„KN Energies” rengiasi ir metilo alkoholio krovai

Svarbu, Uostas ir jūra

Valstybės valdoma bendrovė „KN Energies”, anksčiau žinoma kaip „Klaipėdos nafta”, planuoja po pusantrų metų pradėti ir metilo alkoholio – metanolio krovą. Per ateinantį pusmetį siekiama parengti planą bendrovės infrastruktūrai rekonstruoti ir pritaikyti, kad būtų galima įgyvendinti šį tikslą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

 

Metanolio krovai tikimasi panaudoti vieną iš esamą bendrovės talpyklų bei dalį technologinio jos vamzdyno. Projekte bus numatyti ir atskirti du darbų įgyvendinimo etapai. Pirmasis apima metanolio krovos schemą laivas – talpykla, talpykla – laivas, talpykla – autocisternos. Antrojo etapo metu planuojama metanolio krovą išplėsti, jį iš talpyklos pakraunant į geležinkelio vagonus.

Metanolis yra bespalvis, labai degus, turintis savitą kvapą. Jis naudojamas kaip antifrizas, tirpiklis, degalai. 

„Atvira Klaipėda” pernai rašė, kad įmonė rengiasi didinti ir bitumo krovą. Ji planavo įrengti naują infrastruktūrą, leisiančią iškrauti bitumą geležinkelio estakadoje iš vagoninių cisternų ir perpumpuoti jį į talpyklas. Tuomet buvo numatyta šį projektą įgyvendinti per 15 mėnesių. Skelbta, kad įgyvendinus modernizavimo projektą bitumui perkrauti, bus įrengtos 8 geležinkelio cisternų išpylimo vietos bei viena nauja buferinė talpa. Be to, planuota nutiesti 1,2 km ilgio naują technologinį vamzdyną.  

19 Comments

  1. A taip statys viska, kaip jau stato

    //////www.atviraklaipeda.lt/2024/03/18/nuciuoze-ne-tik-slaitai-sudulejo-ir-pozemines-komunikacijos/

    Reply
  2. > reikalavimui, reikalaukite iš statytojų liberalių vyriausybės

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, ketinančiai uoste vystyti žaliojo vandenilio gamybos projektą, skirta 4,8 mln. Eur siekianti Europos Sąjungos (ES) parama. Už šią sumą planuojama įsidiegti elektrolizerį, skirtą vandeniliui gaminti.

    Šiuo metu taip pat yra vykdomos poveikio aplinkai vertinimo procedūros dėl žaliųjų degalų (vandenilio) gamybos ir jo papildymo punktų plėtros Klaipėdos uoste, skelbia Direkcija.

    Plačiau: https://www.vz.lt/pramone/energetika/2023/05/30/klaipedos-uostui–48-mln-eur-parama-zaliajam-vandeniliui-gaminti#ixzz8Uk1NJ6Vv

    Reply
    • Vardas

      Kam daryti tyrimus,laidyti pinigus. Rezultatas visiems aiškus kaip putino rinkimuose 😀

  3. Reikalavimas

    Vaitkaus daryk gyventojų apklausa,,AR PRITARIA GYVENTOJSI VANDENILIO IR METANOLIO GAMYBAI IR TRANSPORTAVIMUI PER UOSTA IR MIESTA.

    O Savivaldybės ,,šakos,, tarybos nariai kam ,,šaikai ir verslui atstovaujame?

    Reply
    • Užknisote bemoksliai

      Ką reikia jums pranešti ar kokią apklausą daryti , jei veiklą vykdo VALSTYBĖS įmonės savo teritorijoje ? Jūs dalyvaukite rinkimuose ir vykite lauk iš seimo klaipėdiečius konservatorius Petrošių ir liberalą net Aplinkos ministrą Gentvilą . Tai jų seimo balsų dauguma įvyko pokyčiai ir valstybinis uostas tapo AB , kad galėtų imtis ir kitų veiklų . Skaičiau KU mokslininkai rekomendavo šias veiklas vystyti – uoste . Klauskite konservatoriaus KU rektoriaus Razbadausko ar tiesa , kad klaipėdiečiai mokslininkai teikė tokį pasiūlymą ?

  4. O savivaldybė ir VAITKUS PRANEŠĖ GYVENTOJAMS

    Kad miesta paverčia paracho bačka.
    Ar papasakoja kasd VANDENILIO GAMYKLA NEMUNO 8A IR NEMUNO 40?
    AR papasakojo kad vandenilio gamyklai reikės daug elektros? Ir statys milžiniška parka? Ir tam reikės sunaikinti 49 sodybas? Ir kad vežti vėjo jėgainės detalės reikia aplinkelio.
    Ir kad kraus metanoli ne 8 vietose beveik miesto centre????

    Ir tai mūsų atstovai??? Ar mūsų paklausė??? Ar mes leidome ???.

    Lauk visi

    Reply
  5. O kur mūsų atstovai seime GIRSKIENĖ UR PETROŠIUS

    Kodėl ne parašė kad Klaipėda paverčiama metanolinė ir vandenilio bomba.

    Tyli jie ,algos gauna ,ar atstovauja mums. Klikė Girskienė kad jai po langais smirdėjo ….

    Reply
    • Klaipėdietis

      Tai ir klykė,kad mužikai į seimą išrinktu.Dabar sėdi su gera algele ir niekas ten nebesmirdi,ir nęt nebegirdėt tos (svieto lygintojos).Tai tokie šiais laikais žmonių atstovai.

  6. Klaus

    Būčiau jaunesnis, tai tikrai emigruočiau arba bent palikčiau Klaipedą, kurioje visada bus labai pavojinga gyventi. Jei niekas ir nesprogs, tai gyvensime taršoje ir triukšme

    Reply
  7. O kas geriau sprogsta metanolis ar vandenilis. Kokiu spindulių 2km ar 3 km išdegs , o kokiu spindulių išnuodys ?

    kad įgyvendinus modernizavimo projektą bitumui perkrauti, bus įrengtos 8 geležinkelio cisternų išpylimo vietos bei viena nauja buferinė talpa. Be to, planuota nutiesti 1,2 km ilgio naują technologinį vamzdyną.

    Reply
    • Be avariju nebuvo nei vienos gamyklos ar kt uosto darbu ar veiklos

      Metanolis dar žinomas kaip metilo alkoholis ar medžio spiritas – junginys, kurio formulė yra CH3OH. Tai paprasčiausias alkoholis. Jis bespalvis, degus, labai nuodingas (išgėręs jo tik 2 g, žmogus gali apakti, o nuo 40 g mirti), skystis su savitu kvapu (pagal kvapą, skonį ir išvaizdą metanolis labai panašus į etanolį). N

  8. Viės bendruomenės susirinkime

    Dalyvavo uosto atstovas , Kamarauskas . O Tomas Meškinis pasakojo kad gyventojų evakuaciai reikalingas naujas kelias. Uoste vykdomas vandenio Kreivio projektas.
    Tai mes gyvensime ant, , bombos,,?

    Reply
  9. Nuvažiuokite į Nemuno 8a

    Vandenilio gamyklos statybos vyksta pilnu tempu. O šalia už tvoros stato laivu prieplauką.

    Reply
  10. Metanolio projektui daromas aplinkelis

    Po poros metų buvo pristatytas ir detalusis planas. Jis numatė, kad 6,7 km ilgio kelias prasidės Minijos gatvės ir Jūrininkų prospekto sankryžoje ir tęsis iki geležinkelio pervažos Taikos prospekte. Kita jos dalis turėjo eiti į pietus nuo geležinkelio stoties „Draugystė”, kelio Klaipėda-Šilutė kryptimi link Dumpių. 2010-ųjų rudenį tokį detalųjį planą patvirtino Klaipėdos rajono taryba. Tada kalbėta, kad šio kelio tiesimas gali atsieti apie 184 mln. litų. 9 mln. litų iš šios sumos būtų reikėję išpirkti apie 37 ha teritorijos iš keliolikos žemės savininkų. Dalis jų tada aktyviai priešinosi tokiems planams ir 2012-ųjų vasarą pasiekė pergalę – Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) iš dalies patenkino bendrovės „Ferteksos transportas“ skundą

    Reply
    • O tą 1,2km vamdyna ties Vitaės kvartalę prie stadiono?

      Nes per susirinkimas Tomas Meškinis (VITĖSbendr. pirmininkas ) kalbėjo apie naujo kelio įrengima pagal uosto tvorakelias žmonių EVAKUACIJAI. GAL MEŠKINIS INFUORMUOTAS KAIP SPROGS VANDENILIS , ARBA BUS vandenilio NUOTEKU.
      Viso kvartalo gyventojai turės evakuotis.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Panaudoto kepimo aliejaus iš Rusijos „KN Energies“ tikina nekrausianti

„Klaipėdos naftos” pavadinimu anksčiau žinoma valstybės valdoma bendrovė „KN Energies” planuoja krauti ir panaudotą aliejų iš autocisternų.  Vasario pabaigoje aplinkosauginė ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

Verslas

Pasirašyta sutartis dėl „Independence“ techninio operatoriaus

Valstybės valdoma AB „KN Energies“ pranešė, kad pasirašė sutartį su UAB „Hoegh LNG Klaipėda“, pagal kurią ši bendrovė tampa suskystintųjų ...
2024-03-29
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This