Biržos tilto remontininkų paieška vėl baigėsi nesėkme

Miestas, Svarbu

Antrą kartą paskelbtame viešojo pirkimo konkurse dėl Biržos tilto remonto vienintelio jo dalyvio pasiūlymas buvo atmestas dėl per didelės kainos. Vicemeras Algirdas Kamarauskas teigia, kad šis pasiūlymas „keliais kartais viršijo” tą viešai neskelbtą maksimalią kainą, kurią buvo nusimačiusi Klaipėdos savivaldybė. 

Martyno Vainoriaus nuotr.

Pasak jo, konkurso nesėkmės priežastis glūdi kažkur Biržos tilto remonto techniniame projekte.

„Tai nėra paprastas objektas. Susitiksime su projektuotojais kitą savaitę, važiuosime į objektą ir bandysime išsiaiškinti priežastis”, – sako vicemeras. 

Jis teigia, kad itin dideli konkurse pasiūlyti remonto kaštai gali būti susiję su tilto konstrukcijų valymo ir dažymo kiekiais, numatytais techniniame projekte.

„Man kelia įtarimų, kad kažkas gali būti ne taip suskaičiuota”, – sakė pašnekovas.

A. Kamarauskas, tikina, kad trečiąjį konkursą dėl Biržos tilto remonto pavyks paskelbti neilgai trukus.

„Turime labai patyrusį sąmatininką – kompaniją, kuri labai patikimai gali mums padaryti patikrinamuosius dalykus. Ieškom, ar iš tikrųjų tiek kainuoja, ar kažkur yra klaida”, –  sakė vicemeras.

Pirmasis Biržos tilto remonto konkursas praėjusią vasarą žlugo, o antrojo pasiūlymų pateikimo terminas buvo nukeltas. Klausimų Biržos tilto remonto per viešąjį konkursą kilo net jo prižiūrėtojams.

Po 2020 m. atliktos ekspertizės nustatyta, kad būtina atlikti šio tilto perdangos ir kitų jo elementų remonto darbus. Jie turi būti atliekami pagal UAB „TEC Infrastructure” parengtą techninį projektą.

Projektuotojai pasiūlė ir transporto eismo schemą, kol tiltas bus remontuojamas. Viešasis bei kitas transportas turėtų daryti kelių kilometrų lankstą, o jo judėjimo laikas pailgėtų 6-8 minutėmis, rašoma darbo projekte. Dviratininkams iki Biržos tilto būtų galima atvažiuoti iš abiejų Dangės upės krantų pusių, tačiau per tiltą pervažiuoti nebus leidžiama. Jie privalės nulipti nuo dviračio, nusileisti laiptais žemyn ir persivesti dviratį per upę vakarinėje tilto pusėje laikinai įrengtu pontoniniu pėsčiųjų tiltu. Kitoje upės pusėje dviratininkams taip pat reikės pakilti laiptais aukštyn ir kartu vestis dviratį.

INFORMACIJA

Biržos tiltas yra plieninis, pakeliamas, nors statytas sovietmečiu, bet laikomas Kultūros paveldo objektu.

Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo sugriautas. Laikinai pervažiuoti jis  atstatytas 1948 metais. 1955 metais ant senųjų tilto atramų, įrengtų dar 1880 metais, pastatytas nuolatinis pakeliamas tiltas, kurio pagrindinis laikantis perdangos sijynas – plieninis (išlikęs iki dabar), važiuojamoji dalis – medinė. Tilto kryptis buvo pakeista, pasukta į rytus.

1976 metais tiltas rekonstruotas – medinė važiuojamoji dalis pakeista į plieninę ortotropinę plokštę, sumontuota nauja pakėlimo įranga, atramos apmūrytos tašytomis akmens plokštėmis. 2007 metais tiltas buvo pilnai restauruotas. 2019 metais pakeistas atitrūkęs kontrasvoris ir sustiprinti kiti penki.

11 Comments

  1. Dėl skylės

    Oponentai ieško „skylių” savivaldybės darbe, net sapnuoja tas skyles. Patariu pasidomėti, o gal pačių oponentų galvose jau žėruoja skylės. Kiek buvo triukšmo tada, kai meras pareikalavo klerkų ateiti į darbą, o ne vien „nuotoliniu” būdu dirbti. Tai buvo klyksmas:”MOBINGAS”. Tautos tarnai , užsirakinę duris nuo tų, kuriems tarnauja, velnius išdarinėjo. Įtartini kvapai , persikėlus arčiau mero, dingo, bet lankytojams durys neatsivėrė. Tauta liko už durų. Kita vertus, visi juokiasi iš kai kurių valdininkų kompetencijos, sako, kad klerkė- kultūros globėja labai nustebo, kad Koncertų salė ir muzikinis teatras yra skirtingi objektai. Maždaug galite įsivaizduoti kai kurių valdininkų lygį, bet juk ne meras juos išrinko, o rinkėjai. Meras renkasi iš tų, kas išrinkti, o išrinkome ne tik mažaraščių, bet ir beraščių plačiaja prasme. Atstumtieji nuo lovio dar tebecypia, koks triukšmas dėl kultūros pinigų, nes prie jų gavo priėjimą ne vien nuolatiniai .

    Reply
    • Anonimas

      Is serijos,jus „pagalvokit(apie kavos skoni)”,as jau nusprendziau … !?Atsakomybe,o kas tas YRRRR !?

  2. Nuomonė

    Manau, kad buvusi chebrutė nori išdurti dabartinius ir tik dėl to situacija komplikuojasi. Kam senamiestyje eismas trukdo gyventi, tie gali pasikeisti butus į pietinį rajoną, ten , netoli rimkų, į Jūrininkų prospektą. Kamarausko ko gero nepavyks išdurti, turi žmogus galvą ir nuovoką. Reikia skelbti tarptyautinį konkursą, manau, kad pretendentų atsiras ir be vietinių sutartinių UAB-ų.

    Reply
  3. Anonimas

    Manau,tam „tilteliui” jau senai chana,bet chebrai reikia pinigu.
    P.S Teoriskai,kodel bilda- pilnai nenusileidzia tiltas.Pilnai enusileidzia,manau po „kontrasvoriu remonto”,kurie … trukdo-neleidzia tiltui „atsisesti”.

    Reply
  4. O mane džiugina

    Miesto valdininkai atsakingai planuoja ir darbus , ir klaipėdiečių biudžetą . Eurų įsisavinimas , liberali nekompetencija , panašu iš Klaipėdos persikėlė į seimą ? ___Visuomenininkams pastebėjus, kad atlikus plyną kirtimą aplinkos ministro Simono Gentvilo valdose, Klaipėdos rajone, gali būti padaryta aplinkosauginių pažeidimų, tyrimą pradėjo Aplinkos apsaugos departamentas. O Seimo opozicija savo ruožtu ministrui jau paruošė klausimų. Ji nori gauti atsakymą, ar ministras nesiruošia atsistatydinti.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/miska-iskirtusio-ministro-gentvilo-laukia-saltas-dusas-pasigirdo-klausimas-del-atsistatydinimo-96072941

    Reply
  5. Miestelėns

    O gal Versina imtųsi šito darbo?

    Reply
  6. Joris

    Baikim su šito tilto nuolatiniais milijoniniais kapitaliniais remontais. Metas forsuoti Bastionų tilto, skirto tik viešajam ir spec. autotransportui, kaip dabar Tiltų gatve, statybas, Tiltų gatve paverčiant pėsčiųjų bulvaru. O jam dabartinė tilto būklė tinkama. Nebeterorizuokime autobusų bildesiais, vibracija šioje gatvėje gyvenančių. Gal tai ir bus Senamiesčio renesanso pradžia.

    Reply
    • Anonimas

      Ar tikrai ?

  7. Klaipėda

    Naujoji valdžia galvoja , ir meras galvoja, kad jiems ateis kažkas ir pusvelčiui suremontuos,jie dar gyvena 30 metų atgaliniu laikotarpiu.

    Reply
    • € Klaipėdai $

      Naujoji valdžia galvoja padaryti darbus už adekvačia kaina,o ne kaip buvę dudoriaus šaika.Visi darbai už kosmines kainas tiktais rezultate baseinai kiauri,šaligatviai nebaigti ir tie patys išsivarte.

  8. T

    Ir tai tik pradžia! Visame gražume savivaldybės darbo skylės!

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This