Lietuvos automobilių kelių direkcijai iš pirmo karto nepavyko rasti rangovo dviračių tako Smiltynė-Nida atkarpai nuo iki 16,52 iki 31,36 km rekonstruoti. „Negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos”, – rašoma ataskaitoje apie rugpjūčio 2 d. skelbto viešojo pirkimo konkurso baigtį.
Direkcija pirkimo dokumentuose buvo įrašiusi, kad „darbų atlikimo terminas yra esminė sutarties sąlyga”. Taip pat buvo pabrėžiama, kad tokio termino nesilaikymas bus laikomas esminiu sutarties pažeidimu. Maksimalus terminas, per kurį turėjo būti paleistas dviratininkų eismas rekonstruotu taku, buvo aštuoni mėnesiai.
Nepavykus rasti rangovo, Kelių direkcija paskelbė rinkos konsultaciją, kurioje, be kita ko, verslo buvo klausiama, per kokį terminą jis galėtų atlikti darbus, nurodytus pateiktuose dokumentuose. Konsultuojantis siekta įvertinti neįvykusio pirkimo priežastis, išanalizuoti siūlomas rinkos dalyvių pirkimo kainas, sudaryti jiems ir kitiems suinteresuotiems asmenims pateikti klausimus, pastebėjimus.
Liepos viduryje iškilmingai atšventusi dviračių tako nuo Smiltynės link Juodkrantės rekonstrukcijos pabaigtuves, Kelių direkcija paskelbė šį konkursą ir tikėjosi, kad trasos atkarpa bus atnaujinta iki kitų metų vasaros.
Darbai čia turi būti atliekami pagal UAB „Plentprojektas” parengtą techninį darbo projektą. Jame rašoma, kad esama danga dabar yra asfaltbetonis su įvairiomis pažaidomis, vietomis ji yra ištrupėjusi.
Takas driekiasi ir per Naglių gamtinį rezervatą bei Karvaičių kraštovaizdžio draustinį.
INFORMACIJA
Bendras tako Smiltynė–Nida ilgis yra apie 50 km. Didžioji jo dalis, beveik 36 km nuo Smiltynės iki Preilos, priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai, likusi dalis – Neringos savivaldybei.
Takas buvo tiesiamas keliais etapais. Ruožas nuo Pervalkos gyvenvietės iki Pervalkos paplūdimio įrengtas dar 1978 m. Dalimis lipdytas takas sulaukdavo tik būtinojo remonto ir rekonstruojamas nebuvo.
Nuo šių metų vasario iki liepos vykę darbai tako Smiltynė–Nida ruožuose tarp 2,104 ir 15,567 km, kuriuos vykdė statybų bendrovė „YIT Lietuva“, atsiėjo 5,8 mln. Eur.
Anot Susisiekimo ministerijos, Neringos savivaldybei priklausantis tako ruožas nuo Pervalkos iki Nidos – geros būklės ir eksploatuoti yra tinkamas.
Eilinį kartą kažkas daroma ir nedadaroma. Būtinos punktyrinės linijos, skiriančios judėjimo krypčių juostas. Anksčiau „kultūringieji ” tautiečiai neretai viena kryptimi važiuodavo dviese, o dabar praplatinus kelią – karališkai jau ir trise. Visai jiems ne motais dėl iš priekio važiuojančių dviratininkų.
Pritariu
Aš irgi tą pastebėjau…