Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-10-31 |
Klaipėdos savivaldybė praneša, kad nuo lapkričio 4 d. įveda naują prašymų dėl socialinių paslaugų priėmimo ir eilės sudarymo tvarką.
Pagal naują tvarką, Klaipėdos miesto gyventojai, norintys lankyti dienos centrus, gauti socialinio darbuotojo į namus paslaugas ar apsigyventi globos namuose (t.y. pagalbos į namus, socialinės globos ar laikino atokvėpio paslaugas), prašymus galės teikti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriuje. Jiems nebereikės kreiptis į atskirus socialinių paslaugų teikėjus, veikiančius Klaipėdos mieste.
Naujosios sistemos esmė – „vieno langelio“ principas. Tai reiškia, kad kiekviena paslauga turės vieningą laukiančiųjų eilę, kurioje asmenys bus įtraukiami pagal nustatytą tvarką. Gyventojai pasinaudoję „vieno langelio“ principu, galės kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių ir teikti prašymus dėl reikiamos socialinės paslaugos skyrimo. Nesant galimybei iš karto pradėti teikti paslaugą Klaipėdos miesto savivaldybės administracija pagal nustatytą tvarką įtrauks asmenį į laukiančiųjų eilę.
Nuo lapkričio 4 d. dėl pagalbos į namus, socialinės globos ir laikino atokvėpio paslaugų galima kreiptis į Klientų aptarnavimo skyriaus padalinius Liepų g. 11, Klaipėda, 114 kab., tel. nr. 0 46 39 63 29, Taikos pr. 52C, Klaipėda, 3 darbo vieta, tel. nr. 0 46 21 77 26 arba elektroniniu paštu: info@klaipeda.lt
Tikimasi, kad šie pokyčiai padės efektyviau koordinuoti paslaugų suteikimą, palengvins kreipimosi procesą bei sumažins laukimo laiką, o gyventojai gaus efektyvią ir greitą pagalbą.
Dieve duok, kad tokia tvarka atneštų daugiau aiškumo ir greitesnių sprendimų