Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-09-26 |
Neleisti autobusais vežti paspirtukų ir dviračių, – tokį galutinį sprendimą ketvirtadienį priėmė uostamiesčio Savivaldybės taryba, patvirtinusi Keleivių ir bagažo vežimo vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais autobusais ir maršrutiniais taksi tvarkos aprašą. Neatsirado nė vieno politiko, palaikiusio dviratininkus – visi 31 tarybos nariai balsavo už tokias sprendimo projekto pataisas.
Mero pateiktame pirminiame sprendimo projekte buvo numatyta galimybė į autobusą patekti su dviračiu. Bet tik į tuos autobusus, kurie bus pažymėti specialiais ženklais ir ne rytinio bei vakarinio transporto pikų metu.
Portalo archyvo nuotr.
Tačiau per tarybos posėdį Rimantas Mockus, Transporto skyriaus patarėjas, pranešė, jog sutarta atsiimti pirminį pasiūlymą. Todėl, pasak jo, dviratį autobusu bus galima vežtis tik „susiklosčius išskirtinėms aplinkybėms”: dviračiui sulūžus, esant prastoms oro sąlygoms ar dviratininkui susižeidus. Kiekvienu tokiu atveju sprendimą priimtų autobuso vairuotojas savo nuožiūra ir atsakomybe.
Tarybos posėdžio metu diskusijos šia tema nebuvo, vyravo naratyvas, išsakytas vieno iš politikų, kad dviračių vežimas nėra tikslingas. Šiek tiek diskutuota dėl Ugniaus Radvilos pasiūlymo leisti keleiviams, vykstantiems į geležinkelio ir autobusų stotis, vežti didesnio talpumo bagažą. Tačiau išgirdę patikinimą, jog tokį bagažą keleivis gali vežtis sumokėjęs papildomą mokestį, politikai apsisprendė, kad pateiktas pasiūlymas yra perteklinis.
Politikai taip pat pasidžiaugė netrukus įsigaliojančia naujove: kontrolieriai nebaus autobusais važiuojančių „zuikių”, o tiesiog čia pat parduos jiems bilietą. Tik jo kaina bus gerokai didesnė nei įprasto bilieto.
Patvirtintame dokumente taip pat yra numatyta, kad keleivis turi teisę neužimant sėdimos vietos nemokamai vežti gyvūną specialiai tam pritaikytoje taroje (rankinėje ar narve), ar mažą gyvūną, laikomą rankose, taip pat šunį–asistentą. Tara, kurioje vežamas gyvūnas, neturi trukdyti keleiviams praeiti, būti griozdiška, tepti transporto priemonės sėdynes arba keleivių drabužius.
Šuo, laikomas rankose, turės būti su antsnukiu (išskyrus šunis, kuriems dėl jų veislės antsnukiai nepritaikyti, bei šunis asistentus, skirtus padėti judėti negalią turintiems žmonėms). Gyvūnui priteršus transporto priemonės saloną, jį vežantis keleivis privalės nedelsdamas išvalyti suteptą salono vietą. Vežamas gyvūnas neturi trikdyti kitų keleivių.
Įvertinus pasiruošimo laiką, reikalingą sprendimui įgyvendinti, jis įsigalios nuo kitų metų sausio 1 d.
Turėjau prakiurusios padangos atvejį. Vairuotojas nevažiavo iš vietos kol išvarė mane su dviračiu lauk.
Visi 31 tarybos nariai yra atsilike nuo dabarties, visame civilizuotame pasaulyje yra liaidžama :(((
Jie neatsilikę – jie amžini..
Nuo pyzdiec, visą gyvenimą svajoju pasivažinėti dviračiu autobuse, žlugo mano svajonė
🙂
🤣🤣🤣🤣🤣👍
🤣🤣🤣🤣🤣👍
Klaipėda yra kaimas šalia uosto, tarybos nariai atsilikę šviesmečiais, net nuo Vilniaus, nekalbant apie puikius užsienio pavyzdžius. Sekmės ten jums su tokiu požiūriu.
Pritariu. Liūdna žiūrėti į Klaipėdos provincialėjimą ir stagnaciją ir kaip ji per pastaruosius 20 metų, o ypač per pastaruosius 10 metų stipriai pradėjo kontrastuoti su Vilniumi ir net Kaunu. Kultūriškai, socialiai ir protų nutekėjimo klausimu, Klaipėda aiškiai iškritusi iš buvusios Lietuvos didmiesčių trijulės.
Toks vaizdelis, kad Klaipėdos taryba „užstrigo” laike. Neina su laiku kartu visakame
Kam į galvą atėjo tokia įdėja? Į autobusą su dviračiu…😃. Tik ne tam kas važiuoja dviračiu.
O aš paklausčiau kam miesto valdžioje šovė į galvą statyti brangiai kainuojančius dviračių skaičiuotuvus, beje, dar ir neveikiančius ( pvz., prie muzikinio teatro). Dviračių pervežimas autobusais nėra naujiena pasaulyje. Patiko kaip šis klausimas sprendžiamas Kanadoje – autobusų priekyje yra įrengti specialūs įtaisai, ant kurių autobusų vairuotojai pakabina dviračius. Būtų žymiai protingiau vietoje minėtų praktinės prasmės neturinčių dviračių skaičiuotuvų pinigus išleisti tokių dviračių „pakabų” įrengimui autobusuose.
Būna įvairių situacijų, kuomet reikalinga pavėžėti dviratį. Pvz., praduriama padanga ar atsiranda koks kitoks dviračio gedimas, dėl kurio tampa nebeįmanomas juo važiavimas, taip pat dviratininko mikrotraumos ir pan.