Vėl ieškoma vežėjo į Klaipėdos laisvąją ekonominę zoną

Svarbu, Transportas

Pernai rudenį politikų inicijuotas naujas reguliarus žiedinis keleivinio transporto maršrutas, jungiantis centrinius ir pietinius gyvenamuosius kvartalus su Klaipėdos laisvąja ekonomine zona (LEZ), surenka tik apie 30 procentų jam aptarnauti reikalingų lėšų. Trūkstamas lėšas „priduria” uostamiesčio savivaldybė.

Šiuo metu VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” yra paskelbęs naują viešojo  pirkimo konkursą šiam maršrutui aptarnauti.

Pasak įstaigos direktoriaus Gintaro Neniškio, anksčiau tai buvo eksperimentinis projektas, kurio rezultatas yra toks, koks ir planuotas: be subsidijų neišsiverčiama. Be šio maršruto savivaldybė dar doduoja ir maršrutą Klaipėda – Palangos oro uostas – Klaipėda.

Paklaustas, ar naujai skelbiamas konkursas gali būti rentabilesnis, direktorius neslepia skepsio: vargu kas keisis. Juolab kad naujo konkurso sąlygose įrašyta privaloma sąlyga vežėjams naudoti ne dyzeliną, o ekologiškesnį kurą – tai esą apsprendžia pasikeitę normatyvai.

Paaiškėjus konkurso rezultatams, dėl šio maršruto likimo turės apsispręsti Klaipėdos keleivinio transporto valdyba, kuriai vadovauja vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Minėtu maršrutu keleivius turėtų vežti du maži (ne mažiau 21 vietos be vairuotojo) autobusai, pagaminti ne anksčiau kaip 2018 metais. Jiems taikomi visi Klaipėdos miesto viešojo transporto reikalavimai – nuo apipavidalinimo iki privalomo garso ir vaizdo įrašymo bei kondicionierių.

„Atvira Klaipėda” anksčiau rašė, kad praėjusių metų rudenį per Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto posėdį buvo svarstomas klausimas dėl Klaipėdos LEZ valdytojų prašymo dėl naujo žiedinio viešojo transporto maršruto šiai pramonės ir verslo teritorijai aptarnauti. 

Į komiteto posėdį LEZ atstovai nebuvo pakviesti. Nebuvo jie pakviesti ir į klausimą svarsčiusio Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto posėdį. 

Andrius Samuilovas tuometinis VŠĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” vadovas, politikams tada davė suprasti, kad siūlomas maršrutas yra racionaliai parengtas: jis nedubliuoja kitų viešojo transporto maršrutų, juo pasiekiamas Taikos prospektas, o iš jo – jau ir visas miestas bei priemiesčiai.

INFORMACIJA

Naujas žiedinis viešojo transporto maršrutas Klaipėdos laisvajai ekonominei zonai aptarnauti tapo įmanomas, įrengus jos jungtį per geležinkelį Lypkių gatve į Statybininkų prospektą. Savivaldybei per metus tai papildomai kaštuotų apie 35 tūkst. eurų.

2022 metais atlikus LEZ mobilumo studiją paaiškėjo, jog net 77 procentai  dirbančiųjų į LEZ atvyksta nuosavu automobiliu. Piko metu pagrindinėmis LEZ gatvėmis per valandą pravažiuoja 600-800 automobilių.

7 Comments

  1. Gintas

    Geriau pesciuju tilta nuo banginio iki lezo pastatytu, nereiktu jokiu autobusu…

    Reply
  2. Niu , o kur liberpatryyyjotų aimanos

    dėl reikalavimų autobusams ? Tiek patarimų buvo dėl mero auto ? Nevykėliai liberalieji savų nemato ? ?

    Reply
    • Memelender

      Normalūs tie reikalavimai. Ar sakai paprasti darbininkai nenusipelno kondicionieriaus?

  3. Anonimas

    Kas tokius maršrutus sugalvoja ? – trim ketvirtadaliams miesto gyventojų LEZ nepasiekiamas

    Reply
    • T

      Neniškis,kas daugiau, o Baltijos pr. Paliktas likimo valiai,nei vieno maršruto,iki sustojimo 10 min per subyrėjusio asfalto takus.

    • to T

      Nemeluokite Baltijos pr. Takai yra normalūs, sutvarkyti. Beto vaikščioti sveika.

    • DARIUS

      Jei gyveni vidury Baltijos pr. tai iki „civilizacijos”, kur vaziuoja daug autobusu pedinti gali tekti ir 20-25 min.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This