Melnragiškiai kvietėsi Seimo narius

Uostas ir jūra
Avatar photoMartynas Vainorius
2017-12-05

Dėl uosto plėtros planų abejones reikškiantys melnragiškiai pirmadienio vakarą pas save pasikvietė klaipėdiečius Seimo narius, Uosto direkcijos ir kai kurių institucijų specialistus.

Susitikime dalyvavęs Uosto direkcijos rinkodaros direktorius Artūras Drungilas pakartojo prieš savaitę Giruliuose žmonėms išsakytus argumentus, kodėl ir kada gali prireikti giliavandenio uosto ir esant kokioms sąlygoms jis būtų statomas.

„Taip, kol kas ne visos teritorijos išnaudotos, tačiau objektyviai žiūrinti poreikis naujoms teritorijoms yra. Aš sakyčiau, kad yra protinga turėti išorinį uostą, bet klausimas ar jis turi būti taip arti. Ar pagrįsta planuoti, kad bus 120 milijonų tonų krovinių? Aš norėčiau, bet nelabai tuo tikiu. Net ir Ust Luga bei Peterburgas tiek neplanuoja. Jei turime garantijų dėl tranzito, tada – kitas reikalas. Jei ne, tada viskas pakimba ore. Juk Rusija gali užkelti Lietuvos kryptimi vežamiems kiniškiems kroviniams taikomus tarifus, o savo krytimi sumažinti”, – dėstė buvęs Uosto direkcijos vadovas, parlamentaras Eugenijus Gentvilas.

Jis teigė, kad jam ir toliau atrodo, kad reikėjo „sukti ienas Būtingės link” (susisiekimo ministru būnant liberalui Eligijui Masiuliui, o E. Gentvilui vadovaujant Uosto direkcijai, Būtingė buvo laikoma prioritetine vieta giliavandeniam uostui).

„Būtingė nepatraukli dviem aspektais – privažiuojamosios infrastruktūros nėra bei dėl tarptautinis poveikio aplinkai vertinimo, nes neaišku, kaip pavyktų tartis su broliukais latviais. Tačiau Būtingė patraukli Šiaurinės Lietuvos vystymo atveju”, – sakė E. Gentvilas.

Tuo metu jo kolega Naglis Puteikis klausė, ar iš tiesų dabar bėginis metras uoste panaudojamas efektyviai.

„Krantinės neužkrautos. Man toks jausmas, kad už direkcijos vadovybės, galbūt ministro, stovi didžiulės statybinės kompanijos. O vėliau giliavandenis stovės tuščiomis krantinėmis. Ar mes eilinį kartą leisime statybininkų kompanijoms diktuoti mūsų darbotvarkę? Net taip projektuoti leisti negalima direkcijai, nes projektai kainuotų labai brangiai”, – tvirtino šis Seimo narys.

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Žūva daug ruonių

„Kraupus radinys pajūryje“, – „Atvirai Klaipėdai“ parašė klaipėdietė Simona ir pridėjo nuotraukas bei filmuką, padarytus Melnragės paplūdimyje. Į tokias situacijas ...
2024-05-14
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Šeštadienis Vakarų Lietuvoje buvo pažymėtas mirtimis

Policija pranešė apie tris įvykius šeštadienį Vakarų Lietuvoje, dėl kurių pradėtų ikiteisminių tyrimų metu teks aiškintis žmonių mirties priežastis. Naktį ...
2024-05-12
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This