Dviratininkams ties viaduku siūlo pandusus

Svarbu, Transportas

Herkaus Manto gatvėje, viaduke po geležinkeliu, projektuotojai siūlo įrengti pandusus, skirtus neįgaliųjų ir dviratininkų eismui. Pandusus siūloma įrengti tiek šiaurinėje, tiek pietinėje gatvės pusėse.

Palmiros Mart nuotr.

Tokius projektinius pasiūlymus Klaipėdos miesto savivaldybės užsakymu parengė UAB „TEC Infrastructure” – jie jau pateikti visuomenei susipažinti.

„Šiaurinėje tako pusėje rekonstruojami laiptai, įrengiami surenkamų konstrukcijų pakopų gelžbetoniniai laiptai. Įrengiamos gelžbetoninės atraminės sienutės ant polinių pamatų betonuojant vietoje, taip pat gelžbetoninės L formos atraminės sienutės iš surenkamų gaminių, – rašoma pateiktuose pasiūlymuose. – Vietoje dalies laiptų įrengiami pandusai skirti neįgaliųjų ir dviratininkų eismui. Įrengiami plieniniai turėklai atraminėse sienelėse ir lietaus vandens nuotekų nuvedimas nuo pandusų, kuris prijungiamas prie esamų latakų. Esamos sienos tinko plyšiai užtaisomi.”

Pietinėje gatvės pusėje, vietoje dalies laiptų taip pat siūloma įrengti pandusą neįgaliųjų ir dviratininkų eismui.

Iš pradžių savivaldybė planavo geresnes sąlygas dviratininkams po šiuo metu sunkiai pravažiuojamu viaduku įrengti tik vienoje gatvės pusėje. 

Už techninio projekto parengimą savivaldybė UAB „TEC Infrastructure” yra įsipareigojusi sumokėti 74,5 tūkst. eurų. Pagal šių metų kovo pradžioje pasirašytą sutartį ši bendrovė projektą turi parengti per 10 mėnesių, įskaitant statybą leidžiančio dokumento gavimą.

Viadukas po geležinkeliu bei Dariaus ir Girėno gatve buvo įrengtas aštunto praėjusio amžiaus dešimtmečio pabaigoje. Po keletą kartų jo atskiros dalys (vandens surinkimas, apšvietimas etc.) buvo atnaujintos ar rekonstruotos, tačiau lengvai dviračiu įveikti nuolydžius ir pakilimus galimybė nebuvo suteikta.

INFORMACIJA

Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki lapkričio 16 d.,  Liepų g. 11, Klaipėdoje, darbo dienomis darbo valandomis iš anksto susitarus tel. 8 620 71606 arba internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt/pp

Pasiūlymus galima teikti iki lapkričio 16 d. el. paštu infrastructure@tec.lt

Viešas susirinkimas vyks lapkričio 16 d. 15 val. nuotoliniu būdu.

12 Comments

  1. Klaipėdskas

    O padarius pandusus ir tur4klus nenutiks taip, kad d4l tur4kl7 bus nepatogu prasilenkti dviratininkams ir ne5galiesiems- sumazes erdvė, klius rankenos ir pan.

    Reply
  2. Anonimas

    Jeigu projektavimas kainuoja 74,5 tūkst. EUR, tai statybos darbai kainuos apie 1 mln. EUR. Visiškai neprotinga pandusus statyti nuo parko pusės, nes pietinėje pusėje, kurioje nuo kelio iš karto prasideda laiptai pandusų nebus, nes dėl vietos trūkumo jų neįmanoma ten pastatyti. Taigi dviratininkai ir neįgalieji toje vietoje turės kapanotis po senovei. Apskritai, sakyčiau tu pandusų statyba bus brangus malonumas. Šiuos pinigus galima panaudoti žymiai prasmingiau plėtojant dviračių infrastruktūrą mieste. Bet ką čia… prisiminus iš esmės naujo dviračių tako dangos pakeitimą nauja arba planuojamą tako Lideikio g. megarekonstrukciją .

    Reply
    • Anonimas

      prisiminus iš esmės naujo dviračių tako dangos pakeitimą nauja Skulptūrų parke

  3. Evaldas

    Kas nors galite paaiškinti, kas tai yra pandusai ir kaip jie pagerintų dviračių eismą po viaduku

    Reply
    • >Evaldas

      Kadangi esi Žalgirio fanas, tada atspėk, kaip neįgalieji su vežimėliu patenka į Žalgirio areną? 🙂 O šiaip, susirasti panduso reikšmę ir pats gali. Juk komentarus online rašyti moki … Pasiguglink. Nebent, čia trolini šiuo klausimu 🙂 🙂

  4. Uruodaa

    Cirkai!!, pleskit to uruodmecio- sovietmecio palikima- sumautas siauras aikšteles!! Pleskit KELIUS!!!!!!!!!Paziurekit kas darosi pietiniam rajone, siauriau nei Romoje, nebeina pravaziuot, gi dabar kiekvienai ziurkytei ar klevukui po masina reikia turet kad 20 metru iki maximos pavaziuot!!! Pirks ir pirks tas masinas vaziuos ir vaziuos, ne nuo tų galu pradedama, cia gi visi poniukai visiems masinos reikia, jei kitas tai ir as is paskos, nu gi kaip cia atrodysiu dabar, nebusiu bomzelis, geriau paskola audi a6 2005 metu paimsiu!!! Klounada!!!! ? VISA ta sovietmeti jau griaut reikia, nebe tie laikai, plesti plesti ir dar karta plesti VISUS kelius, visi is uzsieniu grizta, masinu daugiau nei zmoniu, proto irgi stygius.. O pabaigai turim nesamoniu muzieju, debilizma auksciausio lygio.. nieks tais dviraciais nevaziuos gi sakau ponu tauta visiems reikia mega didelio dzipo arba seno sukriosusio bmw 7 klases byrancio flinstounmobilio kad pasijausti krutu!!

    Reply
    • Evaldas

      Žmogui isterija. Va iki ko konservatoriai davarė žmogų

    • Uroudui

      Keisti reikia sovietinį mentalitetą: jei neturiu mašinos – esu neįgalus žmogus.

  5. Ubagynlendas

    Labai jau sunkiai skinasi kelią infrastruktūros dviratininkams gerinimo procesai. Jeigu norite mažinti automobilių skaičių ir taršos lygį mieste, tai jau pasistenkit kuo daugiau dviračių takų nutiesti. jūs net neįsivaizduojate, kiek žmonių mielai važiuotų į darbą dviračiais, o ne automobiliais

    Reply
    • Saula22

      Nemanau kad tiek jau verta dauginti takų.galetų tik juos sujungti tarpuose.Nes esame labiau lietingoj zonoj nei sausoj.Viešojo ir nebrangaus transporto didesnę laiko dalį naudotume-jei grafikai būtų ilgiau vakarais grįžti po darbų ir pramogų

    • Anonimas

      Osle lietinga, Amsterdame lietinga. Gal net lietingiau, o Osle – žiemą panašiai būna ir šalta kaip Klaipėdoje. Kažkodėl daug daugiau dviračiais važiuoja. Gal dėl to, kad saugiau, kad infrastruktūra visų pirma kuriama žmogui, o po to tik – automobiliams. Na, dar ten viešasis transportas absoliučiai kitame lygyje nei pas mus. Klaipėdoje iš esmės skatinama rinktis automobilį. Todėl, remiantis statistika, besirenkančių automobilį daugėja (ypač besinaudojančių viešuoju transportu sąskaita).

    • Anonimas

      Keliu infrastruktūra turi buti kuriama ne konkreciai grupei bet visom tiek auto tiek vt tiek pestiesiems. Akivaizdu kad Klp mieste tei srautai vos ne specialiai vedami i nknflikta Kas is to kad platina dviraciu takus, kai uz zingsnio yra kioskas ar suoliukas? Konkreciai ties Avitela arba Akropolio stotele.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This