Įtraukusis ugdymas Graikijos mokykloje

Mums rašo

Viktorija Sedlovskaja
2023-06-09

Komentarų: 1

Įgyvendinant vykdomą programos Erasmus + KA1 projektą „Iššūkiai tautinių mažumų mokykloje“ į darbo stebėjimo vizitą vyko Klaipėdos uostamiesčio progimnazijos anglų kalbos ir pradinių klasių mokytojos. Projekto mobilumo tikslas – stebėti Korfu mokyklos mokytojų darbą, susipažinti su šalies įtraukiojo ugdymo metodika.

Darbo stebėjimas vyko privačioje Andrioti kalbų mokykloje. Vizito metu dalyviai susipažino su patraukliais darbo metodais, padedančiais įgyvendinti įtraukųjį ugdymą. Andrioti mokyklos Erasmus + projektų koordinatorė Anna Agiovlasiti ir direktorė Patritsia Andrioti supažindino su pedagogais, pristatė įstaigą, papasakojo apie Graikijos švietimo sistemą bei ugdymo proceso organizavimo ypatumus privačioje mokykloje, darbą su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais ir gabiais mokiniais, pasidalijo bendradarbiavimo su tėvais gerąja patirtimi.

Andrioti mokykla yra nedidelė, joje mokosi įvairių gebėjimų ir poreikių turintys vaikai nuo 4 metų iki 7 klasės, dirba 20 pedagogų. Įstaiga organizuoja popamokinį papildomą ugdymą, kur visi mokomieji dalykai yra integruoti su anglų kalba: matematika, dailė, STEM, drama, informatika ir kiti.

Mokyklos vizija – sukurti tinkamas bei įvairias veiklas, padedančias kiekvienam mokiniui aktyviai mokytis. Ugdymas organizuojamas pasirinkus vieną temą, integruojami įvairūs mokomieji dalykai. Mokiniai dirba grupėse arba poromis ir kiekvienas, pagal savo galimybes ir gebėjimus, įsitraukia į mokymo procesą.

Kadangi mokykla bendradarbiauja su Jungtine Karalyste, tai savo pamokose plačiai ir aktyviai taiko angliškas interaktyvais platformas „Picturenews”, „Kide Science”, „Edu4Schools”. Visos platformas yra mokomos, mokykla perka licencijas ir visi, mokytojai, mokinai bei tėvai, gali naudotis. Platformose mokytojai turi pilnai paruoštas pamokas, yra gausu įvairių veiklų, papildomų medžiagų, filmukų, įrašų, nuotraukų ir kt.

Visos temos lavina mokinių kritinį mąstymą, jie mokosi analizuoti įvairias socialines bei visuomenines problemas. Vaikai mokosi mokytis, spręsdami realias, juos supančias problemas.

Baigus darbą, vaikai moka aptarti savo rezultatus, iššūkius su kuriais susidūrė darbo metu, analizuoja, ką pavyko išspręsti, o kam dar reikia laiko pasimokyti. Svarbiausia, aptaria, kur ir kaip galės pritaikyti naujas žinias, patys vertina temos aktualumą bei naudingumą. Tokiu būdu ugdytiniai tobulina savo socialinės, emocinės, asmeninės, iniciatyvumo, pažinimo ir kritinio mąstymo kompetencijas.

Visose pamokose buvo laisva, bet tuo pačiu motyvuojanti mokytis aplinka, sudaranti visiems mokiniams galimybę patirti sėkmę ir džiaugsmą.

Kiekvienas vaikas yra svarbus ir kiekvienas gali išsakyti savo nuomonę. Be abejo, Korfu mokytojai irgi susiduria su mokinių drausmės problemomis, daug iššūkių kelia įvairių poreikų turintys mokiniai, jie kaip ir mes ieško sprendimų.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę stebėti kitos šalies mokytojų darbą, susipažinti su Graikijos kultūra bei patobulinti savo asmenines ir dalykines kompetencijas, o įgyta patirtimi pasidalinti su Uostamiesčio progimnazijos ir miesto pedagogais.

1 Comment

  1. Kada išgydysim sovietinį pedagogą?

    Pirmiausiai turi būti pedagogai supažindinti su spec. poreikius turinčių vaikų (beje tikrai aukšto intelekto) ypatybėmis ir bendravimu. Nes būtent iš mokytojų šie vaikaipatiria daugiausia patyčių arba jie „nemato” kai iš šių vaikučių tyčiojamasi. Ignoruoj juos ir net nesistengia pakeisti savo sovietinio bendravimo su kitokiais žmonėmis.

    Beje tokie mokytojai skatina tėvų priešiškumą
    Kai pedagogai bus išklausę platų psichologų ,psichiatrų kursą, tai gabūt bud normalu.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Mums rašo

Respublikinėje konferencijoje dalintasi patirtimi

Klaipėdos uostamiesčio progimnazijoje šią savaitę vyko respublikinė konferencija „Inovacijos, kompetencijos ir integracija įgyvendinant Erasmus + programos patirtį”. Konferencijos organizatorės – ...
2024-04-07
Skaityti daugiau

Verslas

Gero maisto festivalyje - maisto gaminių įvairovė

Balandžio 6 d., šeštadienį, Klaipėdos „Akropolis“  lankytojus pakvies į naują renginį – gastronomijai dedikuotą Gero maisto festivalį. Atėjusieji į renginį ...
2024-04-02
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Nuomonės, Svarbu

Apie Juozo šūdus, gelbėtojų draudimus ir siga-siga

Vasarą socialiniai tinklai mirgėte mirga nuo pačių įvairiausių kelionių vaizdų. Lietuviai yra pamėgę atostogas leisti ne tik keliaudami po gimtąją ...
2023-08-07
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This