Sustabdytas dviračių tako po viaduku projektavimas

Svarbu, Transportas

„Stabdyti sutarties vykdymą nuo 2024 m. sausio 31 d., kol bus išspręstas lietaus nuotekų tinklų įregistravimo klausimas arba priimtas bendras sprendimas su AB „Klaipėdos vanduo”, – tokį susitarimą su dviračių takus po Herkaus Manto gatvės viaduku projektuojančiu rangovu kovo pabaigoje pasirašė Klaipėdos savivaldybė, nors dar sausį buvo susitarta porai mėnesių pratęsti šios sutarties galiojimo terminą.

Palmiros Martinkienės nuotr.

Pagal pirminę Klaipėdos savivaldybės sutartį su UAB „TEC Infrastructure“, pasirašytą pernai kovo mėnesį, projektas turėjo būti baigtas per 10 mėnesių – šių metų sausio mėnesį. Sutarties vertė – 75 tūkst. eurų.

Nors šių metų sausio mėnesį šalys pasirašė papildomą susitarimą dėl dviračių takų jungties po viaduku Herkaus Manto g. sutarties įvykdymo terminą prailginti dviem mėnesiais, o kovo pabaigoje – susitarimą dėl jos stabdymo, tebeskelbiama, kad projektas bus baigtas rugsėjį.

Pasirašydama sutartį 2023 metais savivaldybė planavo dviračių taką po šiuo viaduku įrengti per dvejus metus. Tačiau iš pirmo karo projektavimo paslaugų nupirkti nepavyko.

Herkaus Manto gatvės dalyje, ties viaduku, susisiekimas dviračiais nėra patogus, vietomis nesaugus. O dažnas jo net nebando įveikti nenulipęs nuo dviračio. Viaduko prieigose esančiuose laiptuose nusileidimas nėra pritaikytas dviračiams. Trinkelių danga – nelygi. Laiptų plytelės – ištrupėjusios.

Pernai rudenį projektuotojai pristatė šio objekto projektinius pasiūlymus visuomenei. Pasak jų, po viaduku planuojama palikti šiuo metu ten esančias raudonas trinkeles. Palikti bus ir laiptai, tačiau jie bus suremontuoti bei pasiaurinti, kartu įrengiant ir hidroizoliaciją, kad, „siena nešlaptų ir ilgiau tarnautų”.

Tuo metu neįgaliųjų ir dviratininkų eismui įrengiamų nusileidimo takų, vadinamųjų pandusų, nuolydis bus gerokai pažemintas ir sieks 5 proc., kad būtų patogu nusileisti tiek su dviračiu, tiek su neįgaliųjų vežimėliu. Pandusus planuojama padengti asfalto danga.

Projektiniuose pasiūlymuose taip pat buvo rašoma, kad laiptai bus atskirti gelžbetoninėmis atraminėmis sienutėmis, kuriose bus įrengti plieniniai turėklai. Be to, bus atnaujintas lietaus vandens nuotekų nuvedimas, jį prijungiant prie esamų latakų.

Pėsčiųjų eismui statybos darbų metu šalia esamo tako planuojama įrengti laikiną taką. Statybos darbus žadama vykdyti dviem etapais. Pirmajame etape bus įrengti laiptai, o pėstieji nukreipiami į Geležinkelio g. Antrajame etape pėsčiųjų eismas bus organizuojamas įrengtais laiptais.

Viadukas po geležinkeliu bei Dariaus ir Girėno gatve buvo įrengtas praėjusio amžiaus aštunto dešimtmečio pabaigoje. Po to keletą kartų jo atskiros dalys (vandens surinkimas, apšvietimas etc.) buvo atnaujintos ar rekonstruotos, tačiau lengvai dviračiu įveikti nuolydžius ir pakilimus čia galimybės neatsirado.

9 Comments

  1. klaipėdietis

    Kokie tie visi dviratininkai fiziškai nepajėgūs, kad negali nulipti nuo dviračio ir kelias dešimtis metrų dviratį pasivesti šalia savęs. Kažkaip”buvusieji” labai jau aktyvūs kritikuoti. Matyt melžiamos „karvutė” kažkaip pienelį nustojo duoti ???.

    Reply
    • Deja

      Kažkaip kibirų vairuotojai labai nepajėgus paeit kelis šimtus metrų. Todėl jiems labai reikia stovėjimo vietų teatro aikštėje, o automobilių parkabimui kiemuose laidžiami milionai.

  2. Žygis

    Pro šią dviračių tako atkarpą pravažiuoju dažnai. Žinoma ji nėra patogi ir atnaujinti ją reikia. Tačiau po tiltu amžini potvyniai lietaus metu. Tai jei sutvarkys dviračių taką ir po pusmečio reiks jį ardyti, tam kad tvarkyti vandens nuvedimo sistemą, jei toks darbas vardan darbo, geriau palaukti kol atlikti darbai būtų eilės tvarka, nes šiam sezonui jau tikrai nespės padaryti. Tačiau jei vandens nuvedimo sistemos bus realiai tvarkomos po kokių 2-3 metų tai tuomet nėr ko laukti. Dėl projektų atšaukimo tai čia jau net ne juokinga darosi. Didesni esminiai projektai atšaukiami, stabdomi ir išmetami. Pasižiūri į kokius Zarasus, Molėtus ar net į Šiaulius ir darosi pavydu kaip gražėja. O pasirodo mums to nereikia, o gaila.

    Reply
  3. Klaipėdietis

    Šaunuolis meras ir komanda. Stabdo pinigų „taškymą’ kur papuola, neleidžia pinigų bet kur, o jei ką daro – tai viską išssikaidrinę. Praeitos savivaldo neūkiškumo pavizdys – Liepos g. šlaitų tvarkymas už rekordinius pinigus, o svarbiausia – bet kaip, kad tik darbai matytusi.

    Reply
    • Deja

      Taikos pr. – H. Manto g. dviračių takas yra svarbiausias dviračių takas Klaipėdoje. Tačiau, dėl dabartinės kaimiečių valdžios sprendimų ir toliau senijoram ir vaikam teks neštis dviračius laiptais. Akivaizdu kad dabartinė valdžia mato pasaulį tik per automobilio langą – kaimiečio mentalitetas.

  4. GGG

    Na tokios valdžios savivaldoj KLAIPĖDA dar nematė… Žmonėms svarbus projektai stabdomi už tai mokamos baudos, stumiami visokie vandenilio projektai, miestas nevalomas…

    Reply
  5. Deja

    Klaipėdos virtimas kaimu tesiasi. Bet ko mums saugiau norėti iš kaimiečio Vaitkaus.

    Reply
    • X

      Pasiulyk savo projektą

  6. taip

    Stabdykite viską. Klaipėdos valdžia ir meras Vaitkus.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This