Klaipėda rengiasi totaliai automobilių kontrolei

Svarbu, Transportas

Klaipėdos savivaldybė konsultuojasi su rinkos dalyviais dėl transporto priemonių greičio ir raudonosios šviesos pažeidimų gatvėse fiksavimo. Netrukus savivaldybė skelbs viešąjį pirkimą dėl atitinkamų radarų pirkimo, pastatymo, įjungimo į administracinių nusižengimų registrą (ANR).

Numatoma, kad kiekvienas eismo radaras vienu metu turi kontroliuoti šešias eismo juostas ir fiksuoti tokius kiekvienos važiuojančios transporto priemonės parametrus: datą, laiką, važiavimo greitį, važiavimo kryptį, eismo juostą, šviesoforo signalą, geltono šviesoforo signalo, raudono šviesoforo signalo degimo laiką ir kita.

Užfiksuoti greičio ir raudono šviesoforo signalo pažeidimo matavimo duomenys bus matomi ir fotografijoje ir vaizdo medžiagoje. Nustačius greičio viršijimo ar važiavimo per raudoną šviesoforo signalą atvejį, bus fotografuojamos artėjančios ar tolstančios transporto priemonės.

Numatyta galimybė kas mėnesį keisti radarų dislokacijos vietas. Kiekvieną kartą keičiant eismo radarų vietą bus atliekama jų metrologinė patikra. Sistema veiks visą parą, be pertraukų.

Šiuo metu savivaldybė teiraujasi rinkos dalyvių, kokia gali būti tokios paslaugos kaina, ar pakankamai aiškios pirkimo sąlygos, techninė specifikacija, reikalavimai tiekėjų kvalifikacijai.

41 Comments

  1. VISATŪNAS, KOSMONAUTAS IR ASTRONAUTAS

    Tarptautinėje kosminėje stotyje skrenda rusų kosmonautas, amerikonų astronautas ir lietuvių visatūnas. Čia prie jų prisijungia kinų …

    Reply
  2. Patyręs šoperis

    Grėbliauski, kur tavo žadėta žalioji banga Minijos gatvėje? Primenu, kad ši sistema turėjo veikti jau 2016m gale. Bet kaip visada pamalei š… , tuo ir baigėsi. Liberastai su koncervynu visai suniokojo uostamiestį. Kai kuriomis gatvėmis jau tankai sunkiai pravažiuotų, daugiabučių namų kiemuose vien duobės o čia sumąstė, kaip dar babkių parauti.

    Reply
  3. Vytautas

    Uzmirsot kad gabriukas uzdare gelezinkeli o ta skyle reikia uzlopyti gal neskaitet kiek
    per menesi trikojai surenka milijonu

    Reply
  4. Viskas per užpakali..

    Liepu gt.kai nebuvo šviesoforu nebuvo ir kamščiu,dabar pristačius ten šviesoforu kas 300 metru, dusta visi dydžiausiuose kamščiuose.!!

    Reply
    • Užpakaliui

      Tai sėsk į autobusą, dusena.

    • Užpakaliui (IP:

      Kas tam autobuse gero? Orą vežioja . Maršrutai tik per centrą.

    • nedusenai

      Pats ir sesk i prišikta autobusa,man per diena reikia apvažiuoti po 10 skirtingu adresu..Per tokius avinus ir dygsta šviesoforai kas 50 metru.

  5. V ir Gis

    Kažkas juk turi arkangelo gabrieliaus prašvilptus pinigus uždirbti

    Reply
  6. Marijus

    Šešias eismo juostas???? Ale kaip tik liberalai, taip ir pavartoję… Nugis reikia kažkur „idarbinti” paaigusius vaikus ir anūkus… Tai ir sukuria papildomai tarnybų… Už atitinkamą atlyginimą.

    Reply
    • Nu jau

      Kokie liberalai? Jie juk užribyje Klaipėdoje yra, jie opozicijoje po paskutiniųjų rinkimų.

  7. Teisybė

    Valdininkai steigia vis daugiau sau vietų , tada reikia jas išlaikyti , tai ieškomi pinigai : didinami tarifai už automobilių parkavimą , ieškoma kaip baudų daugiau surinkti .
    Bet yra ir kiti būdai spręsti susidariusias eismo problemas : statyti prie senamiesčio daugiauakštes parkavimo aikšteles su minimaliu apmokęstinimu ir sutvarkyti eismo srautus piko valandomis ( tetik šviesošorais ) .
    Bet pas mus , sakykim dėl 5 % piktybiškų prasižengelių , valdininkai pasidaro savo biudžeto eilutę , kurią dar ir reikia aptarnauti.

    Reply
  8. Čerlis

    Kasnors tuos paspirtukinikus kas suvaldys leke nevisada tam tikrose vietose ir tokiu greičiu ,ejau vos nenudaužė nevaževo o skrido ,tokie transporto priemonei irgi turi būti nuorodos ir taisyklės

    Reply
    • V ir Gis

      Dar reikia panaikinti geltoną šviesoforo signalą ir bus tvarka

  9. Aloyzas

    Nezinau toj klaipėdoj to eismo kaip pvz vilniui net nera na gal ryte ir po darbo.taikos pr diena vazineja tik aitobusai po sesis vienas uz kito na dar siuksliavezės.kur jus matot tu masimu.o sbiesoforu pristatė nuo akropolio iki smiltės kas 200metru.o dabar dar nori kazkokias nesamones,daug vazinėju bet ne karto nemaciau kad vaziuotu per raudona.naudos miesto pinigus geriau uz tuos milijonus tvarkytu kiemus kauno gatves kiemai baisus tur but ir kitur tas pats.kazkas tur but kazka gaus…..

    Reply
    • Vilius

      Nereikia raudono, bauda gausi ir už geltoną, nes per geltona važiuoti yra draudziama. O kadangi naikins mirksinti žalia, tai ant geltono kibs labai daug.

  10. Jurgis

    Kas čia tokį šūda sugalvojo,matyt policijai pinigų pritrūko,nežino ko griebtis.Dasigyvenom,o ką dar sugalvokite, laukiam.

    Reply
  11. Vava

    Klaipėdoje turime tris gatves,Taikos pr.,Minijos,Šilutės plento.Na laikas padaryti greičio matuoklius kas 1 kilometrą,kad nespėtu įsibėgėti,o tarp jų neužmirštu padaryti kas 10 metrų po šviesaforą(kaip dabar ir daroma).Na tada gyvensime saugiai,ar ne gatvių ” specialistai „?

    Reply
  12. Anonimas

    Klaipedoje greit matysime tik sunkvezimius ir autobusus…

    Reply
  13. Atsakymas anonimuiTotali

    Totali kontrolė nepatinka, bet dar labiau nepatinka totalus bardakas miesto gatvėse!

    Reply
    • Anonimas

      Kameros to bardako nesprendžia. Jos tik jūsų judėjimą seka. Įdomu kiek laiko saugomi įrašai?

  14. Tomis

    Greitai važiuojant ir paperst bus baisu,gausi baudą,ant tiek būsim sekami ir stebimi,atsiras tiesiog baimė vairuoti,baimė padaryti kokia klaidelę. O prieš pora dienų vedant vaikus į darželį, prasilenkėm su pareigūnų ekipažu,kurie sau ramiai vairuodami abu gurkšnojo kavutę,tai vaikučiams parodžiau kaip pas mus veikia įstatymai, tie kurie baudžia už tai,patys taip elgiasi,baisu baisu,jokios tvarkos,tik noras už viską bausti,bausti ir bausti. Jaučiuosi kaip vaikystėje,kai už viska gaudavome beržinės košės,niekas nepasikeitė,tik tiek,kad mes jau nebe vaikai.

    Reply
    • Anonimas

      Nepamirškit, kad vairuodami savo mašiną, valdote sunkų mirtiną ginklą. Bus labai gerai, jei atsiras baimė vairuoti, nes taip ir turi būti dėl visų aplinkinių saugumo.

    • to anonimas

      Jums turbūt nesvetimas savisaugos jausmas kai eidami į gatvę paziurite ar nėra transporto? Tad kodėl už viską atsakingas vairuotojas kai žinote kad jis vairuoja automobilį ir jis nesustoja akimirksniu.

    • Tiesa,

      kad nebe vaikai, bet beržinės košės oi , kaip reikia, kai kuriems.Ar laikomės kelio ženklų reikalavimų,greičio ribojimų, bet labiausiai siutina važiuojantys per raudoną šviesoforą,būtų mano valia – atimčiau teises visam laikui.Palaikom vieningai šią miesto valdžios iniciatyvą, ar ne, klaipėdiečiai!Vykim lauk kelių gaidžius iš miesto! Normalūs vairuotojai nebijo jokio sekimo, nes seka ne juos , o atpušusius kelių gaidžius!

    • to tiesa

      Įdomu kur čia taip per raudona važinėja? Kaip klaipėdietis nepalikau tokių iniciatyvų. Sąmoningumo žmonės reiktų vėl mokinti nuo mažens o ne kovoti su pasekmem.

    • Anonimas

      Būtent, tik bausmės ir gąsdinimai. Reikia juk žmones kažkuo prisidengiant sekti. Be to ir iždas skolose, reikia baudų kuo daugiau surinkti. Kas dar neaišku?

    • to to anonimas

      Nesvetimas man saugumo jausmas ir, deja, turiu saugotis lietuviškos laukinių vakarų vairavimo „kultūros“. Bet sakyti, kad čia viskas gerai ir kad visa aplinka turi saugotis vairuotojų tas pats, kas visiems nešioti neperšaunamas liemenės dėl to, kad kiekvienas gali laisvai nusipirkti ginklą ir, kartą praėjęs apmokymus, kaip juo naudotis, gali juo (beveik) netrukdomai švaistytis, o saugotis turi kiti, o ne ginklo turėtoją reikia tramdyti ir priversti būti itin atsakingu. Kas naudoja pavojingus daiktus, kokie jie bebūtų, tie ir turi turėti didžiausią atsakomybę, būti budriausi ir iš jų turi būti daugiausiai reikalaujama.

  15. Anonimas

    Toliau vykdoma kova su pasekmėmis – greičio viršijimu, o ne prie priežastimis – greičio viršijimą skatinanti infrastruktūra, neprioretizuojamas viešojo transporto, pėsčiųjų ir dviračių eismas. Jei kam įdomūs pavyzdžiai, kaip normalus miestas turi tvarkyti eismo infrastruktūrą, pažiūrėkite kanalus Youtube: Not Just Bikes, Pekka Tahkola, Public Transport Worldwide.

    Reply
  16. Anonimas

    Toliau vykdoma kova su pasekmėmis – greičio viršijimu, o ne prie priežastimis – greičio viršijimą skatinanti infrastruktūra, neprioretizuojamas viešojo transporto, pėsčiųjų ir dviračių eismas. Jei kam įdomūs pavyzdžiai, kaip normalus miestas turi tvarkyti eismo infrastruktūrą, pažiūrėkite kanalus Youtube: Not Just Bikes (https://www.youtube.com/c/NotJustBikes), Pekka Tahkola (https://www.youtube.com/c/PekkaTahkola), Public Transport Worldwide (https://www.youtube.com/c/brugghen).

    Reply
  17. Juozas

    Visiškai palaikome, viešojo transporto plėtra ir automobilių apribojimai turėtų būti miesto prioritetas

    Reply
    • Anonimas

      Taip taip ..svarbu mieste kad važinėtu furos ir autobusai.. na irsavrbu kad miesto judėjimas sustotų iki pėsčiojo judėjimo greičio. Ps. Patinka totali kontrolė?

    • Rr

      Kas tokie palaikote ir uz ko palaikote prakeikti suskiai

    • Anonimui ir Rr

      O norėtumėte mieste lakstyti ir baudos už tai negauti? Juk jūs geri vairuotojai ir galite mieste lėkti 100 km/h… iki nenutrenksite ko nors ar kitas toks pats nenutrenks jūsų ar jūsų artimo, o tada tai bus – kodėl niekas nekontroliuoja…

  18. Klausimas

    Ar toks didelis avaringumas, žūvančių ar sužeidžiamų miesto gatvėse, kad reiktų nepigių priemonių tokiai kontrolei? Turim per daug pinigų?

    Reply
    • Iš kur

      toks sujudimas, ko taip baidoties tų radarų?Kam bus blogiau, kai jie atsiras?Laikykis eismo taisyklių ir važinėk sau ramiai.Paskutinį kartą mane buvo sustabdę 2013-tais per reidą,tad dėl tų radarų suku galvą mažiausiai.

    • Klausimas

      Atsakau. Manęs niekada per kelis dešimtmečius nebuvo nei sustabdę, nei kokių įvykių neturėjau. Ir baiminuosi dėl netinkamai leidžiamų mūsų pinigų, o ne dėl perdėtų priemonių mūsų saugumui. Ar tikrai tokia bloga situacija miesto gatvėse? Pinigų švaistymas, ir tiek.

    • Hmm

      Jeigu dalyvaujate eisme, tai turėtumėte matyti kokias greičiais yra važinėjama ir tokių klausimų net nereikėtų užduoti.

  19. Gydytoja

    Labai teisingai, visiškai palaikau. Gatvės turi būti saugios pėstiesiems. Miestas skirtas žmonėms, ne automobiliams. ??

    Reply
    • Laikas

      Gydytis.

  20. Ramigijus

    Kuo daugiau liberalizmo – tuo daugiau kontrolės.

    Reply
  21. Anonimas

    Kaip bus bdAr duomenu apsauga?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This