Eismą Baltijos žiedo estakada atvers ne anksčiau kaip kitą pavasarį

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas

Estakadą virš Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų žiedo statančios ir patį žiedą rekonstruojančios bendrovės „Kauno tiltai” atstovai tikina, kad visi darbai vyksta pagal grafiką ir net greičiau. Tačiau net jei taip bus ir toliau, estakada geriausiu atveju bus galima naudotis tik kitų metų pavasarį.

Galutinį terminalą nulems tai, kaip seksis darbuotis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) rangovu tapusiai Latvijos kompanijai, rekonstruosiančiai prieš pat naujos estakados pradžią esantį viaduką. Dėl šių darbų jau nuo liepos pabaigos vėl turėtų keistis eismo organizavimo schema.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Kaip „Kauno tiltams” sekasi darbuotis penktadienio popietę vietoje domėjosi Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus ir jo pavaduotojas Algirdas Kamarauskas, apėję visą objektą – nuo Vilniaus plento iki Dubysos gatvės ir atgal.

Pasak A. Kamarausko, sutarta, jog „Kauno tiltai” liepos 17 d. perduos ties geležinkelio viaduku esančią savo objekto dalį ir čia atliktus darbus. Tada jau savivaldybė pasirašys perdavimo aktą su LAKD, kurios konkursą laimėjusi Latvijos kompanija „LNK Industries“ už 5,856 mln, eurų rekonstruos minėtąjį viaduką.

„Viadukas viena puse turi būti uždarytas keturis mėnesius, bent jau taip sako Kelių direkcija, ir tada, pabaigus darbus, kita jo pusės bus uždaroma keturiems mėnesiams. Estakados nefukcionuos kol nebus užbaigtas viadukas, tad tikriausiai tik balandį jas bus galima atidaryti”, – sakė vicemeras.

„Kauno tiltai” tikina, kad iki balandžio tikrai baigs visus darbus, nors pagal paskutinius susitarimus sutartis galioja iki kitų metų birželio vidurio. Tuo metu LAKD sutartis su „LNK Industries“ galioja iki kitų metų spalio.

A. Vaitkus savo ruožtu pasidalino įžvalga, jog būtent šioje vietoje turėtų atsirasti ir „gražus ženklas”, liudijantis, kad įvažiuojama į Klaipėdą. Anot jo, bus skelbiamas konkursas tokiam ženklui sukurti.

Merui pasirodė priimti du „Kauno tiltų” siūlymai. Pirmasis iš jų yra susijęs su požeminėmis perėjomis – rangovas siūlo čia įrengti stebėjimo kameras. Dėl vingų čia yra nemažai vadinamųjų aklųjų zonų, tad preliminariai reikėtų apie 22 kamerų. Kiek jos gali atsieti, kol kas dar nepaskaičiuota.

Taip pat rangovas pastebėjo, jog dėl per mažo spindulio sunkvežimiai, sukantys iš Dubysos gatvės į pirmąją Šilutės plento juostą, galiniais rastais užvažiuoja ant bordiurų ir juos jau nudaužė. Tad siūloma apie 55 m ilgio atkarpoje arba įrengti granintinius, arba kitokios formos bordiūrus.

„Pateikite pasiūlymą iš pačių tvirčiausių medžiagų, kad būtų kuo ilgesnė eksploatacija”, – sakė A. Vaitkus.

Pradinė sutarties kaina su „Kauno keliais” siekė 30,667 mln. eurų, bet dėl tokių papildomų darbų, tarp kurių ir požeminės perėjos, ji išaugo iki 39,1 mln. eurų.

7 Comments

  1. Klp

    Vieni mulkiai užsakė,kiti mulkiai projektavo,treti sušiktą projektą patvirtino, priėmė,dar didesni ji vykdo. Žodžiu – grandinė ilga, tarpininkų daug, kaltų nėra – teks visiems mokėti už vis nesibaigiantį projektą.Galetu nors eismą protingiau sutvarkyti,ber ar tai rūpi kam?

    Reply
  2. Pajūrio žmogus

    Nežinau del kokybes ir techninių parametrų,bet vizualiai tikrai gerai atrodo,ypač po tiltais važiuojant-tos atramos tokios grakščios ir spalva labai tinka.Bendras vaizdas įvažiuojant į miestą tapo įdomesnis

    Reply
  3. Teorinė mechanika

    O kokia statomo viaduko leistinoji transporto svorio apkrova? Atramos kokios tai plonokos atrodo. Ar tai valstybinė paslaptis? Ar nebus taip, kad keletą metų „padrožus” tiltą su sunkiasvore technika, jį jau reikės kapitaliai remontuoti. Naujas biznis? O jeigu manevrams atvyktų bent keliolika Abramsų, važiuodami per tiltą dar ir įgriūtų.

    Reply
  4. Mindaugas

    Labai šaunu, kad viskas pagal planą, darbai vyksta, bus gražu.

    Reply
  5. Anonimas

    Idomu ar kam idomu kad del tokio ilgo statybos laikotarpio stabdomas visas miesto ir niesto ekonominis gyvenimas?

    Reply
  6. Marijus

    Eilinis pinigt vogimo vajus. Terminai ilgėja, kainos auga. Darbų nenumatytų atsiranda… Vietoj posūkio kreivės spindulio didinimo – kaip reikalauja logika, statys bordiūrus pusmetrinius – tegu vilkikai laužosi… Kamerų nemumatė projektuotojai… Lietsus nuvedimui vamzdžio vienoj pusėj susyk nesumonravo, vadinas naukai pastolius montuos… Bisas šitas kliurkas reik iš ramgovų, projektuotojų ir užsakovo ASMENINIŲ kišenių išskaičiuoti – iškart dirbti išmoks.
    Nu bet kai TOOOOKIE atriedukai nuo bendros sąmatinės vertės (apmokama iš biudžeto, beje), tai ko čia taip labai nuogąstauti?.. Milijonas šen ar ten…

    Reply
  7. Pastebėjimas

    Vyksta gumos tempimas, reikia mesti didesnes pajėgas ir užbaigti darbus !

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atgimimo aikštės rekonstrukcija: iš teismo kliūčių nebus

Ir Apeliacinis teismas patvirtino, kad vienos iš abejones dėl Atgimimo aikštės konkurso sąlygų kėlusių bendrovių pretenzijos yra nepagrįstos. Trečią kartą ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This