Planuoja atnaujinti požeminę perėją po Vingio gatve (7)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2023-08-19

Nors ekspertai tik balandžio mėnesį nustatė, kad požeminė perėja Vingio g. yra nesaugi, pėstieji tai konstatavo jau seniai: jie jau porą dešimtmečių mieliau naudojasi prastai paženklinta judrios gatvės antžemine perėja.  

Tačiau Klaipėdos miesto savivaldybė dar tik numato metus truksiantį požeminės perėjos kapitalinį remonto projektavimą, o pačio objekto atnaujinimo gali tekti palūkėti ir trejetą metų.

Palmiros Mart nuotr.

MB „Statinių ekspertizės biuras”, savivaldybės užsakymu atlikusi šio 27,5 metro ilgio objekto dalinę ekspertizę, nustatė, kad jis yra avarinės būklės. Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytoje ir kartu su viešojo pirkimo dokumentais paskelbtoje požeminės perėjos kapitalinio remonto projektavimo užduotyje teigiama, kad požeminio pėsčiųjų tunelio  metalinių sijų (sąramų), gelžbetoninių surenkamų segmentų techninė būklė neatitinka esminių reikalavimų, taikomų tokiems statiniams. Šių reikalavimų neatitinka ir atraminių sienučių techninė būklė.

Ekspertai nustatė, kad būtina remontuoti gelžbetonines konstrukcijas, perdangas, įrengti hidroizoliaciją bei atlikti daugelį kitų kapitalinio remonto bei tvarkybos darbų.

Šio statinio kapitalinio projektavimo užduotį šių metų birželio 1 d. savo įsakymu patvirtino laikinai administracijos direktorės pareigas ėjusi Inga Gelžinytė – Litinskienė. Tačiau jau liepos 17 dieną naujasis administracijos direktorius Andrius Žukas ją patikslino, detalizuodamas kai kuriuos reikalavimus būsimiems projektuotojams.

Žymos: | |

Komentarai (7):

Atsakymai į “Planuoja atnaujinti požeminę perėją po Vingio gatve”: 7

  1. Apšvieskite kitas dvi perrėjas parašė:

    O tuo tarpu prie Lidl parduotuvės Vingio g. dvi perėjos be jokio apšvietimo, net gatvės žibinto ten nėra – tamsu kaip subinėje. Šalia PC centrai darželiai, mokyklos

  2. Gyventojas parašė:

    Koks skirtumas kaip gerai atremonuos vistiek bus visur prišikta nebus įmanoma ta perėja naudotis tai geriau ją uždaryti ir padaryti normalią perėją.

  3. Gera parašė:

    valdžioje būti 🙂 kažkas neblogai uždirbs 🙂 UAB ” Ragai ir Kanopos”

  4. Nojus parašė:

    Ar čia reiktų išlaidauti? Nėra šioje vietoje toks intensyvus eismas, įrengti šviesoforus prie pėsčiųjų perėjos ir nemėtykime pinigų. Klaipėda- ne milijoninis megapolis, kad tos požeminės perėjos išvis mieste būtų reikalingos.

    • Anonimas parašė:

      Visiškai pritariu. Miesto valdininkams su prioritetais ir planavimu kažkas stipriai netvarkoje. Reiktų užversti tą požeminę perėją ir toje vietoje padaryti normalią reguliuojamą perėją.

      Šilutės plentas nėra miesto aplinkkelis, kad reiktų maksimaliai didinti pralaidumą automobiliams.

      Kur reikia normalių požeminių perėjų-dviratininkų pervažų, tai ties Palangos plentu, ypač ties Klemiškės g., bet taip pat trūksta bet kokių jungčių su rajonu ties Šilutės gatve. Dar reikia padaryti normalią požeminę perėją iš dabartinio siauro tamsaus vamzdžio ties Pajūrio g., ieškoti sprendimų kaip pagerinti susisiekimą ties absurdiškai organizuojamu dviračių eismu Jakų žiede ir Liepų g.-Palangos pl. sankryžoje. Ir čia aš tik apie rytinės miesto dalies jungčių problemas.

    • to anonims parašė:

      Jus pamirštate, kad mieste ne tik dviraciai, yra ir pėstieji ir vaikai,ir mamytės su vezimeliaia. Dabar. daugumoj pesciuju taku mazinami pleciant dviraciu taka, bet ir ten nesugebama tilpti.

    • Anonimas parašė:

      Pritariu, kad daug kur liūdnoka padėtis pas mus su dviračių ir pėsčiųjų takų pločiais. Ir tai ne tik senieji takai, bet ir nauji ir naujai projektuojami. Be to, dviračių takai pėsčiųjų takų sąskaita platinami dažnai dėl to, kad važiuojamosios dalies plotis visiškai nejudinamas – sankryžose paliekamos nebūtinos juostos posūkiams, kai kuriose vietose – eismo juostų perteklius, kitose – nepagrįstai didelis eismo juostų plotis ir pan. Visa tai ignoruojama, kai į šaligatvį sumąstoma įterpti dviračių taką.

      Kitose vietose, pvz., parkuose ar ten, kur nėra prasminga daryti tranzitinį dviratininkų eismą, išvis daromi nereikalingi dviračių takai vietoje to, kad būtų bendras takas visiems.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika

Kėdes savivaldybėje žada perstumdyti per dvi savaites

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas antradienį vykusio Kontrolės komiteto posėdžio metu pažadėjo, kad nauja jos struktūra bus patvirtinta ...
2024-05-14
Skaityti daugiau

Spyglys

Neregėtas ponulio dosnumas liberaliam jaunimui*

Nuolat į šuns dienas dedanti anksčiau Klaipėdą valdžiusius liberalus dabartinė miesto valdžia nutarė ugdyti naująją liberalų kartą skatindama ją materialiai. ...
2024-05-03
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Savivaldybė slepia savo „herojų”

Per mėnesį – du radikaliai skirtingi atsakymai į tą patį klausimą. Tokią biurokratinę ekvilibristiką pademonstravo Klaipėdos savivaldybė, bandydama pasiaiškinti dėl ...
2024-05-03
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This