Gyventojai vis labiau pasitiki BPC

Kriminalai ir nelaimės

Kaip rodo Vidaus reikalų ministerijos 2018 metų pabaigoje inicijuota naujausia reprezentatyvi gyventojų apklausa, net 76 proc. Lietuvos gyventojų pasitiki Bendruoju pagalbos centru (BPC).

Pranešama, jog pagal šį rodiklį BPC tarp visų ministerijai pavaldžių institucijų yra antra po valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos. Ji šiek tiek lenkia net policiją bei valstybės sienos apsaugos tarnybą.

Pažymėtina, kad dar 2015 m., kai buvo pradėtas matuoti pasitikėjimas BPC, jis siekė vos 57 proc. Vėlesniais metais buvo stebimas nuoseklus pasitikėjimo augimas.

Nedaug tesiskiria ir teigiamai BPC darbą vertinančių gyventojų santykis – 75 proc. Pagal šį rodiklį BPC yra trečioje vietoje, į priekį praleisdamas tik policiją ir ugniagesius.

Teigiama, kad gyventojai, kurie turėjo reikalų su BPC, vertina jo darbą geriau nei neturėjusieji kontaktų: iš turėjusiųjų net 86 proc. BPC darbą vertina teigiamai, kai iš neturėjusiųjų – 72 proc.

Esą tai rodo, kad visuomenės nuomonei apie instituciją didelę įtaką daro žiniasklaida ir jos nušviečiami įvykiai. Be to, gyventojai mato su švyturėliais skubančius ugniagesių gelbėtojų, policijos, greitosios medicinos pagalbos automobilius, regi šių tarnybų darbuotojus teikiančius pagalbą įvykio vietoje.

O BPC darbuotojų darbas esą nėra toks pastebimas.

Pranešime pateikiamas pavyzdys, kai šių metų kovo 9 dieną gelbstint Salininkų tvenkinyje įlūžusį vyrą, BPC pareigūnės pademonstravo išskirtinį operatyvumą: į skambutį atsiliepta 16.08.10, pokalbis su pranešėja truko 38 sekundes, dar po 4 sekundžių sukurtas pranešimas apie pagalbos poreikį, ugniagesių pajėgos pakeltos 16.09.26.

„Nežinia, kaip būtų pasibaigusi ši gelbėjimo operacija, jei pranešimas ugniagesiams gelbėtojams būtų perduotas šiek tiek vėliau”, – rašoma pranešime.

Jame taip pat teigiama, jog gerėjantis BPC vertinimas yra susijęs ir su vidiniais procesais, vykstančiais institucijos viduje: tobulinamos atsakymo į pagalbos skambučius, įvykių klasifikavimo ir kitos tvarkos, didelis dėmesys skiriamas nuolatiniams darbuotojų mokymams ir pan.

BPC sako vertinanti gyventojų pasitikėjimą ir sieksianti pateisinti teisėtus jų lūkesčius ateityje.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Savaitės panorama, Svarbu

18-oji metų savaitė

Balandžio 29-oji „Atviros Klaipėdos” rėmėjams skirtoje „Contribee” platformoje rašoma apie Klaipėdos apygardos teisme toliau nagrinėjamą baudžiamąją bylą, kurioje kaltinimai nemokėjus ...
2024-05-05
Skaityti daugiau

Sportas

Klaipėdos „Kuršiai“- vicečempionai

Po šeštadienį Klaipėdoje finišavusio antrojo Lietuvos regbio-7 pirmenybių (Regbio-7 „Top“ lyga) etapo paaiškėjo naujieji Lietuvos čempionai. Po 18 metų pertraukos ...
2024-05-05
Skaityti daugiau

Svarbu, Veidai

Lietuvos medicina charkovietės nesužavėjo

41 metų Marina į Klaipėdą iš Charkovo kartu su vyru ir 11-mečiu autistu sūnumi atvyko 2022-ųjų rugpjūtį. Tuo metu moteris ...
2024-05-05
Skaityti daugiau

ELTA

Išaugo visuomenės pasitikėjimas teismais

Naujausių apklausų duomenimis, balandį labiausiai – 5 procentiniais punktais – išaugo vasarį smukęs Lietuvos gyventojų pasitikėjimas teismais. Taip pat aktyvesnio ...
2024-05-05
Skaityti daugiau

Regionas

Preiloje su žeme sulygins tris pastatus

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija ieško rangovų trijų pastatų-motelių griovimo ir statybvietės sutvarkymo darbams Neringoje , Preilos gyvenvietėje. Dar ...
2024-05-05
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This