Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-09-02 |
Klaipėdos savivaldybė ieško projektuotojų pėsčiųjų tunelio su atraminėmis sienutėmis po Vingio gatve griovimo darbų projektui parengti. Ši požeminė perėja bus naikinama esą dėl gyventojų skundų.

2023 metų rudenį savivaldybė buvo numačiusi pirkti šios požeminės perėjos kapitalinį remonto projektavimą. Kiek anksčiau Statinių ekspertizės biuras buvo atlikęs šio 27,5 metro ilgio tunelio dalinę ekspertizę ir nustatė, kad jis yra avarinės būklės. Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytoje ir kartu su viešojo pirkimo dokumentais paskelbtoje požeminės perėjos kapitalinio remonto projektavimo užduotyje buvo teigiama, kad požeminio pėsčiųjų tunelio metalinių sijų (sąramų), gelžbetoninių surenkamų segmentų techninė būklė neatitinka esminių reikalavimų, taikomų tokiems statiniams. Šių reikalavimų neatitinka ir atraminių sienučių techninė būklė.
Viešojo pirkimo konkurse dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros pasiūlymus buvo pateikę keturi rangovai, tačiau Klaipėdos savivaldybei jų pasiūlytos kainos pasirodė esančios per didelės ir konkurso procedūros buvo nutrauktos.
Pernai metų pradžioje Savivaldybė buvo surengusi internetinę apklausą, kurios metu klausė, kokios pėsčiųjų perėjos reikėtų šalia sutvarkyto Vingio pasažo: požeminės ar antžeminės.
„Atsižvelgus į gyventojų nuomonę, nutarta Vingio g. požeminės perėjos nebeeksploatuoti. Šiuo klausimu savivaldybė buvo paskelbusi internetinę apklausą, už antžeminę perėją pasisakė 59 proc. balsavusiųjų, taip pat sulaukiame nemažai pastebėjimų, kad požeminė perėja yra nesaugi, žmonės nenori ja naudotis ir mieliau renkasi pereiti per gatvę antžemine perėja. Numatoma, kad kitais metais Vingio g. požeminė perėja bus užverta. Taip pat bus priimti sprendiniai dėl saugaus ir patogaus gatvės kirtimo naudojantis antžeminėmis perėjomis, jie bus derinami su Eismo saugumo komisija“, – pernai rudenį dienraščiui „Klaipėda“ buvo sakęs vicemeras Algirdas Kamarauskas.
Vietoje požeminės perėjos bus dvi antžeminės plius 2šviesoforai ! Pas mus valdininkai juos myli, gali kas 50 metrų statyti
Ilgalaikėje perspektyvoje, šioje vietoje, požeminė perėja yra neracionalus sprendimas. Kas ir buvo padaryta okupacijos metais.
Ten parduotuvę statys.
Gvieriau sutvarkyti ir kameros normaliai įmontuoti,ir Jei kartais ten pasirodytų policija, tada būtų daugiau tvarkos.
Lengva griauti to ko nestatei, Tauralaukyje po Palangos plentu prakistas kažkoks vamzdis be jokių atramų ir sienuciu, o čia kaip bunkeris, tarybinis betonas dar šimtus metų tarnautų.
Nx jo reikia, bomžų myžymo vieta
Kameros ir prieziura sprendzi jusu problema.
Kurie įdiotai balsavo už antžeminę perėją? Matėt kokiu greičiu mašinos skraido ,net nestabdo prie perėjų…
Vienas radaras ir greičio problemos nėra. Beje kur ten nulėksi, kai iš abiejų pusių reguliuojamos sąnkryžos.
Klausimelis – Negi savUvaldybe nesugeba,o gal „neapsimoka … %” palaikyti,joje, tvarka ? Poz.pereja gali praversti,K.M, kaip SLEPTUVE.
Kas rase teksta? Nepatikesiu, kad Sulcas pats… Klaida ant klaidos, neimanoma suprasti 🙄🤔
Ten galetu vietiniai groti su garmoške,prekiauti siemočkomis,lietus neužlytu.
Ten jeigu eini tai kaip į tualetą.
Požeminė perėje yra saugiausias gatvės perėjimas. Keistas samprotavimas, kad ten nesaugu. O kam tada visos tos savivaldybės viešosios tvarkos skyriai? O vaizdo kameros kam?
Dvižuha – griauni statai, griauni statai, €€ byra į kišenes. Aš kaip vairuotojas pravažiuoju kas dien ten, ir ant žeminė perėja ten YRA NESAUGI – ji 3 eismo juostų, o tai Į JUOKIUS STANDARTUS NEĮSIPAIŠO !!!! Arba šviesoforas turi būti. Bet mūsų miesto valdžios žiopliai apie tai nieko nėra girdėją…ir supratimo neturi. Didžius miegamasis rajonas, PC su visa bakalėja, darželis, praėjimas į mokyklą, autobusu stotelė, ir galiausiai POSUKIS! su didžiule parkingo aikštele su išvažiavimų į per perėją!
Durniau, nesaugu ten ne dėl betono, o dėl bomžų ir chuliganų elgesio. Požemiuose juk patogiau prie žmonių kabinėtis, ne visi praeiviai kokie tai karatistai, kad ramiai vaikščiotų tais požemiais.