Nors prie Naujosios perkėlos į Smiltynę neilgai trukus bus pradėta vandenilio gamyklos statyba, Klaipėdos gyventojai, kitaip nei Darbėnų liaudis, protestų akcijų nerengia, prie Palangos prisijungti nežada. Nes ji jau yra užgrūdinta gamyklų ir visos Mendelejevo lentelėje pažymėtų elementų krovos valstybiniame jūrų uoste. O Darbėnų liaudis yra išlepusi nuo gryno oro, žemės ir vandens bei padorios valdžios.
Anksčiau prieš pramonės plėtrą uostamiestyje protestuodavo net tik jo darbininkai, valstiečiai bei inteligentija, bet net ir vienas kitas politikas. Ir net kai kurie rimti vietos valdžios vyrai. Daugelis pamena, kiek jų būta, kai tūlas Arvydas Vaitkus vadovavo Uosto direkcijai ir stūmė giliavandenio uosto Melnragėje projektą. Na ir kas? Šnipštas iš tų protestų, tuščias, deja, laiko gaišimas.
O dabar dėl vandenilio gamyklos statybos sprendimą vienasmeniškai už visus klaipėdiečius priims tas pat Arvydas Vaitkus (tai parašyta valdiškuose popieriuose). O kokį sprendimą reikia priimti merui, tikriausiai jai seniai pakuždėjo bičiuliai iš uosto.
Vandenilis tai ateitis. Viską kas keičia benziną, dizeliną ,kuris Rusijos pinigai stengiasi blokuoti tie, kurie iš to rusiško kuro uždirba arba jiems dirba.
Tad žinokime, kad tai kas nauja palaikykime tik tikrinkime, kad būtų visi saugumo žingsniai įvykdyti.
Saugumo žingsniai ???…viena klaida…ir ateities nebėra…tai yra viso miesto. Tik visiškas asilas gali statyti toki objekta miesto centre.
Kur tą vandenili dėsi…Vokečiai, Japonai toliau projektuoja dizelinius variklius. Kodėl nepaleidžia į masine gamyba vandenilių varomu auto…?Tik todėl kad neisivaizduoja kaip sukurti saugia talpa vandeniliui tai koks ten kiekis ir kokie kiekiai būna gamyklose…
Ligita matyt uzsiemusi
Ar tikrai bus statoma Klaipėdoje?