Vytautas Štumbergas

Chromo pėdsakais: ar uostas tikrai niekuo dėtas? (atnaujinta)

Po praėjusią savaitę kilusio ažiotažo dėl preliminarių Bomelio Vitės ir Didžiosios Vitės gyvenamųjų mikrorajonų dirvožemio tyrimų rezultatų, vėl rodančių, kad čia tarša chromu viršija normą kartais, „Atvira Klaipėda” bandė aiškintis, kiek gali būti pagrįsti...

Užterštasis dirvožemis: šaltinis neaiškus (atnaujinta)

Dėl preliminarių Bomelio Vitės ir Didžiosios Vitės gyvenamųjų mikrorajonų dirvožemio tyrimų rezultatų, vėl rodančių, kad čia tarša chromu viršija normą kartais, ketvirtadienį sušaukta savivaldybės Ekstremalių situacijų komisija pirmiausia sprendė ne pačią problemą, o...

„Klasco” įsigijo naują transporterį

AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”) pranešė, jog įsigijo naują transporterį su rotaciniu magnetu bei vandens purkštukais, kurie esą neleidžia kroviniui dulkėti krovos metu. Anot bendrovės pranešimo, ji yra pirmoji ir vienintelė iš uosto krovos bendrovių,...

„Klasco” palapines nugriaus tik teismas?

Nors Klaipėdos savivaldybė dar pavasarį paragino AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”) ruoštis lapkričiui, kada baigsis metams laiko pratęstas jos laikinų sandėlių toleravimo laikotarpis, įmonė nusprendė laukti, ką dėl jų pasakys teismai. „Atvira...

„Memelio miestas”: kaimynai pasitinka priešiškai

Antradienį vykęs viešas teritorijos tarp Danės upės, Naujosios Uosto gatvės, Naujojo Sodo gatvės tęsinio ir Kuršių marių detaliojo plano koncepcijos pristatymas sulaukė dėmesio tik iš savivaldybės darbuotojų, žurnalistų, architekto Edmundo Benečio ir greta planuojamos...

Miestas ir uostas: nebegerai abiem

Trečiadienį Klaipėdoje vyko net du pasitarimai, skirti aptarti problemas, kylančias tarp miesto ir uosto, bei galimus jų sprendimo būdus. Rotušėje už uždarų durų kalbėjosi miesto valdžios, Uosto direkcijos ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos bei įvairių...

Uosto bėdos: aplinkosauga žvilgčioja į direkciją ir savivaldą

Nors Aplinkos apsaugos agentūros (AAA) uostamiestyje suorganizuoto pasitarimo tikslas buvo aptarti AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ („Klasco”) veiklą, „poveikio aplinkos oro kokybei mažinimo plano pažangą”, numatomas įgyvendinti priemones,...

„Klasco“ turės naują vadovą

Antradienį, balandžio 16-ąją, iš AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) generalinio direktoriaus pareigų pasitraukė Vytautas Kaunas, įmonei vadovavęs nuo praėjusių metų liepos pabaigos, kai pakeitė Audrių Paužą. „Klasco” atstovai tik patvirtino šį...

„Klasco”: naftos kokso gali nelikti

„Revizuosime krovinį. Greičiausiai čia jo neliks. Arba bus iškeltas į pietinę uosto dalį, arba iš viso jo neliks”, – taip apie juodomis dulkėmis dalį Klaipėdos miesto padengusį naftos koksą pirmadienio popietę susitikime su uostamiesčio bendruomenių...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest