Dėl padėties Teatro gatvėje – revoliucinės nuotaikos

Svarbu, Transportas

„Arba kavinėms leidimus atimti – daryti revoliuciją”, – gynė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas savivaldybės sprendimą Teatro gatvėje leisti automobilius statyti statmenai, kas buvo neseniai padaryta ties buvusio kazino pastatu, nors šio gatvės techninis projektas to neleidžia bei nebuvo gautas ir Eismo saugumo komisijos (ESK) pritarimas.

Anot vicemero, šis klausimas „viršija komisijos kompetencijos ribas”.

Artūro Šulco nuotr.

Antradienį posėdžiavusi ši komisija pritarė siūlymui grąžinti vienpusį eismą Sukilėlių gatvėje, tačiau nugrimzdo į plačią diskusiją dėl eismo organizavimo Teatro gatvėje, prie Teatro aikštės ir Žvejų gatvėje. Sprendimas dėl Žvejų gatvės rekonstrukcijos projekte numatyto įvesti vienos krypties eismo nebuvo priimtas ir atidėtas neapibrėžtam laikui.

„Klaipėdos senamiesčio gyventojų bendruomenė sulaukė nemažai nusiskundimų iš senamiesčio gyventojų dėl pakeistos Teatro g. automobilių parkavimo tvarkos. Pagrinde skundžiamasi pablogėjusia saugumo, takų praeinamumo, transporto priemonių sklandaus prasilenkimo situacija”, – rašoma komisijai ir merui atsiųstame šios bendruomenės pirmininko Justino Liubinsko rašte.

Jame, be kita ko, dėstoma: „Sausio mėnesį įgyvendinti Teatro g. dalies parkavimo tvarkos pakeitimai kažkodėl nebuvo įprastine tvarka nagrinėti ESK. Nei Senamiesčio seniūnaitis, nei KSGB, kaip vietos gyventojus atstovaujantys atstovai, kažkodėl nebuvo įtraukti į šį viešojo administravimo procesą, nors praeityje aktyviai dalyvavo ir teikė siūlymus sprendžiant tokio pobūdžio vietos teritorijos susisiekimo klausimus”. Bendruomenė nesuprantama, kodėl, nepraėjus nei metams po rekonstrukcijos darbų priėmimo, reikėjo keisti projektuotojo sukurtus sprendimus organizuojant eismo ir parkavimo tvarką Teatro gatvėje.

„Klausimas sudėtingas”, – taip apibūdino komisijos pirmininkas A. Kamarauskas, situaciją, kuri radosi Teatro gatvėje Savivaldybės administracijai leidus čia, prie buvusio kazino, statyti automobilius statmenai šaligatvio.

Jis pripažino, kad šios gatvės techniniame projekte parkavimas buvo numatytas ne statmenai, o išilgai šaligatvio. Pasak jo, nors gatvės rekonstrukcijai buvo naudotos Europos Sąjungos lėšos, bet mašinų statymo būdo pakeitimas taisyklėms esą neprieštarauja. A. Kamarauskas sakė, kad tiek pat gatvės užima vasaros kavinių paviljonai, taip teisindamas parkavimo būdo pakeitimą. Jis kvietė per vasarą nieko nekeisti, padiskutuoti ir sprendimus priimti pasibaigus sezonui.  

Kai kurie į posėdį susirinkę verslininkai ir senamiesčio bendruomenės atstovai teigė, kad kavinių paviljonus reikia perkelti į Teatro aikštės pusę, į aikštę gilyn nukelti ir ją nuo automobilių saugančias betonines vazas. Kiti siūlė skirtingais metų laikais taikyti skirtingą tvarką. 

Verslui atstovaujanti Inga Česnakienė teigė, kad skirtingas tvarkos reglamentavimas pagal sezonus neturi prasmės.

„Pagrindinis tikslas – kuo daugiau automobilių”, – sakė ji ir gynė sprendimą automobilius statyti statmenai gatvės.

Tačiau asmuo, prisistatęs viešbučių asociacijos atstovu, sakė, kad kavinės yra svarbesnės nei automobiliai, kurie visame pasaulyje senamiesčiuose jau seniai nebėra prioritetas.

„Reikia laikytis prioriteto – turizmo infrastruktūra, o ne automobiliai”,- ragino jis.

„Kokį sprendimą priimsim, nepatenkintų bus, – atsiduso A. Kamarauskas. – Todėl turi būti verslo, gyventojų ir savivaldybės sutarimas. Klausimai viršija Saugaus eismo komisija kompetencijos ribas”.

Beje, Savivaldybės administracijos direktoriui Andriui Žukui buvo pasiūlyta nusišalinti nuo šio klausimo svarstymo ir jis atsisakė balsuoti priimant sprendimą šiuo klausimu, nors po diskusijos konkretus sprendimas ir nebuvo priimtas.

Į Klaipėdos senamiesčio gyventojų bendruomenės prašymą, „kol tvarkomas Biržos tiltas ir Aukštoji gatvė, palikti Sukilėlių gatvę dvikrypčio eismo”, taip pat nebuvo atsižvelgta.

Nors komisijos posėdis buvo transliuojamas internete, dalies susirinkusiųjų kalbos nebuvo viešai transliuojamos.

49 Comments

  1. Grybautojas

    Senamiestyje mašinų stovėjimą uždrausti. Gyventojų mašinas leisti tik išlaipinimui ir išsikrovimui. Žvejų gatvėje apmokamas stovėjimas invalidams (tie kurių šiknos prilipusios prie automobilio ir taip jau susiveikė invalidumą). Savaitgaliais nemokamus autobusus …

    Reply
    • To grybautojas

      Šungrybių per daug užvalgei. Žemo intelekto tekstas. Invalidas….. Šikna….

  2. asta

    Mieste turi suktis pinigai, didinkite parkingo kainą

    Reply
  3. happy

    Mieste turi suktis pinigai, didinkite parkingo kainą

    Reply
  4. Atsibuskime

    Jei tokiais sprendimais norima daryti gerus pokyčius t.y. kuo daugiau autom. statymo vietų ieškoti, garantuotas miesto valdžios fiasko laukia.. Galvokime …. Teatro aikštė ,Turgaus gt. pilnos utom-ių. Ir tai miesto ulktūros CENTRAS? Ir tai senamiesti? Juk tie autom-liai ir važinėja ,juda šimtus kartų. Kaip nepatekti po ratais? Kokia smarvė, CO dujos, triukšmas, vaizdas ir kt.
    ne gali būti jokio atom-lio Teatro aikštėje. Juk COMENT rašo protingi žmonės. Tegul savivaldybė numato per savaitę 1-ą dieną visiems jos tarnautojams išeiti į gatves iš savo kabinetų, į senamiestį… Baikit siautėti nesuprasdami prie ko privesit gyventojų saugumą , sveika/t O dar kur turistai ir t.t. Kur Senamiesčio toks „veikėjas” T. Meškinis? Kodėl jis tyli, NEBEKALBA…

    Reply
  5. Ričardas

    Tokiam mažam, pestute pereinamam senamiesčiui automobilių neturi būti.

    Reply
  6. Užknisote aimanuotojai :)

    Senamiestyje yra barų/restoranų / kavinių į kurias klaipėdiečiai galėtų atvykti PIETAUTI ! deja pietūs- ribotas laikas , todėl pėdinti nuo aikštelės yra daugiau nei nepatogu ! Ką nors daugiau aiškinti paspirtukininkams ” kebabų ” valgytojams panašu nėra reikalo, o gyventojai …pamiršo kur gyvena ir diktuoja visiems savo reikalavimus ? Netenkina gyvas , smagus miesto centras – dykynėse pastatyti namai jūsų laukia . Amžinai viskuo nepatenkinti : muzika per garsiai, viešas transportas ne ta gatve važiuoja , langai dulka, atsidaryti negali, taksi vakare per garsiai privažiuoja , rūko ne ten , pėstieji kalba per garsiai , o jau išėję iš barų …iš vis jiems trukdo 🙂 Geriausia šventė ” moliūgai ” 🙂 Tylu , žvakutės dega 🙂 O apie senamiesčio gaivinimą kalbama ar ne nuo 2011 m ? ____)2011 m. balandžio 27 d. 08:20 Klaipėdos senamiesčio gaivinimas: centras – po gaubtu

    Skaitykite daugiau delfi /verslas/nekilnojamas-turtas/klaipedos-senamiescio-gaivinimas-centras-

    Reply
    • Deja

      Keista, kad Kaune pati gyviausia centro vieta yra Laisvės al. ir Vilniaus g. Tai yra ten kur automobilių eismas yra visiškai uždraustas. Kita vertus Mindaugo pr. visiškai miręs. Panašiai ir Klaipėdoje. Gyviausia Danės krantinė, kur automobilių nėra. Pilies g. su krūva automobilių visiškai mirusi. Europoje jau senai suprasta, kad automobiliai yra senamiesčių žudikai. Niekada automobiliui senamiestis nebus toks patogus, kaip prekybcentrio aikštelė. Dėl to ir turime mirusį senamiestį ir klestinčius prelybcentrius.Norint gaivinti senamiestį reikia mažinti miesto priklausomybę nuo automobilių gerinant viešąjį transportą. Gaila, kad dabartinė valdžia palaidojo BRT projektą. Taip pat, reikia pridurti, kad pašto ir policijos iškėlimas buvo klaida. Reikia tikėtis jų vietoje ir memelio mieste atsiras normalūs traukos taškai. Tuo pačiu, reikia stiprinti universitetą. Studentai mėgsta senamiesčius. Deje jų Klaipėdoje labai nedaug. Dabartinei Klaipėdos valdžiai tokie dalykai yra nesuvokiami. Išmąstė tik kaip sienas perdažyti ir toliau didinti priklausomybę automobiliams. Nors buvsi valdžia negeresnė buvo.

    • > deja

      Gal reikėtų lyginti Kauno ir Klaipėdos gyventojų skaičių ? Ir visiškai skirtingos jūsų pateiktų pavyzdžių paskirtys : Danės skveras – POILSIO , daug vaikų , žmonių ir t.t . ten ir nereikia automobilio ! Teatro aikštė turi daug skirtingų veiklų : barai, kavinės , kirpyklos , parduotuvės ir t.t . Į ją einame ne tik pasivaikščioti ! O gal norėjote turistams rodyti ir patys, vaikščiodami po senamiestį, vėl žiūrėti į nušiurusius fasadus ir nevalytus uždarytų verslų langus ? Miestams reikia visko , ypač tiems , kurias niekas liberaliai dešimtmečiais nesirūpino . Universitetas tegul pats aktyviai dirba ir pritraukia studentus , tik tapti KUL ” steigėju ” matyt labiau rūpėjo ? Gal dabar ruoš gydytojus, nes slaugytojus ir taip ruošė 🙂

    • Vardas

      Komentaras *

    • Tam Deja

      Laisvės alėja Kaune. Taaaip. Yra tokia. Ilgis 1621 metras, pėsčiųjų alėja turinti šimtametes tradicijas. Laisvės alėjos pradžia maždaug 1847 metai…..(Nikolajaus prospektas).1843 Rusijos caro Nikolajaus įsakymu įsteigta Kauno gubernija. (praėjo 180 metų). Kaip sakoma Laisvės alėja ir Afrikoje Laisvės alėja. Turgaus gatvė Klaipėdoje dar senesnė, 16 amžiuje Bažnyčių gatvė. Šios gatvės paskirtis buvo kita. Gana išsamiai Turgaus gatvės istorija aprašyta Atviros Klaipėdos Martyno Vainoriaus straipsnyje Turgaus gatvė-išskirtinis Klaipėdos bruožas (2019-12-15). Geras informatyvus, iliustruotas palyginamosiomis nuotraukomis straipsnis. Sakote Laisvės alėjoje automobilių eismas uždraustas. Tačiau nutylite, kad prie pat Laisvės alėjos galima nevaržomai atvykti automobiliu. Galima parkuotis Laisvės alėją kertančiose gatvėse – Maironio, Daukanto, Mickevičiaus, Gedimino. Šalia ir Putvinskio gatvė, yra parkavimo vietų ir Kęstučio gatvėje. Kauno centrinės dalies ir viso miesto išplanavimo negalima lyginti su Klaipėdos situacija. Tai nepalyginami dalykai, deja.

    • Deja

      Na gerai netinka Kaunas, tai turim Šiaulius. Ten irgi gyviausia centro dalis yra Vilniaus g. Kurioje, kaip ir Kaune, automobiliai uždrausti. Beje tiek Kaune, tiek Šiauliuose, pėsčiųjų gatvėse pilna barų, kavinų, kirpyklų , parduotuvų. Kaune Laisvės al. dar ir ofisų pilna. Nei vienu atveju automobilių draudimas. Priešingai, matant gretimas automobilių užverstas tuščias gatves, galima daryti išvadą jog automobiliai kaip tik maišo. Kokia prasmė iš peradžytu sienu, jei jos nesimatys per rudyjančios bulkos šikna? Kokia nauda iš perdažytu sienu, jei turistas senamiestyje rizikuoja būti pervažiuotas? Su tokiu požiūriu universitetu Klaipėdai gresia tik kaimo likimas. Nors žinant, kad meras kaimytis, tai nestebina.

    • > deja

      Žinant, aimanuotojų liberalų cinizmą kalbėti apie ” merą kaimietį ” daugiau komentuoti net neverta . Mėšlius .

    • Deja

      Tegul tavo šlovinamas kaimietis išlipa iš kaimo mėšlo. Bet aišku jokių argumentų svarbu, kad tavo dievaitį įžeidė.

    • To tam deja

      Tiek Laisvės al. Tiek Turgaus g. Paskirtis tokia pati – tai pagrindinės centro gatvės. Taip gatvėse šalia Laisvės al. Automobilių eismas ir parkavimas leidžiamas. Tačiau būtent šiose gatvėse gyvybės gerokai mažiau. Tiesa sakant kuo gatvėje daugiau automobilių, tuo ji labiau mirusi, pavyzdžiui Mindaugo pr. Kaune, ar Pilies g. Klaipėdoje.

  7. Agnė

    Daugelyje Europos miestų senamiesčiuose parkuojasi tik gyventojai ir spec.transportas. Klaipėdoje iki senamiesčio nuo Piliavietės aikštelės keli žingsniai, bet užpakalį nunešti sunku. Jei tik leistų, mašinomis užstatytų visą Teatro aikštę. Užtat Darnaus judumo lozungai akis bado. O ponams taksi paslaugos, matyt, labai brangios. Ir kur čia verslas žiūri, jei po spektaklio, nė vyno taurės neišgėrę visi sprunka namo? Ar visgi drink&drive?

    Reply
    • Vardas

      Netiesa . Daugelyje pasaulio miestų , tokių liberdraudimų iš vis nėra.

  8. Senas miestas

    Medžius kerta dėl automobilių , žaliuosius plotus ( pieveles) naikina dėl automobilių , siauros senamiesčio gatvelės užkištos automobiliais , pėstieji priversti eiti viduriu gatvės , nes ant šaligatvio išsižergęs riogso automobilis , sėdi lauko kavinėje atsirėmęs į automobilio ratą , nes krūtam reikia iki jos atvažiuoti automobiliu. Jokių automobilių senamiestyje . Jis ( senamiestis) uždengiamas nykščiu ir galima savo kojomis apeiti per pusvalandį. Per automobilius ir lauko kavinių palapines ( bjaurias) net paties senamiesčio nebesimato.

    Reply
    • Nepradėkite aiškinti

      kaip visi turi gyventi . Liberalai su konservatoriai taip ” gaivino ” senamiestį , kad net turistai jame jau nebeturi ką veikti , o apie klaipėdiečius net nekalbu . Man automobiliai netrukdo, jei ne ant šaligatvio stovi . Senamiestis ir Klaipėda turėtų tapti PATOGI VISIEMS ! Vieni gali pėstute , kiti automobiliu atvažiuoti . Ir visokių konservatorių, kurie norėtų Klaipėdos senamiestį paversti miegamuoju rajonu, nuomonė manęs klaipėdiečio nedomina .

  9. Juozas

    Iš kokio kaimo čia išlindę tie, kuriems gyvas senamiestis asocijuojasi su automobilių parkofke??? Ta Inga kuri čia ale atstovauja verslininkus, ar gyvenime esate iš savo kiemo išvažiavusi? Visa Europa eina link miesto pritaikymo pėstiesiems, o pas mus visiškas atsilikimas, svarbu viską savo geldom užstatyti.

    Reply
  10. Vardas

    Komentaras *

    Reply
  11. Ar problema automobilių statymas?

    Kaip statyti automobilius – statmenai, ar įstrižai, ar išilgai? Ar čia problema? Problema, kad Teatro aikštėje ir aplink nieko įdomaus nevyksta. Buvo Kaziuko mugė, bus Jūros šventė, gal dar vienas kitas renginys. Ir viskas?! Kodėl vasaros sezono metu, kiekvieną savaitgalį (penktadienį, šeštadienį) Teatro aikštėje negalėtų vykti koncertai? Reikia pavyzdžių…. Kas netingi gali youtube pasižiūrėti kaip tai daro Andre’ Rieu Niderlandų dirigentas ir smuikininkas vadinamas šiuolaikiniu „Valso karaliumi”. Bet ne, Klaipėdai nieko tokio nereikia, reikia Neleisti! Apriboti! Uždrausti!

    Reply
    • Juozas

      „Pagrindinis tikslas – kuo daugiau automobilių”, – sakė ji ir gynė sprendimą automobilius statyti statmenai gatvės.

      Apgailėtina, ponia Inga.

    • Vardas

      Ū

    • Jezusmarija :)

      Pirmiausiai reikia turėti tokį ” Valsų karalių ” 🙂 Ar žinote kiek kainuoja bilietai į jo koncertus ? O svaigti, tam , kad svaigti ….Miestas akivaizdžiai ištuštėjęs …

    • Tam Jezusmarija

      Sakote reikia turėti „Valsų karalių” ir tada….. Tada, ką senamiestis tada bus pilnas žmonių, bus gyvas? Ar taip tiesmukai reikia suprasti? Kaunas turi Pažaislio muzikos festivalį. Palangoje Gintaro muziejaus prieigose, lauke vyksta vasaros koncertai. Tai tęstiniai, ne vieno vakaro, ar vieno savaitgalio renginiai. Ar kažkas panašaus yra Klaipėdoje? Pataisykite mane prašau, gal aš nieko apie tai nežinau, esu „atsilikęs”? Klaipėdoje deja yra tik du gerai žinomi renginiai – Jūros šventė ir Džiazo festivalis. O gal ir gerai, kam čia daugiau ko reikia? Ne veltui į Klaipėdą atvykstančių kruizinių laivų turistai Klaipėdoje neužsibūna (ką jie Teatro aikštės bruko nematę), jie su autobusais vežami į Kuršių Nerijos Raganų kalną, Nidą, grožisi Kuršių Nerijos kopomis. Kurie turi laiko, važiuoja autobusais į Kauną. O jūs apie tai kiek kainuoja bilietai į Andre’ Rieu koncertą. Nieko tai Teatro aikštei nereikia, tegul būna mirtina kapų tyla. Kapinės vienu žodžiu.

    • Jezusmarija :)

      Tai, kad Teatro aikštė ” mirusi” – neprieštarauju , deja gyventojai nepatenkinti bet kokiu judesiu ar garsu , jiems trukdo ir gatvėje statomi automobiliai , nes jiems reikia ” miegamojo rajono ” . Su tokiu konservatorišku požiūriu senamiestyje tikrai nėra ką veikti . O kas dėl tęstinių koncertų , gal pradėkite nuo ___Seniausias Lietuvoje klasikinės muzikos festivalis „Klaipėdos muzikos pavasaris“ klausytojus pasitiks balandžio mėnesį Klaipėdos koncertų salėje. Išsami festivalio programa – www.koncertusale. ________P.S. jei neklystu ar ne 49 pavasaris ? Malonių vakarų su muzika . Rieu koncertai man taip pat laaaaabai patinka 🙂

  12. Stepasv

    ,,, kada dar rašytojas šio straipsnio buvo vicemeru, su senamiesčio verslininkais asmeniškai ėjau , kad dėtų pastangas nenumarinti senamaiesčio,,, bet nepavyko,,,jis mirė,,, dabar kiti verslininkai bando jį prikelti, bet vel girdžiu- uždarykim, uždrauskim, apmokeskinkim,,,ponas Šulcas buvo už senamiesčio numarinimą,,,

    Reply
  13. Ovidijus

    Nesuprantu apie ka kalba isvis eina, jau daug metu sneka kaip gaivinti senamiesti, o cia vieni draudimai, padarykite nemokama net parkavima, kaip tai yra prie akropolio. Senamiestis turi buti gyvas, o ne mires, smulkus verslas mirsta per tuos draudimus. Reikia dziaugtis, kad kuo daugiau atvaziuos zmoniu, o tie automobiliai juk ne ant pesciuju dalies statomi.

    Reply
  14. Vidmantas

    Eina kalba apie teatro aikšte,Gyventoų čia yra keletas,o laikraštinį triukšmą petraitis sugebėjo sukelti toki,tarsi čia būtu žmonių kaip mogiliovo gatvėje.

    Reply
  15. Jo

    Pritariu, kad automobiliai šiais laikais nebeturėtų būti prioritetas, juoba, kai mūsų senamiestis toks nedidelis. Kaip kažkas ir sakė – yra tas bukas automobilių kultas postovietinėse šalyse, vaikščiokime, kol galime.

    Reply
  16. Nuomonė

    Mūsų Klaipėda turi kišeninį senamiestį. Automobilių svarbiausioj senamiesčio aikštėj neturėtų būti visiškai, nė skersai , nė išilgai statomų. Nejaugi tokios silpnos vairuotojų kojos nueiti kelis šimtus metrų iki tikslo? 🤔

    Reply
    • Stepas

      Jei nėra kur statyti ir grūdasi mašinos, reiškia reikalinga, tai vieni pavyzdžiu rodo Kopenhagą, aš pasiūlyčiau Prancūzijos miestų senamiesčius, kur sugeba ir automobiliai, ir turgūs, ir kavinės sutilpti,,, o jei nori ramybės gyvendamas senamiestyje,tai jau ne senamiestis,,,

  17. Bokalas alaus ir automobilis?

    Nejaugi žmogus vienas pats su automobiliu vakare važiuos į senamiestį prisigerti alaus? Girtuoklis? Be keleivių, be gražių damų? Kodėl mamos su vaikų vežimėliu dienos metu palikusios automobilį pilies uosto parkinge pagal kažkieno rekomendaciją, turi tempti ar stumti tą vežimėlį per bruką po prakaitu? Ką tai mamai su vaiku ar dviem, ir kartu su drauge gerti, ne jums senamiesčio gyventojams spręsti. Tie kas ten gyvena, norėtų, kad nuo 17:00 būtų mirtina tyla, „tipo” varykit visi prie Dangės, ant suoliukų, kad ne tik obuolys nenukristų, bet ir musė nepraskristų… Iš tiesų gaila, kad džiazo festivalis buvo išvarytas iš Teatro aikštės. Ten buvo gerai, jauku, buvo ten tokia muzikinė aura. Jei taip toliau ši Klaipėdos vieta virs mirties zona. Ten gyvenančios buvusios nomenklatūros tylos rojumi.

    Reply
    • Deja

      Pats senamiestyje negyvenu. Tačiau automobiliai senamiestyje tikrai nervina. Jokio malonumo, kai norint vaikščiot po senamiesčio gatveles reikia jaudintis, kad koks ponaitis su kiburu ant taves neužvažiuotu. Tas pats galioje ir mamoms su vežimėliais, kurios priversto bėgti iš kelio dėl atvažiuojančio kibiro. Ir jokio malonumo atėjus prie Anikės rasti dar vieną Akropolio aikštelę.
      Dėl jazo festivalio visiškai pritariu.

    • Idomiai

      Tai juk praeitas Jazz festivalis ir buvo Teatro aiksteje. Kas kur ka isvare? Nuo pilies parkingo visur grazus lygus takai. Tai jei atvaziavai su vezimeliu, tai turbut, kad pasivaikscioti?

  18. Vardas

    Pas mus kažkoks nesveikas automobilių kultas. Toks jausmas, kad pilna žmonių su negalia. yra toks anekdotas: milijonierius išeina iš kazino ir šaukia:

    Reply
    • Vardas

      Stebuklas, aš vėl vaikštau. Žmonės klausia – kas, gydymas padėjo? Ne, aš pralošiau automobilį

  19. Vardas

    Palieki auto pilies uosto parkinge ir eini į senamiestį. Per 3-5 min. galima nueiti nuo vieno senamiesčio krašto iki kito. Nekalbu apie neįgaliuosius, bet kaip matyti dauguma vairuojančių yra invalidai ir jiems būtina įvažiuoti į įėjimą.

    Reply
    • Teisingai

      invalidai. Proto, bet ne neįgalieji.

  20. Sakyčiau viskas labai paprasta

    Arba Turgaus gatvė, Anikės aikštė turi pavirsti miegamuoju rajonu, arba tai turi būti kavinių lankytojų, vakarinių pasisėdįjimų prie bokalo alaus, ar taurės vyno vieta. Juk pastoviai trimituojama – Klaipėdos senamiestis miršta, nėra žmonių, tuščia. Uždrauskite ten atvykti su automobiliu jaunoms mamoms su vaikais, verslininkams. Tuomet Klaipėdos senamiestį užmušit negyvai. Jūsų teisė rinktis….

    Reply
    • Pritariu pritariu

      pritariu ! Aimanuoja gyventojai su petraičiais ? 🙂 Senamiestis darosi tylesnis nei miegamasis rajonas .

    • Vardas

      Tai,kad priesingai,”banka” paverte butais(miegamuoju r.),itakingiems „miegaliams”,greituoju budu chebra „skersa a. parkinga” suorganizavo.

    • Logika

      Bokalas alaus, vyno taurė ir automobilis…

    • Nezabitauskas

      Nesupratau, rimtas komentaras ar parodija? Jaunos mamos su vaikais, atvažiuojančios automobiliu atsigerti alaus… Verslininkai, neturintys ką veikti, kaip tik vakarais sėdinėti gatvėje su taure vyno… Ir tas amžinai mirštantis senamiestis… Ar teko kada būti Dangės krantinėje šiltą vasaros vakarą? Ten obuoliui nėra vietos nukristi! O kodėl ten tiek daug žmonių? Todėl, kad nė vieno automobilio!

    • To 196

      Pagal tokią logiką pati gyviausia senamiesčio vieta turėtu būti Pilies gatvė. Juk ten tokia plati šauni gatvė prasilėkti, o kiek parkavimo vietų. Tai kodėl ten nei gyvos dvasios?

    • Senamiestiečiams

      reikia nukeliauti į Kopenhagą ar Stokholmą, ten ištisi senamiesčių rajonai išvaduoti nuo automobilių.Pas mus nuo vieno senamiesčio galo iki kito -10 minučių vėžlio žingsniu, bet kaip ten nukaksi, jei užpakalis priaugęs prie automobilio. Na, o senamiesčio gaivinimas jau seniai tapo marinimu.Kazino tapo gyvenamuoju namu, tas pats laukia Salamanderio, Baltijos kino. Ko žmogui eiti į tą senamiestį , pažiūrėti kaip kažkas stumdosi dėl vietos automobiliui ?

  21. Viskas pagal mero planą .

    Kam tų lauko kavinių – kebabus gerai valgyti patogiai priparkuotoje mašinoje ir meras galės pasigirti padidinęs parkavimo vietų mieste.

    Reply
    • :)

      Dar ant Anikes skulpturos ekrana uzmesti, kad filmus po atviru dangum rodyti. I visa aikste automobilius galima suvaryti, kam cia smulkintis. Autokinas su kebabais.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This