Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimo nutraukimas atsieis per 170 tūkst. eurų

Miestas, Svarbu

Paaiškėjo, kad Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimo darbų sugalvojusi nebetęsti savivaldybė projektuotojams sumokėjo ne 42 tūkst. eurų, o kelis kartus daugiau – minėtoji suma buvo tik netesybos. Bendra suma, kurią čia be jokio rezultato „įmerkė“ savivalda kartu su Susisiekimo ministerijos valdoma Uosto direkcija, jau viršija 600 tūkst. eurų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Savivaldybės administracija pateikė „Atvirai Klaipėdai“ informaciją, kad už jau atliktus darbus projektuotojams šiemet sumokėjo 135 930,14 Eur.

„Pagal pasirašytą finansinį kalendorinį grafiką iki sutarties nutraukimo turėjo būti atlikta daugiau darbų, tačiau informavus tiekėją apie sutarties nutraukimą, rangovas nebevykdė jokių darbų, kurie buvo numatyti pasirašytame grafike”, – rašoma atsiųstame savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjo Valdo Švedo komentare.

Praėjus mėnesiui po to, kai žurnalistams patvirtino informaciją, jog nebenori tęsti Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimo darbų, savivaldybė nutraukė sutartį su projektuotojais „TEC Infrastructure” ir įsipareigojo jiems sumokėti 42 tūkst. eurų. Tačiau tai – tik netesybos.

„Iš viso apmokėta paslaugų tiekėjui – 135 930,14 Eur su PVM. Iš jų: inžineriniai geodeziniai tyrinėjimai – 26 789,93 Eur su PVM, inžineriniai geologiniai tyrinėjimai – 62 509,85 Eur su PVM, projektiniai pasiūlymai, jų parengimas (Projektinių pasiūlymų medžiaga viešinimui, eismo organizavimo sprendiniai) – 46 630,35 Eur su PVM”, – informavo V. Švedas.  

Visa sutarties su UAB „TEC Infrastructure” vertė siekė 847 tūkst. eurų. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus. 

„Baigiama Šilutės plento ir Baltijos prospekto rekonstrukcija, plius, planuojame pagerinti susisiekimą per Lypkių gatvę į Statybininkų prospektą, – taip rugpjūtį sprendimą stabdyti Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimą aiškino vicemeras Algirdas Kamarauskas. – Kai po rekonstrukcijos pilnai paleisime eismą per Baltijos prospektą-Šilutės plentą, pasižiūrėsime, kokia situacija yra šioje sankryžoje: gal tokių didelių darbų čia ir nereikės daryti.”

Dar 376 121 eurą (plius PVM) mokesčių mokėtojams kainavo šios sankryžos projektavimas 2009-2010 metais. Tiek tuomet tiems patiems projektuotojams pinigus mokėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, tačiau dėl nebaigtos planavimo procedūros (negauto statybos leidimo) šio transporto mazgo rekonstrukcija nebuvo pradėta. 

16 Comments

  1. Anonimas

    O tai gal.įmanoma bent jau perėjas žmoniškai sutvarkyti žiede. Neį visas puses dviračio užsivaryti išeina,reik nešt per laiptus. Nuo tarybinių laikų viskas stovi. Pagrindinė miesto arterija. Miestas net neturi normalaus, vientiso dviračio tako kuriuo galima būtų per miestą pervažiuoti. Į naują perkėlą irgi nėra dviračių tako. Gėda valdžiai.

    Reply
  2. T

    Banginio žiedo estakada jau pilnai atidaryta. Panašu, kad artimiausiu metu pamatysi ar ši estakada iš ties reikalinga.

    Reply
  3. BL!

    Gal kas mate Masiuli?

    Reply
  4. I

    Gal jau laikas baigti užsiminėti politine archeologija! Susėsti politikams – pozicijai ir opozicijai susitaikyti ir pradėti dirbti miestiečių labui! Kas trukdo? O žeminti vieni kitus- didelio išsilavinimo nereikia…

    Reply
  5. Anonimas

    Kaip suprantu,chebra susitare ,kad isplaus 600 000,Euriuku,”mokejimus” issidalins etapais !?
    Ar kas mate „geodezinius tirinejimus” Balt.ziede,ar kas mate „geologinius tirinejimus” Balt.ziede,gal mate mistini „eisimo organizavima” Balt,ziede !?
    20109-2010 „projektuotojai ?”,”isisavino” 380 000,Euriuku,bet nei projekto,nei statybos leidimo,nei, „jiems”,NETESYBU ? Uzmirso… !?
    Matomai nusimato naujas Euru-milijoninis „ziedas-gal „bus” tunelis”(kur dingo Zenios „skerdyklos” ziedas (Siaures pr,-Liepu g.-Mokyklos g.),su milijonais ???

    Reply
  6. Na ka,

    Gerai pradejo valstieciai vaitkininkai, 170 000 is kieno kisenes? O kur kokia nauja ideja? A, pamirsau – Vaitkus kulturos projektus skaitys…baleto ir sokio menas. Gerus piruetus daro Vaitkaus Co:)

    Reply
    • Vaitkininkai

      dar ilgai nepavys klaipėdiečių eurų švaistytojų liberaliųjų . Tik Bastionų tiltas 600 tūkstančių ! Piruetus žiūrės specialistai , o ne Vaitkus , nesupratai nevykėli ? Klaiku su liberaliai ” labiau išsilavinusiais ” .

  7. Liberalus cinizmas ...dėl Bastionų tilto daugiau nei 600

    liberalieji ” buhalteriai ” ką kabintumėte ? ? klaipėdiečių eurai realiai „išmesti” . Liberalusis meras Grubliauskas , liberalusis administracijos direktorius ir konservatoriai pavaduotojai ? ______2020-11-10 šaltinis ATVIRA KLAIPĖDA ___Į užmarštį grimztančio gigantiško Bastionų tilto kaina – daugiau nei 600 tūkst. eurų 

    Reply
  8. Liberalus cinizmas ...

    Tai kas iš tikrųjų ” dirba ” uostui ir net pasiruošę taškyti miestiečių eurus su projektais , kurie klaipėdiečiams neturėtų ypatingos naudos ? ? _______Svarstymams dėl tunelio į Centrinį Klaipėdos terminalą lemiamos įtakos turėjo transporto srautų analizė. Ji parodė, kad pagrindiniai automobilių srautai juda Minijos gatve ir tunelio įrengimas į ro-ro terminalą situacijos iš esmės nepagerintų.__________P.S.šaltinis 2023-08-23 Nesėkmingas ir antrasis bandymas rekonstruoti Klaipėdos „gaudyklę”

    Reply
    • Anonimas

      Is serijos,”autobusu parkas” rengia „studija”, ar Klaipeda gali tureti tamvaju !?
      Atsakymas ir be „simtatukstantines studijos”,tik „autobusai su „parku””,… !?
      P.S Liepoja … gali …

  9. Liberalus cinizmas ...

    Ir ką ? Tai ne liberaliųjų ” tilto į niekur ” projektas , kuris panašu bus tikrai ” išmestas ” , beje kiek kainavo ? ? ____Skaičiau , kad tuos eurus , kurie sumokėti už darbus ” neišmetė ” , nes darbais galės pasinaudoti pagal situaciją . ….._____2023-08-23 KD Nesėkmingas ir antrasis bandymas rekonstruoti Klaipėdos „gaudyklę”_____
    Kamarauskas sakė, kad atlikti darbai savivaldybei ateityje pravers kaip duomenys palyginimui ir argumentai už ar prieš rekonstrukciją, o jų kaina paaiškės suderinus sutarties nutraukimo detales: „Dar tikslinami tie dalykai“._____________Koks atliktas darbas, galiu pasakyti – geologiniai tyrinėjimai atlikti, topo nuotrauka padaryta ir eismo srautų modeliavimas. Nėra pusės, tai tik tyrinėjimo darbai. Dar būtų atlikti projektiniai pasiūlymai, jų viešinimas ir tada techninio projekto parengimas ir statybos leidimo išėmimas, projekto vykdymo priežiūra, kaip būtų vykdomi rangos darbai“, – sakė V. Laukaitis.

    Reply
  10. I

    Teko dalyvauti diskusijoje- Ar Klaipėda yra didmiestis- ar provincija? Dabar aiškėja mūsų mylimo miesto ateitis!

    Reply
  11. Mm

    Tik 170000€ ne pirma ne paskutini karta

    Reply
  12. Volvo savininkui

    Ant kiaušų pakarti tą Volvo savininką. Kur žiūri FNTT?

    Reply
    • Anonimas

      Volvo nuomininkui.

    • chi...

      Tikiuosi nuomuosis iš savo žmogaus?

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Valdžia atsitraukė: į Teatro gatvę grįžo senoji tvarka

Po kilusio pasipiktinimo dėl to, kad Teatro gatvėje leista statyti automobilius kitaip nei numatyta teritorijų planavimo dokumentuose, Klaipėdos savivaldybė grąžino ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

Spyglys

Savivaldybė engia moteris*

Nors Klaipėdos miesto savivaldybėje moterų dirba kelis kartus daugiau nei vyrų, jos yra engiamos: statistika skelbia, kad jos vidutiniškai uždirba ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This