažiavimą į miestą per Lypkius.

29 Comments

  1. Blaivus

    As pries toki remonta. Man i darba reikia, o ne pervazoje vagonus skaiciuoti.

    Reply
  2. Tyras

    Kalba turi būti apie tilto ar tunelio statybos darbus,ir apvažiavimo statybos.

    Reply
  3. Liberalus cinizmas ...

    Klaipėdą 3 kadencijas valdė liberalai . Ponas teksto autorius , liberalas A.Šulcas 2011-2019 m. Klaipėdos miesto savivaldybės vicemeras ! Kodėl ponai liberalai , o paskutinę kadenciją ir konservatorių vicemerai , bei jų tarybų daugumos NEPASIRŪPINO klaipėdiečiais , taip kaip padarė , kad ir Plungės savivaldybė dėl kurių dabar komentarų rašytojai dejuoja ? Rimkų pervaža problema tik ” vakar ” tapo problema ? Kiek atsimenu ” rakštis ” nuolatinė buvo . Buvo dar tada kada traukiniai lėkė vienas paskui kitą ! Tik jūs liberalieji nei piršto nepajudinote , tik atsikalbinėjote : grafikus , laikus tipo derinote . Klaipėdos liberalai nesugebėjo jokių projektų suderėti ar užsakyti, taip kaip padarė Plungė ir tunelį baigė 2019 !!!!!! ? ____ Iš Delfio ___2019 m. lapkričio _____ Projektui įgyvendinti buvo skirtas 4678993,29 eurų ES fondų lėšų finansavimas, taip pat 674257,83 eurų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto bei 151446,87 eurų Plungės rajono savivaldybės biudžeto lėšų, rašoma savivaldybės pranešime. ______ Plungės savivaldybės administracija, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įgyvendino projektą „Tunelinio viaduko po geležinkeliu Plungės m. Dariaus ir Girėno g. įrengimas“. Šis projektas savo darbų apimtimi buvo pats didžiausias ir sudėtingiausias, koks apskritai kada nors yra buvęs savivaldybei. Tarptautinį konkursą laimėję rangovai tęsėjo įsipareigojimus ir tunelį po geležinkeliu Plungės mieste pastatė per 17 mėnesių. _________P.S. taigi , pažiūrėkite į savo darbus liberalieji ir ar turite nors mažiausią moralinę teisę mokyti ar dergti naujai išrinktus į Klaipėdos valdymą . Jie tik pradeda dirbti , o jūsų ” darbai ” man žinomi . Nevykėliai – vienintelis žodis .

    Reply
    • Ovacijos

      Plojimai…., bet darbai ir toliau nejuda – tyli meras.

    • Liberalus cinizmas ...

      Meras netyli . Meras kalba apie Pietinį aplinkelį , kurį liberalai ar ne dar 2015 !!!! užmetė į savivaldybės stalčius . Suprantu jog darbai vyksta ne per vieną dieną , todėl naujai išrinktiems linkiu sėkmės . O , kad miestą valdė liberalūs nevykėliai , man akivaizdu nuo Klaipėdos gatvių remonto . Darbų eigos suderinti nesugeba ? Mogiliovo g. atkasė , rado ESO laidus ( matyt liberalieji nežino kur kokie laidai mieste ir ką gali rasti remontuojant gatves ? ) Dabar ESO ieško kas atliks darbus ? O miestiečiai laukia ir turi nepatogumų . Ar ne panaši situacija buvo su naująją Norfa ? Vienžo ….liberalieji man nevykėliai , o klaipėdiečiai jiems dzin . Ponas Grubliauskas 3 kadenciją su konservatorių palaikymu laimėjo ! Matyt ir jiems liberaliųjų valdymas tiko . Todėl aš seniai netikiu nei vienu liberalų ar konservatorių politikų žodžiu . Man reikia realių darbų , kurie pagerina mano klaipėdiečio gyvenimą mieste . Aš myliu Klaipėdą savo gimtąjį miestą ir nesiruošiu gyventi regione , todėl politikų „darbus ” atidžiai stebiu .

    • Liberalus cinizmas ...

      O kokie liberaliųjų „darbai” išlindo miesto valdyme po liūčių ? Ir man sunku patikėti , jog ___ Iš VE . Klaipėdos meras: susitikime dėl užtvinusių gatvių aptarti skubūs sprendimai ir ilgalaikis veiksmų planas. 2023 m. rugpjūčio ______Sunku patikėti, kad nuo nepriklausomybės laikotarpio mes šiai dienai turime TIK APIE 50 procentų INVENTORIZUOTŲ TINKLŲ . Iš 360 kilometrų, tik apie 180 yra žinoma. Kol nežinome visų tinklų situacijos, negalime daryti nei hidraulinio modeliavimo, nei ieškoti ir įgyvendinti veiksmingų sprendimų, kaip būtų galima stichiją suvaldyti“, – pranešime spaudai sako meras Arvydas Vaitkus.Todėl, anot miesto mero, bus didinamas inventorizavimo pagreitis, kad „Klaipėdos vanduo“ žinotų tikrąją situaciją ir galėtų padaryti savo darbus _______P.S. žinote trūksta žodžių ….kokio liberalumo reikia būti , kad taip nesirūpinti miestu ? Nežinoti ir nieko nespręsti dėl klaipėdiečių !!!! Štai iš tokių ” darbų ” – klaipėdiečiams ir mano išvada ; miestą valdė nevykėliai liberalieji su konservatoriais .

    • Liberalus cinizmas ...

      o jau dėl smarvės ir taršos mieste bei grigėjų vamzdžio , net kalbėti neverta . Liberalieji ” nieko nežinojo ir nieko negalėjo ” nei pakeisti nei sustabdyti ? Ar taip , pone liberale , buvęs vicemere A.Šulcai ? Kiek prirašytų su nusiskundimais gyventojai raštų jums išsiuntė ? Liberalumas man, per tokius liberalius valdininkus, jau tapo keiksmažodiu .

  4. Amigo

    Tarybine Klaipedoj jau buvo paruostas proektas viadukui Rimkose statyti. Bet tapus Lietuvai nepriklausoma, sitas proektas, kaip ir tyltas I Kursiu Nerija, liko neigyvendintas del ubagumo.

    Reply
    • Bjauru

      Labai ilgiesi?

    • Anonimas

      Amigui- ko tau čia normaliame portale reikia? Aiškus kuo smirdi – sovietiniu š….. ir dar rusišku. Išmok lietuviškai rašyti. „Tyltu” į Kušių neriją nereika – ne tam, kad rusų tankai su vagimis ir banditais lengviau neatvažiuotų, o dėl ekologijos

  5. SOS

    Atšaukti,stabdyti tokius DARBUS !!!

    Reply
  6. Gėda Klaipėdos valdžiai, prasti šeimininkai

    Na per metus ir tunelį iškastų. Jeigu Plungėje tai padarė, ko miega Klaipėdos valdžia? Nejaugi jeigu jums asmeniškai nėra naudos nei pirštelio nejudinate valdžios vyrai? Svarbiausiai tokius darbus kaip remontas vykdys visu metus- absurdas.

    Reply
    • Trūksta padorių žodžių , liko tik keiksmažodžiai

      gėda turėtų būti jums . Jūs visai …? Remontą daro ne Klaipėdos valdžia . Klaiku nuo bukų kurie gėdina kitus . Petrošiniai …. AB ” Lietuvos geležinkeliai ” – vis dar VALSTYBĖS ĮMONĖ ! Pretenzijos konservatorių premjerės Šimonytės vyriausybei ir liberaliai seimo daugumai ___AB „Lietuvos geležinkeliai” numato vienerius metus remontuoti Rimkų pervažą, tačiau ir po šio remonto ji nebus dviejų lygių, kaip kad svajoja kasdien čia laiką gaištantys vairuotojai.

    • Jurgita

      „Tuo metu praėjusios valdžios planų po pervaža, siekiant išvengti transporto eilių, statyti viaduką/tunelį, dar 2021 metais buvo atsisakyta, atidarius įvažiavimą į miestą per Lypkius.” Ši sankryžą visiškai nesprendžia problemos, toks vaizdas, kad net nėra iš tos pusės važiavę tie sprendėjei.

  7. Klaipėdietis

    Absurdas. Rimkų pervaža yra visiškas butelio kakliukas transporto judėjimui ir Lypkių įvažiavimas šios problemos neišspręs. Gal savivaldybės darbuotojai galėtų atvykti ir pasižiūrėti kaip atrodo Lypkių ir Rimkų kamščiai per piko valandas, gal akys atsivertų…

    Reply
    • Anonimas

      Geriau laukuose kalnelius palyginti už puse liamo (čia apie Šiaurinės pr.)

  8. Vairuotojas

    Senai planavo pietinį aplinkeli daryti,žadėjo padėti uostas,bet galimai pinigai išgaravo,nebėra kalbos apie pietinį aplinkeli.Kiek mašinų atlaisvintu Rimkų pervaža,deja geriau sartiruoti vagonus pervazoje,ir gadinti vairuotojų nervus.

    Reply
    • Kiek prisimenu

      Pietinis aplinkelis ,liberaliųjų miestą valdančiųjų , dar 2015 m buvo ” užmirštas ” . Apie planą atgaivinti Pietinį kalbėjo tik meras Vaitkus . Tikiuosi viskas pavyks . O visi kiti liberaliųjų ” patobulinimai ” tiltai , sankryžos ir t.t klaipėdiečiams, mano nuomone , nieko negerino .

    • Amigo

      Slava Ukraina!

  9. Česlovas

    Telšiai turėjo vieną tiltą, pastatė antrą, Plungė iškasė tunelį, nors tuose miestuose nėra toks intensyvus eismas. Klaipėda sugebėjo tik pervaža Lypkių gatvėje padaryti su begaliniu kamščiu sukant iš Lypkių gatvės į Pramonės. Nedašunta šviesoforą pareguliuoti kairiam posūkiui.
    Nuo liepos mėnesio žadėjo naują įvažiavimą į LEZą daryti, mirtina tyla, žadėjo nuo Jakų žiedo link Šilutės kelią 4 juostų, tylu kaip kapuose. Ties Rimkų viaduku link Ketvergių buvo planas du žiedus daryti, planas gal liko, bet darbų nėra.
    Rimkų pervažoje dviracių taku dviračiu su priekaba per tuos atitvarus neįmanoma pravažiuoti, važiuojant nuo Klaipėdos turi lyst prieš eismą. Rašiau geležinkeliams prieš 2 mėnesius, vis dar svarsto ką atsakyti. Gal susiprotės sutvarkyti.

    Reply
    • Jeg

      Gali būti, kad pinionzai prafurfyrinti ant džiazo ir dar bala žino ant ko

    • Praeivis

      Sunku dabar pasakyti, kas aktualiau ar pigiau: tunelis ar tiltas per geležinkelį, tačiau palikti Rimkuose pervažą – absoliučiai prieštvaninis sprendimas.

    • Memelender

      Plungėje pagrindinė pervaža prie pat geležinkelio stoties. Kol nebuvo tunelio, traukiniai užstatydavo pervažą kartais ir visam pusdieniui.

      Nežinau ar Rimkuose reikia tunelio. Manau užtektų pietinio aplinkelio ir tunelio Lypkių pervažoje. Aišku dar reikia sutvarkyti Jakų-Rimkų kelią.

    • Keliautojas

      Plungė, Telšiai, Šiauliai tai tikrai tvarkosi nuvažiavus į šiuos miestelius darosi gėdą savo varganos Klaipėdos! O apie tiltų, aplinkkelių statymą tai tyliu per 30 metų 2 neužbaigtos statybos (Jakų ir Baltijos pr.) ir Šiaurinis pr., o Lypkių pervažas bus uždaryta kaip užbaigs Baltijos pr. viaduką.

  10. Amžius

    Taip, Rimkuose posūkį į kairę reikia padaryti pagrindiniu keliu ir amžiaus problema bus išspręsta !

    Reply
    • Panašu

      jau ir dabar važiuojantys pagrindiniu keliu nelabai susigaudo 🙂 Atvažiuojantys iš šalutinių kelių yra įleidžiami į psgrindinį kelią jiems nepalaukus nei 5 minučių .

    • Amigo

      Posukio I kaire po gelezinkelio yra draudzia as tam atitinkamu zenklu. Reiketu periaikyt teises

  11. Rimkiškis

    O kaip dėl posūkio, į kairę, iš kart už pervažos važiuojant nuo Klaipėdos – dažnai suką į kairę ir tuo metu dalis mašinų lieka stovėti pačioje pervažoje. Gal galima kokį sprendimą pritaikyti , pvz. posūkį į kairė padaryti pagrindiniu keliu. :), arba kokį policijos postą pastatyti, kamera su eismo stebėjimu (pasukai į kairę ir lauk laiškelio).

    Reply
    • Amigo

      Posukis i kaire sitoje vietoje – dradziamas. Ziuriek zenklus

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo ...
2024-03-24
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Įstrigo geriausių kelių į Klaipėdos uostą paieškos

„Ar Jūsų planuojamas biudžetas pirkimui yra iki 140 000 Eur, ar iki 215 000 Eur?” – teiraujasi suinteresuoti ekspertai dėl ...
2024-03-02
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vaistų nuo sunkvežimių savivalės Rimkuose nerandama

Sunkiasvorių automobilių gabaritus ribojančių vartų Rimkuose nebus – taip penktadienį nusprendė Eismo saugumo komisija, nors vietos gyventojai seniai skundžiasi, kad ...
2024-02-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This