„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Verslas

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ir Vakarų Lietuvoje kompleksines būsto priežiūros paslaugas teikianti įmonė „Mano BŪSTAS“. Šiemet įmonė žada kokybės kartelę pakelti į dar aukštesnį lygį.

Daugiau nei du dešimtmečius klaipėdiečių ir Vakarų Lietuvos gyventojų daugiabučių priežiūra besirūpinanti bendrovė teigia, jog vis daugiau klientų nori ne tik kokybiškų paslaugų, bet ir šilto, nuoširdaus, ne biurokratinio bendravimo. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ tvirtina pastaruosius keletą metų pirmenybę teikiantis klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atliepia daugiabučių namų gyventojų lūkesčius.

„Kiekvienas klientas yra svarbus, todėl diena ar naktis, savaitgalis ar įprasta diena, esant reikalui stengiamės visuomet atliepti pagrįstus gyventojų lūkesčius, čia ir dabar spręsti iškilusias problemas. Galbūt todėl ilgainiui ir užsitarnavome klientų pasitikėjimą, kurį be galo vertiname“, – pranešime cituojamas „Mano BŪSTO“ Klaipėdos ir Vakarų regiono vadovas Marius Šiaulys.

Jo teigimu, įmonei pavyko įgyvendinti tai, ko jų prašė klientai – tinkamo jų atstovavimo sprendžiant įvairius daugiabučio namo priežiūros klausimus. Tą esą rodo ir kasdienės apklausos, kuriose klientai bendravimą ir savalaikį problemų sprendimą įvardina kaip vieną esminių įmonės stiprybių.

„Mano BŪSTAS“ pastaruosius porą metų pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“). NPS metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt. Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Susumavus tokių matavimo duomenis paaiškėjo, jog klientų pasitenkinimas įmone per metus Klaipėdoje išaugo 42 proc., o Vakarų Lietuvoje daugiau nei dvigubai. Gerėjo ir esminių teikiamų paslaugų kokybė. 9 iš 10 į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių.

Anot įmonės, įvykus avarijai name net į 85 proc. visų iškvietimų pernai pavyko atvykti greičiau nei per valandą, o vidutinis avarijos likvidavimo laikas siekė 46 minutes.

„Nors šis šuolis džiugina, tačiau tai neįvyko savaime – dėjome ir kasdien dedame daug pastangų, kad galėtume savo klientams teikti aukščiausio standarto, inovatyvias ir jų turto vertę keliančias paslaugas. Tikiu, jog šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – sako M. Šiaulys.

Įmonės Klaipėdos ir Vakarų regiono vadovas įsitikinęs, kad be tiesioginės veiklos ne mažiau svarbu stiprinti tarpusavio santykius su daugiabučių namų bendruomenėmis. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ kasmet rengia ne vieną socialinę iniciatyvą, kurios suburia bendruomenes, dovanoja šventes, skatiną aktyvų laisvalaikį tiek mažiems, tiek dideliems.

„Jau tapo tradicija prieš didžiausias metų šventes kartu su gyventojais prie daugiabučių namų įžiebti kalėdines eglutes, aplankyti bei pradžiuginti vaikų namų auklėtinius, sudėtingomis socialinėmis sąlygomis augančius mažuosius, organizuoti krepšinio rungtynes, varžytis Žuvienės virimo čempionatuose. Matome, kad tokios iniciatyvos yra ne tik laukiamos, bet ir gausiai lankomos, vadinasi, bendruomenėms to tikrai reikia. Šiemet nemažinsime apsukų ir dovanosime gyventojams dar daugiau džiugių bei įsimintinų akimirkų“, – žada M.Šiaulys.

„Mano BŪSTAS“ kompleksines būsto priežiūros paslaugas teikia visuose didžiuosiuose šalies miestuose, Klaipėdoje, Klaipėdos rajone, o taip pat Vakarų Lietuvoje: Šilutėje, Palangoje, Neringoje, Pagėgiuose, Tauragėje.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Šildymo sezonui pasirengė: taikys sprendimus, kurie padės taupyti

Daugiabučius namus prižiūri bendrovė „Mano BŪSTAS“ praneša, kad visi klientų namai ir juose esančios šildymo sistemos tinkamai paruoštos žiemos sezonui. ...
2023-10-09
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This