Nei viaduko, nei tunelio per Rimkų pervažą nebestatys

Svarbu, Transportas

Rimkų gyventojams išsikovojus, kad per jų gyvenvietę iš LEZ teritorijos nebevažiuotų sunkiasvoris transportas, vilties išsipildymo, jog greitu laiku sumažės ir automobilių eilės prie čia esančios geležinkelio pervažos, teks palaukti.

Dar praėjusį rugsėjį miesto meras Vytautas Grubliauskas buvo viešai pažadėjęs, jog pervažos problema bus kuo skubiau sprendžiama: tąsyk susitikimo su tuometiniu susisiekimo ministru Jaroslavu Narkevičiumi metu buvo sutarta „Lietuvos geležinkeliams“ pavesti parengti galimybių studiją dėl viaduko/tunelio per Rimkų pervažą statybos.

Gintaro Neniškio teigimu, šiuo metu jau tokių ilgų eilių prie Rimkų pervažos nebebūna. Palmiros Mart nuotr.

„Jau dabar aišku, kad tai būtų kelių institucijų suneštinis projektas, prisidėtų ir miestas. Žinoma, ta vieta yra labai jautri. Dėl viaduko ar tunelio statybų reikia kalbėti apie greta esančių sklypų paėmimą visuomenės poreikiams. Būtent studijoje ir turi būti pateikti atsakymai, kiek tų sklypų prireiks. Ministro manymu, naujas statinys galėtų atsirasti per 3-4 metus. Toks optimistinis matymas, bet nežlugdykime ministro optimizmo“, – rugsėjį „Atvirai Klaipėdai” kalbėjo V. Grubliauskas

Po 8 mėnesių portalo žurnalistei nusprendus pasidomėti, kaip juda minėtos galimybių studijos reikalai, paaiškėjo, jog planai ir vėl pasikeitė – minėto viaduko/tunelio statybos per geležinkelį Rimkuose išvis atsisakyta.

Tai patvirtino ir „Lietuvos geležinkelių”, ir Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos atstovai. Jų teigimu, automobilių eilių problemą prie pervažos bus siekiama išspręsti kitomis priemonėmis.

„Planuodami ir derindami mūsų projektus mes glaudžiai bendradarbiaujame su miesto administracija ir atsižvelgiame į jų lūkesčius bei plėtros strategiją. Šiuo metu rengiamas Klaipėdos miesto strateginis 2021-2030 metų planas bei vyksta jo viešinimas. Šiame plane Klaipėdos miesto savivaldybės atstovai didesnį dėmesį kreipia į jungties tarp Jūrininkų prospekto ir Rimkų gatvės (141 kelio) su dviejų lygių susikirtimu pietinėje stoties pusėje projektavimą ir tiesimą, atsisakant poreikio statyti viaduką per Rimkų pervažą. Ši jungtis iš dalies prisidėtų ir prie Rimkų pervažos problematikos sprendimo”, – situaciją komentavo „Lietuvos geležinkelių” Komunikacijos departamento projektų vadovas Domas Jurevičius.

Jo teigimu, prie šios problemos sprendimo esą prisidėtų ir vadinamasis pietinis aplinkkelis, kurio įrengimas, žinia, nukeltas į jokių konkrečių datų nesaistomą ateitį.

„Dėl šių priežasčių ir dėl to, kad dviejų lygių pervažai reiktų daugiau vietos ir tektų išpirkinėti žemes, Klaipėdos miesto savivaldybė priėmė sprendimą atsisakyti studijos”, – sakė „Lietuvos geležinkelių” atstovas.

Dėmesys – įvažiavimui per Statybininkų prospektą

Jo žodžius iš dalies patvirtino ir Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Pastarojo teigimu, maždaug prieš 12 metų susirinkę įvairių sričių specialistai buvo pateikę keletą transporto srautų nukreipimo per Klaipėdos miestą variantų.

„Kai buvo planuojama, kokios turėtų būti jungtys į Klaipėdos miestą daromos, buvo išanalizuota daug įvairių variantų ir esminis, susisiekiant su pietine miesto dalimi – tai Statybininkų prospekto tęsinys. Dar turi būti sutvarkytas ir 141-as kelias į Šilutę, jis turi būti 4 juostų, dviejų lygių, kad juo būtų galima normaliai įvažiuoti, nekertant Rimkų, nes Rimkų jungties galimybės yra labai ribotos, ten yra viena eismo juosta, arti gyvenamieji namai, tektų ar keturis, ar šešis namus paimti [visuomenės poreikiams], statyti triukšmą sugeriančias sieneles”, – kodėl nuspręsta atsakyti planų modernizuoti geležinkelio pervažą Rimkuose, komentavo G. Neniškis.

Pasak jo, įgyvendinus šiuos planus Rimkų gyvenvietės kelias turėtų likti tik vietinio susisiekimo reikšmės.

„Susirinkus ir padiskutavus buvo apsispręsta, kad mes einame Statybininkų prospekto keliu ir jau dabartiniu metu pirmas lygis atidarytas (per vadinamąją Lypkių pervažą – aut past.), pasirinktas šitas sprendinys”, – sakė miesto administracijos vadovas.

Paklaustas, kada numatoma baigti antrąjį įvažiavimo per Statybininkų pr. (Lypkių g. tęsinio) etapą, G. Neniškis sakė, jog „mes norėtume jį pasidaryti kuo greičiau, užbaigus Baltijos prospektą, bet be valstybės pagalbos tokie sprendiniai neįvyks”.

Jis priminė, jog Lypkių pervažos atidaryme dalyvavęs susisiekimo ministras Marius Skuodis jokių konkrečių pažadų dėl to nedavė.

Kartu G. Neniškis pasidžiaugė, jog „Lietuvos geležinkeliai” jau atliko kai kuriuos patvarkymus Rimkų pervažoje, padidino pralaidumą, dėl to dabar esą tokių ilgų transporto eilių, kaip kad būdavo anksčiau, prie pervažos nebeliko. Prie to prisidėjo ir atidaryta minėtoji Lypkių pervaža.

Savo ruožtu D. Jurevičius tvirtino, jog „LTG infra“, rengdama pervažų modernizavimo planus, į planavimą skatina įsitraukti ir pervažų naudotojus, Lietuvos autokelių direkciją bei savivaldybes.

„Tik visoms pusėms įsitraukus galima bus užtikrinti tinkamą saugumą pervažose bei maksimaliai patenkinti tiek pervažų naudotojų, tiek savivaldybės lūkesčius”, – sakė „Lietuvos geležinkelių” atstovas.

28 Comments

  1. gėda

    “Šiuo metu tokių eilių prie rimkų pervažos nebebūna” jūs kažkada prie jos išvis buvote? Ryte prieš 8-9 val ryto driekiasi didžiausios eilės. Tiesiog neįmanoma suspėti į darbą ar mokyklas. Jeigu jūs nematote tos problemos, nereiškia jos nėra.

    Reply
  2. Nice

    Kaip spresime problema? Na yra projektas kuris nepatvritintas ir dar neaisku koks bus , na ir dar yra vizija daryti aplinkeli , bet tai tik vizija , todel viaduko atsisakome .

    Reply
  3. Anonimas

    Meras tuo keliu nevažiuoja ir nevažiuos, o varguoliai gali ir pastovėti arba kitą kelią pasirinkti. Ir išvis varguoliams reikia TYLĖTI

    Reply
  4. Klaipėda stebiu nuo vaikystės

    Lietuvoje,kaimai geriau sutvarkyti negu Klaipėda,pats blogiausiai tvarkomas miestas,pradedant šviesoforų sureguliavimo,baigiant metvarkytomis milžiniškomis teritorijomis miesto centre,o dar apmokestine stovėjimą net kiemuose,tikiuosi kažkada šitas džiazo mėgėjas turės atsakyti už tai kad taip nustekeno mista

    Reply
    • zsx

      Ten, kur miestą dešimtmečiais valdo liberalai, kitaip ir nebūna.

    • Memel

      Čia teisybė.
      O kas dėl pervažos, ji netikslinga. Straipsnyje išdėstyti argumentai įtikina.

  5. Jokeris

    Jie sušiktų požeminių šiukšlinių negali paleisti. Sukasė i žemę ir stovi apvynioti jau metai laiko nenaudojami. Matyt ūkio skyriui raudona juostelė baigėsi , negali meras atvažiuoti perkipti.. Nieko, palauksim dar porą metų kokių…

    Reply
  6. Zita

    Meras prieš rinkimus žadėjo įrengti perėją tarp BIG ir Taikos 120B spėkit ar ivykdė, o tai tik pastatyti ženklą ir išdažyti linijas, o jūs tikitės tunelių ar dar ko.

    Reply
  7. Anonimas

    Trims namams Rimkuose furos trukdo tai ir viadukų negali būti ir traukiniu negali būti zmones šiais laikais visi ponai tai ir uosta uždarykite bus ramu ne tik rimkuose

    Reply
  8. Memelender

    Aš nesuprantu visų verksnių dėl Rimkų pervažos. Viaduko reikia ne Rimkų, o Lypkių pervažoje. Jau dabar atidarius Lypkiu pervažą kamščiai gerokai sumažėjo nepaisant Banginio žiedo rekonstrukcijos. Nutiesus pietinį aplinkelį per Rimkus išvis niekas nebe važiuos.

    Reply
    • Simas

      Kodėl Neleidžiama Visiems Naudotis aplinkeliu per Gruceikius?
      Kodėl šis kelias kaip privati Nuosavybė neleidžiama visiems naudotis ,juk Tiestas ne privačiomis lėšomis?

    • memel

      Ten tas kelias ir eina būsimo aplineklio trasa. Tačiau kiek žinau kelias tiestas privačiomis lėšomis.

  9. Sigitas

    Klaipėdos miestas ir jo gyventojai nuo tokių tarnautojų neūkiškumo patampa Dievo pamirštu miestu.

    Reply
  10. Neniskiui

    kada jis važiavo per Rimkus,kad tokias nesąmones šneka,važiuok žmogau kasdien,tai gal tikrą vaizdą matysi,o ne iš lempos

    Reply
  11. rimtai

    Vilnius dėjo skersą ant Klaipėdos eilinį kartą. Uostas dirba ir padeda uždirbti visai Lietuvai, o fūras per miestą, traukinių triukšmą, pervažų nepatogumus, žemkasių ir konteinerių bildėjimą naktimis turi kęsti tik klaipėdiečiai. Puteiki, organizuok maršą „Už ramybę” – 100000 klaipėdiečių ateis. Rimtai 🙂

    Reply
    • ezys

      100 000 klaipedieciu neateitu net jei nemokama alu ir kepsnius dalintumete 😀 Pamenu i sviesos festivalio atidaryma su nemokamu renginiu susirinko gal 100-200 zmoniu 🙂 Kita vertus ka jus norite tais marsais pasiekti? Padarykim marsa uz taika pasaulyje… tai nuo to gal karai baigsis?

    • Kiekyrakantrybės

      Viskas prasidėjo nuo to kad perkėlė tarptautine perkėla,tikriausiai ne uostas dirba Klaipėdai o atvirkščiai, nes pagrindinis sunkiasvoris transportas juda uosto link ir atgal

  12. O aš tai sakyčiau , kad ne tik meras ...

    Tik centrinėje valdžioje konservatoriai , liberalai dabar dar Laisvė , taip vietinių gyventojų gyvenimo palengvinimui ” pinigų nėra ” … Taigi buvo atvažiavęs tas laisvės Susisiekimo ministras ” kalbų ” sakyti į Klaipėdą . Prioritetus aiškiai įvardijo …Rimkai ? Kokie Rimkai ? Koks geležinkelis ? 🙂 Net pietinio aplinkkelio neatsiminė . Galvojame per rinkimus . Matykime darbus .

    Reply
    • ezys

      nes kai valdzioje buvo valstieciai, tai buvo ir aplinkelis pastatytas ir pervaza Rimkuose 😀

    • Ežiui rūke

      nespėjo …labai gaila …O planai buvo …Ir ministras sakė ir tarybos narys ” valstietis ” Vaitkus , kandidatuodamas į Klaipėdos merus , apie pietinio aplinkkelio būtinybę kaip triukšmo , taršos mieste sprendimo būdą , kalbėjo . Taigi ežy …slėpkis po lapais …

    • Anonimas

      Vyriausybe nespejo, matyt trupucio laiko pritruko, Vaitkus kalbejo. Tiesiog titaniskos pastangos. Aciu partijai,teveynei…

    • Nice

      Vaitkus uz tai labai megsta konteineriu terminala Klaipedos sirdyje , jo vardan Baltijos zieda rekonstruojame ir kamscius perkelsime i Taikos prospekta .

  13. mrr

    pastebiu tik vieną vyraujančią tendenciją mieste – labai eskaluojama ir viešinami projektai ant popieriaus (viadukai, vasaros estrados rekonstrukcijos, požeminės parkingo vietos, tiltai per Dangę, aplinkeliai (pietinis), Jakų sakryžos sutvrakymas II ir III etapai ir t.t.), bet ties tuom klausimas ir baigiasi kai reikia pradėti realiai dirbti. Už ką mus taip baudžia?

    Reply
    • ezys

      nes Baltijos pr. Silutes pl. estakada siuo metu nestatoma, Tilzes g. ir Silutes pl. sankryza nebaigta, pervaza per Lypkius neatidaryta viskas tebera dar ant popieriaus 😀 Ir tikrai, uz ka jus taip baudzia gyvenimas, kad nieko apart blogo nematot? 😉

    • Ežy-kežy,

      Taip Tilzes g. ir Silutes pl. sankryza gal 2 metus vėlavo ir visus vadylas nervavo, pervaza per Lypkius (ne)atidaryta, ten tik pusė darbo padaryta ir tai tik laikinai, Baltijos pr. Silutes pl. estakada jau kadai kadės galėjo stovėti ir dar klausimas, kas darysis ties Baltijos-Taikos „gaudykle”, kai aną vargais negalais užbaigs? Mes puikiai suprantam, kad miesto valdžionys neturi nei burtininko lazdelės, anei kepurės ir pinigų daugiau neatsiras, bet ūkiškai galvojant ir nuoširdžiai dirbant tikrai galima daug daugiau nuveikti. Mokykitės iš smetoniškos Lietuvos kūrėjų, kurie pliki basi sukūrė savo valstybę per 20 metų ją pastatė ant kojų į vieną gretą su Suomija, Danija ir kt. Ir ir jei ne žuliko Stalino ar užsispyrėlio Adolfo „pagalba”, pagalvokite, kur būtume buvę, ir kaip dabar dirbame, kad atėję su neblogu kraičiu per 30 metų vis tampomės vežėčiose kaip tie lebeda, rakas ir ščiukas?

  14. Trūksta žodžių

    Kažkaip nebestebina tokios naujienos Klaipėdoje. Plungė, kur eismas 100 kartų mažesnis sugebėjo pasistatyti tunelį per pervažą, o čia Klaipėdos veltėdžiai, nepajudina savo subinių dėl žmonių. Meras našlaites sodina, juosteles karpo prie betkokios duobės, važiuoja pažiūrėti kaip mergaitės ant molo šoka. Tai daug apię ką pasako ! Gerai, kad beliko pora metų kankintis su ta šutve…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Dabartiniai vicemerai uždirba ženkliai daugiau

Trijų Klaipėdos vicemerų mėnesiniai atlyginimai šių metų pirmą ketvirtį vidutiniškai buvo 5679 eurai neatskaičius mokesčių. O pernai metais šie pareigūnai ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Spyglys

Eksmeras užsigeidė atsivesdinti Sporto skyriaus vedėją*

„Tikiuosi, neateisime iki tokios stadijos, kad reikės prašyti administracijos direktoriaus, kad atvesdintų jus į virtualią komiteto posėdžio erdvę”, – taip ...
2024-04-13
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This