Rekonstruos kelią nuo Jakų žiedo iki Lypkių sankryžos

Svarbu, Transportas

Parengti projektiniai pasiūlymai dėl krašto kelio Nr.141 Kaunas – Jurbarkas – Šilutė – Klaipėda ruožo, nuo 227 iki 228,64 km, ties Klaipėda, rekonstrukcijos. Planuojamas rekonstruoti ruožas prasideda prieš Lypkių sankryžą ir baigiasi įsijungimu į Jakų sankryžą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Projektinius pasiūlymus Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu parengė UAB „Kelprojektas“. Kelią Nr.141 planuojamas išplatinti įrengiant papildomas dvi eismo juostas dešinėje kelio pusėje su skiriamąja juosta. Projektuojamas ir naujos dviejų lygių sankryžos įrengimas Lypkių gatvės sankirtoje. Suplanuota ir kelio sankryžos su Bičiulių gatve rekonstrukcija.

Šalia šio kelio bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, bus įrengta ir požeminė perėja, apšvietimas ir kiti tokiam objektui būdingi šiuolaikiniai atributai. Dabar šis kelio ruožas yra dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 8,5 – 8,7 m, kelkraščių plotis kinta nuo 1,3 iki 4,9 m. Jo būklė – prasta.

„Didėjantis eismo intensyvumas, senai įrengta kelio danga ir nepakankamas kelių priežiūros bei remonto darbams skiriamas finansavimas įtakojo esamo kelio ruožo dangos regresiją. Kelio ruožo dangos būklė nepatenkinama, pradėjusios formuotis provėžos, daug lopų, skersinių ir išilginių plyšių, atsiradę dangos defektai, ištrupėję kelio dangos kraštai bei didėjančios išlaidos kelio priežiūrai sudarė būtinumą pagerinti eismo sąlygas ir rekonstruoti kelią, įgyvendinant specialiuoju planu numatytus sprendinius”, – rašoma viešai svarstyti paskelbtuose dokumentuose.

Pagal eismo įvykių informacinės sistemos atvirus duomenis, nuo 2014 m. sausio 1 d. iki 2022 m. gegužės 1 d. šiame kelio ruože užfiksuoti 22 eismo įvykiai, kurių metu vienas žmogus žuvo ir septyni buvo sužeisti.

Rugpjūčio pabaigoje vykusio Klaipėdos uosto plėtojimo tarybos posėdžio metu Kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktorius Aivaras Vilkelis dėstė, kad šis kelio ruožas gali būti rekonstruojamas tik lygiagrečiai su pietinio aplinkkelio tiesimo darbais. Dabar direkcija esą tik gerins jo būklę.

Anot A. Vilkelio, pietinio visoms aplinkkelio procedūroms esą reikėtų apie šešerių metų, o statyboms dar 2-3 metų.

INFORMACIJA

Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki 2022-10-20  internetinėje svetainėje https://www.klaipeda.lt/pp

Viešas susirinkimas vyks spalio 20 d., 15 val. nuotoliniu būdu.

Reklama: sidabriniai žiedai https://www.silvera.lt/ziedai

13 Comments

  1. Petras

    Savo nedideliam artimųjų rate tą patį sakau – visur išvažiavimuose turi būti nusukimai į dešinę nevažiuojant į žiedą. Vietos pakanka, tik pastumt dviračių takus, ir žemes pastumdyt. Ir taip pat panaikinti brukšniuotus plotus, kurie draudžia važiuoti pirma eile. Tiesą sakant, tuous kur po viadukau, jau dabar reikia panaikinti, taip srautai važiuojantys ratu į Palangą ir Šilutę, jau iš anksto pasiskirstytų, ir būtų lengviau į antrą juostą patenkti. O iš tikro tai visus, nes tada būtų aišku – kas važiuoja pirma eile – greičiausiai suks. O dar geriau – visi išvažiavima turi būti dvieiliai, neskaita to kur aprašytas pirmam sakinyj. Nes aplamai, to žiedo pralaidumas mažesnis nei anksčiau mieste buvusių žiedų su senovine važiavimo schema (nes pagal naują pvz. Baltijos žiede sugandimtas pralaidumas įpaišius A radę pirmoj eilėj taikos pr.)

    Reply
  2. Nu Šakis..

    Reiškia kad pats Jaku žiedas nebus niekada pabaigtas..

    Reply
  3. Nejaugi tikrai remontuos?

    Pas mus remontuojama -„sumažinantgreitį”. Ramu ir nekainuoja- dar uždirbama iš „pažeidėjų. Cirkas ir tiek

    Reply
    • Baudėjų karta

      Tiek pristatytų kamerų, baisu darosi. Užkemša eismą „šliaužiantys” auto. Vadinasi mokame tik bausti. Reiškia nori pasipinigauti lengvai.

  4. klp

    Kaip matau daug „tipo kelininkų” čia komentuoja, bet nesigaudo situacijoje, nauja dviejų lygių sankryža Lipkių g. / Šilutės – Palangos kelias atvers antrą lygiavertį išvažiavimą iš miesto Statybininkų prospektu su galimybe pasukti į Jakų žiedo pusę, bei įvažiavimą į miestą nuo kapinių pusės !

    Reply
    • >>klp

      Nu, tas tai gerai. Seniai reikėjo. Dar antrą juostą nuo LEZo iki Šilutės plento prilipdyti labai praverstų.

  5. Oj, oj

    O kiek jūs laiko stovite norėdami išvažiuoti ar įvažiuoti į Klaipėdą piko metu? 15 min? tad nežinote kas yra kamščiai kur Vilniuje ar Briuselyje (kur laikinai gyvenu) – ypač kai vyksta protestai:)

    Reply
    • Čia ir dabarį

      Nelygink savo Briuselio su Klaipėda. Mes čia gyvenam ir man vienodai kas vyksta Briuselį ar Vilniuj.

  6. R

    Zieda butu padare ir uztektu

    Reply
    • se

      per pigiai būtų 🙂

  7. C7

    Didelė investicija, kuri beveik nespręs esminių problemų.
    Įvažiuojant į miestą sukti į dešinę tiltas nereikalingas, toje atkarpoje nuo žiedo nėra kamšaties.
    Išvažiuojant iš miesto, kamštis jau dabar susidaro ir šis kelias jo nespręs. Tik nuims srautą nuo esamo išvažiavimo Pramonės gatve pro Philip Morris. Bet ar tai verta viaduko?

    Realiai turi būti tvarkoma visa Šilutės kelio atkarpa iki Lėbartų sankryžos pastatant Pietinį apvažiavimą. Ši imitacija kaip AiG paminėtas „nabašniko pašlakstymas žaliaja arbata”.

    Reply
    • Anonimas

      tikslas ( nuo sumanymo miesto centre kurti krovinių terminalą) ir buvo ne miesto kamščių problemas spręsti, o už valdiškus finansus susiręsti privataus krovinių terminalo sunkiojo transporto aptarnavimą miesto centre. Nors pradžiai įžadus davė visa tai ir dar dvi sankryžas savo lėšomis finansuoti. Na dar ir truputi duoklės Vilniaus valdžiai, kad be trukdžių nukaktų į Palangą. Tai ir padaryta.

  8. se

    Projektas visiškai nesprendžia kamščių problemos įvažiavime į Jakų žiedą nuo Statoil/CircleK pusės. Įvažiavimą būtina praplatinti iki 3 juostų, kurios viena tiesiogiai ir savarankiškai (t.y. neįvažiavus į patį žiedą, arba toje vietoje praplėtus ir žymint ištisine juosta ) jungtųsi su Šilutės keliu, kas vienareikšmiškai padidintų pralaidumą, nes dabar sukimui į dešinę užkemša važiuojantys į Dovilus ir Kauną. Tam reikėtų praplatinti Šilutės kelio į dvejas juostas, kurios dabar yra projektuojamos maždaug už maždaug 1 km nuo žiedo. Palyginti su tuo, kas dabar projektuojama pabrangimas nebūtų ženklus, tačiau būtų išspręsta didžiulė piko kamščių problema. Matyt, tiek užsakovams, tiek rangovams yra naudinga neprotingai ir neergonomiškai projektuoti ir vykdyti statybas su perspektyvomis naujam projektui ir naujoms statyboms, lopant ankstesnes klaidas bei „nenumatymus“.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Transportas

Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo ...
2024-03-24
Skaityti daugiau

Regionas

Autostradoje remontuos tiltą per Minijos upę

AB „Lietuvos automobilių kelių direkcija” jau paskelbė rangovų paiešką magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 290,87 km tilto per Miniją paprastojo remonto ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This