Klaipėdos uoste – Japonijos verslininkai

Uostas ir jūra

Pirmadienį į Klaipėdos uostą susipažinti su jame veikiančiomis įmonėmis, jų vykdoma veikla, Uosto direkcijos atliekamais infrastruktūros bei planuojamais plėtros projektais atvyko Lietuvoje viešinti Japonijos verslininkų delegacija.

Uosto direkcijos nuotr.

„Lietuva ir Japonija turi didelį ekonominio bendradarbiavimo potencialą. Palanki Klaipėdos uosto geografinė padėtis užtikrina tiesioginį išėjimą į Europos rinkas, o vystoma uosto infrastruktūra netolimoje ateityje leis priimti didžiausius laivus Baltijos jūroje. Naujų galimybių abiejų šalių verslams ir investicijoms taip pat atveria Lietuvoje įgyvendinami strateginiai „Rail Baltica“, „Via Baltica“ projektai“, – pranešime spaudai cituojama susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.

Japonijos kompanijų atstovams buvo pristatyti Klaipėdos uosto pajėgumai, aptarti ekonominiai uosto rodikliai, krovos galimybės, vykdomi svarbiausi uosto plėtros projektai.

Vizito metu surengtoje ekskursijoje hidrografiniu laivu „Lotas“ drauge su Klaipėdos uoste veikiančių didžiausių įmonių vadovais ir atstovais  apžvelgta uoste veikiančių krovos įmonių veikla, specifika, logistikos klausimai, neišnaudotos nišos, kuriose būtų galima sėkmingai plėtoti abipusius verslo ryšius. Japonijos verslininkų delegacija taip pat supažindinta su suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivu-saugykla „Independence“.

„Vertiname Japoniją kaip strateginę Lietuvos partnerę Azijoje, todėl norime stiprinti dvišalį bendradarbiavimą. Labai tikimės, kad šiandien uoste viešėję šios šalies verslininkai parveš žinią apie Klaipėdos uostą kaip puikiai tinkamą vietą investuoti, vykdyti verslą ar dalyvauti įvairiuose projektų vystymo etapuose. Sinergija transporto ir logistikos srityje dar tikrai neišnaudota“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Japonija – viena iš didžiausių pasaulyje automobilių, elektronikos, mašinų ir įrengimų, plieno bei spalvotųjų metalų, laivų, chemijos, tekstilės, maisto produktų gamintojų. Lietuva gali Japonijai pasiūlyti naudotis integruota transporto ir logistikos sistema bei intermodalinių terminalų paslaugomis, bendradarbiauti įgyvendinant Klaipėdos uosto plėtrą.

Šiemet Lietuva ir Japonija mini diplomatinių santykių atkūrimo 30-metį.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This