Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-07-01 |
Nors ir „Klaipėdos keleivinis transportas”, ir vietos žiniasklaida, tarp jų – ir „Atvira Klaipėda” skelbė, jog nuo liepos 1 dienos uždaroma Rimkų geležinkelio pervaža, užtat vykstantiems šia kryptimi teks rinktis apvažiavimą per LEZ’o teritoriją, paaiškėjo, jog ne visus gyventojus bus pasiekusi ši informacija.
Pirmadienį po vidurdienio socialiniuose tinkluose pasipylė pasipiktinusių klaipėdiečių komentarai dėl susidariusių transporto spūsčių Lypkių g.
Palmiros Martinkienės nuotr.
„Skaitom naujienas, jau senai buvo info apie uždarymą nuo kada iki kada”, – specialioje transporto problemoms skirtoje paskyroje komentavo viena moteris.
Tuo metu kiti replikavo, jog teks pakentėti dvi savaites, nes kaip kitaip atlikti geležinkelio pervažos remontą.
Palmiros Martinkienės nuotr.
Kaip visada, netrūko ir patarėjų.
„Per dvi savaites galima kokį kilometrą naujo gelžkelio nutiesti. Klausimas: ką reikia 10 metrų atkarpoje dvi savaites daryti?”- retoriškai klausė vienas iš jų.
„Tiltas arba tunelis. Rimkuose tiltui gal nelabai vietos yra, bet tuneliukas, manau, išeitų”, – samprotavo kitas.
Palmiros Martinkienės nuotr.
Tuo metu pirmadienį apie 18 val. ties išvažiavimu iš miesto per Lypkių g. transporto eilių pastebėti neteko. Tiesa, jos buvo nutįsusios priešinga kryptimi – prie įvažiavimo į miestą ties sankryža su Šilutės pl., tačiau ir čia transporto eilė judėjo pakankamai greitai.
Rimkų geležinkelio pervažos remontą žadama baigti liepos 16 d. – tada ketinama ir sugrąžinti eismą įprastu maršrutu.
Planų statyti viaduką ar tunelį per Rimkų geležinkelio pervažą galutinai buvo atsisakyta dar 2021 m.
Palmiros Martinkienės nuotr.
Nepabaigtas Šilutės kelio rmontas (nors keista kelias savaites nieko ten nevyko, ir uždaryta Rimkų pervaža. Liūdna, kai taip neplanuojama ir nekontroliujama. Tikrai varginantys kamščiai, ypač kasdien turintiems ten važiuoti.
http://www.newklaipeda.com
Vienintelis išeitis – sumažinti spūstis Liepų gatvėje: naujas tiltas per Danes, kur Panevėžio ir Pievų gatvių tęsinys bus sujungtas su Girdavos gatve, o Girdavos g. su Palangos plentu. Kad žmones galėtų išvengti kamščių Liepų gatvėje.
Jau senai turejo buti pastatytas tiltas. 1990 metais buvo pradeti paruošimo darbai, bet kažkoks gaidys sumaiše visus planus.
Ar ilgam bus uždaryti Rimkai? Tuoj ir kelia reikės tvarkyti(lopyti),o rodos visai neseniai buvo tvarkomas kelias . Iš kitos pusės,kai kurie liktų be darbo
Džiaukimės bent tiek, kad ne mokslo metų laikotarpiu uždarė. Va tada tai būtų visiškas chaosas
Patarimas patarėjams: mieste pilna tuščių butų. Kraustykites į miestą.
Darbai gali ir taip vykti – https://www.youtube.com/watch?v=gP66tvUnSe0
Pervažą tvarkyti būtina,bet kai būtent tuo metu kelininkai tvarko viaduką ties gamyklomis ir uždaro vieną juostą tai visiškai neaišku kuria vieta mąsto vadovai…
Pervažą tvarkyti būtina,bet kai būtent tuo metu kelininkai tvarko viaduką ties gamyklomis ir uždaro vieną juostą tai visiškai neaišku kuria vieta mąsto vadovai…
Mums visada negerai,niekuom neįtiksi ,visada nepatenkinti ,pikti. Truputį kantrybės ir po dviejų savaičių pasidžiaugsime kaip fainiai padarė, sutvarkė. O informacija buvo paskelbta,kad bus uždaryta pervaža. Gražios likusios vasaros ir kantrybės.
Pozityvas gerai 🙂 Bet kai trečią mėnesį kelyje Klaipėda-Šilutė 4 km ruože didieji kelininkai nenubraižo kelio juostų ir vien dėl to ribojamas eismas, kažkaip kiekvieną kartą gera nuotaika bemat išgaruoja 🙂
Tai gal visus įvažiavimus į Klaipėdą uždaryti dviem savaitėms. Po to visi džiaugsimės.
Vakar po darbo važiavom į Lėbartus. Pietinėje miesto pusėje stovėjo visi – ir Vilniaus plente, ir sankryžose, buvo pilnas Šilutės kelias. Žmonės, baigę darbą LEZe, negalėjo išvažiuot. Kas iš pranešimų – oru nenuskrisi ir kamščių neaplenksi.
F tai rr r
Kodėl ne pastačius nors per sį remonto laikotarpį Šilute – Palanga susikirtimo vietoje ženklo galinčio sukti į kairę,pravažiuojant nuo Šilutes.Dabar żmogus priverstas važiuoti 2 km link Palangos,apsisukti ,gryžti atgal,kad įvaziuotim į Ļipkiu gatvę
Kinai per dvi paras pastato mega traukiniu stoti, pas mus pervaza tvarko dvi savaites. Bet ka stebetis kai tuose paciuose Rimkuose autobusu stotele du metus irenginejo…
O geriausia bus kaip tilzes g., vienai vezei atnaujino pervaza, bet per ja vaziuojant atrodo, kad situacija pablogejo. Sunku sveiku protu suvokti kaip toki darba kazkas priima. Pinigai isisavinti sekmingai.
Deja mes ne kinai
Nesamone. 2018 buvo pranesta kad stotis buvo pastatyta per 9 valandas. Is tikruju jie tik pakeite viena linija ir ta dare 1500 zmoniu, 7 traukiniai ir 23 eskavatoriai. po 2 menesiu pasiruosimu
Tai buvo greitojo traukinio begiai todel ir reikejo taip greitai viska daryti
Ok, Kinija gal blogas pavyzdys. Austrijoje per para prasikase po autostrada ir atidare tuneli. O ruostis is anksto Lietuvoj nelegalu ar kaip?