Klemiškės gatvės rekonstrukcija pabrango per 600 tūkst. eurų

Miestas

Dėl paskutinio pabrangimo su Klemiškės gatvės rangovu bus susitarta spalio 18 d., nors rekonstrukcija praktiškai buvo jau buvo pasibaigusi. Iš viso nuo pradinės 3 milijonų vertės šios gatvės rekonstrukcijos kaina išaugo iki beveik 3,7 mln. eurų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„YIT Lietuva“ ir Klaipėdos miesto savivaldybė praėjusių metų balandžio 19 d. buvo sudariusi 3,081 mln. eurų sutartį dėl šios gatvės rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu. Vėliau prie šios sutarties buvo pasirašyti 4 papildomi susitarimai. Tačiau viešai paskelbti tik du iš jų.

Praėjusį mėnesį sutarties šalims pasirašius 4-ąjį papildomą susitarimą sutarties vertė jau siekia 3 662 353,38 Eur. Kainos didėjimas grindžiamas papildomų darbų poreikiu.

Įgyvendinant Klemiškės gatvės rekonstrukcijos projektą iš viso įrengta 12 tūkst. kv. m asfalto dangos, 3,8 tūkst. kv. m raudonos dviračių tako asfalto dangos ir paklota 3,8 tūkst. kv. m trinkelių pėsčiųjų takams. Kairėje gatvės pusėje  įrengtas 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, nuo važiuojamosios dalies atskirtas 1 m pločio technine veja. Dešinėje pusėje įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, kurie nuo važiuojamosios dalies taip pat atskirti 1 m pločio technine veja. Gatvėje įrengti greitį mažinantys kalniukai, o pėsčiųjų perėjose – LED apšvietimas.

3 Comments

  1. Petras

    Kodėl ir kuom remiantis pastatytas draudžiamas ženklas naujai Klemiškės gatvėje Klaipėda: krovininėms transporto priemonėms eismas draudžiamas? Juk kelias C1 kategorijos tai nedraudžia? Juolab ten ne koks senamiestis ir pan., ten laisva o Jaunystės gatvėje nuolat kamščiai… Ten gyvenu o namo užvažiuoti negaliu..

    Reply
  2. Anonimas

    Tiek milijonų – ir vis tiek nesugebėjo padaryti pagal reglamentus. Padaryti „linksmieji kalneliai – pėsčiųjų ir dviračių takai ties kiekvienu įvažiavimu nuleidžiami iki važiuojamosios dalies lygio. Iš infrastruktūros – nesuprasi kieno pirmenybė, nors pagal Kelių Eismo Taisykles – pirmenybė aiški – automobilių vairuotojai išvažiuodami iš teritorijų, šalutinių keliukų, privalo visus praleisti. Taktilinės trinkelės užima trečdalį ir taip siauro pėsčiųjų tako. Kokia logika dėti tas plyteles tako šone, kad būdų nepatogu eiti? Žodžiu, taškosi milijonais ir toliau grybauja. Po žiemos ir sniego valymo technikos, tikėtina, pradės lįsti ir sunkiasvorei technikai nepritaikyto tako pagrindo pasekmės – skilinėjimai ir bangavimai.

    Reply
  3. Ir ką ?

    Naujai išrinktieji PRISIEKĖ ( pradėjo dirbti ar ne balandžio 20 ! ) Tai vos ne paskutinę dieną buvusieji pasirašo sutartį ? !!!! Kas per skubėjimas ? Kodėl sutarties negalėjo pasirašyti tie , kurie bus atsakingi klaipėdiečiams ? _______ YIT Lietuva“ ir Klaipėdos miesto savivaldybė praėjusių metų BALANDŽIO 19 d. buvo sudariusi 3,081 mln. eurų sutartį dėl šios gatvės rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu.  _____ P.S. tai gal vėl buvo belekokia ta sutartis , kuri neturėtų kokybės ? Gal todėl ir buvo reikalingos papildomos ? Aimanuokite pone liberale ir toliau 🙂 Desperacija ? 🙂

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This