Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-10-29 |
Palangos savivaldybės įmonė Šventosios jūrų uosto direkcija ieško rangovo Šventosios jūrų uosto akvatorijos ir įplaukos kanalo valymo darbams atlikti, dalį išvalyto grunto supilant į geotekstilės maišus ir suformuojant užtvarą apsaugoti akvatoriją bei įplaukos kanalą nuo užnešimo gruntu. Tačiau pripažįstama, kad tai – tik laikinas sprendimas.
Numatoma pirkimo sutarties vertė – 250 tūkstančių eurų be pridėtinės vertės mokesčio. Pirkimo dokumentuose nurodoma, kad visi pasiūlymai, kurie viršys numatomą pirkimo sutarties vertę, bus atmesti. Darbams atlikti yra numatytas 12 mėnesių terminas su galimybe jį pratęsti.
Šventosios jūrų uosto teritorijoje šiais metais buvo atlikti valčių angaro, slipo statybos, krantinės tvirtinimo darbai, automobilių aikštelės statybos ir gatvės rekonstrukcijos, inžinerinių tinklų tiesimos darbai, sutvarkyta vidinė uosto akvatorija. Tačiau nesutvarkius įplaukos į uostą jis negali pilnai veikti. Todėl kol bus pasirengta esminiams – ilgalaikiams uosto akvatorijos jūroje tvarkymo darbams, atliekant molų ir kitos infrastruktūros statybą – norima atlikti laikinus.
Nurodoma, kad, „nuo jūros vandens lygio (projektinio) gylis numatytoje valymo darbų zonoje svyruoja tarp 0,2 m iki 1,5 m, jūros dalyje, kur planuojamos užtvaros, gylis siekia tarp 0,3 m iki 1,1 metro”.
Siekiama, kad ties „išėjimu į jūrą (ties uosto vartais) būtų suformuotas 1,5 m gylio išplaukimas”. Nurodomi ir preliminarūs valymo darbų kiekiai: „Iš viso, pagal batimetrinio plano duomenis reikia pašalinti 31 000 kub. m grunto, 7 150 kv. m plote: 1) iš jų į geotekstilinius maišus planuojama supilti 3 000 kub. m grunto; 2) į grunto išpylimo vietą uosto teritorijoje (krante) bus poreikis išpilti 28 000 kub. m grunto (smėlio)”.
Potencialių rangovų pasiūlymų Šventosios jūrų uosto direkcija laukia iki kitų metų sausio 15 d.
2016 metais, kuomet Šventosios uostas dar priklausė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai (KVJUD), buvo manoma, kad jam pilnai atstatyti reikia apie 70 milijonų eurų. Šventosios uostą KVJUD baigė gilinti ir valyti 2011 metų vasaros pradžioje, tačiau po kelių dienų įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu.
Šventosios uosto atstatymo projektas 2011 metais kainavo apie 800 tūkst. EUR arba 2,9 mln. Lt tuometiniais. Maža to, už pusę šios sumos buvo pirktos prieplaukas, kurias jau kitas uosto direkcijos vadas perdavė Nidai ir už tai gavo medalį.
Artūras Šulcas nežino kiek kainavo 2011 m. Šventosios uosto gilinimo „projektas”, gal kas iš skaitytojų mums parašys…
„Šventosios uostą KVJUD baigė gilinti ir valyti 2011 metų vasaros pradžioje, tačiau po kelių dienų įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu.”
Milijonus į Šventosios uostą liberalas Gentvilas jau ” įsisavino „, dabar eilė atėjo Palangos konservatoriams ” įsisavinti ” ?
Palangos Vaitkus įsisavins su Klaipėdos Vaitkaus patarimais (galimai) 😀
pletkai man nejuokingi , o dar tokie lėkšti
? Klaipėdos Vaitkus NIEKADA ” neįsisavino ” Šventosios uosto eurų , o štai Palangos konservatoriui Vaitkui , patarti galėtų dabar liberalas seimo narys Gentvilas ( galimai ) . Seimo koalicijos , liberalios koalicijos , kolegos taip sakant . Vieni skiria , kiti įsisavina ? Klaipėdos Vaitkus pinigų neskirs , jei ką 🙂
… Palanga … „juru uostu-molu-iplaukos kanalu „specai””, !?… „maisai”,po 12 menesiu, vel(+infliacija), … „maisai’ …
( P.S Ka cia „besugalvosi”,… „maisai yra maisai”,ateinancios Nekilnojamo turto iplaukos turi … isplaukti … )
Ir vėl šitaip brangiai atliekami bus darbai !? atsakymas paprastas kaip ir žargonas paprastas „atkatas”! „Šventosios uosto gentvilijada : tęsiasi ! Efektingų ir pigių projektų neapsimoka net svarstyti !
Senis Gentvilas jau gilino, pinigus įsisavino. Negi vėl atsirado protingas?
Vienas jau gilino, odabar kažkam vėl panižo?