P0

Miestas, Svarbu

Atvyks išklausyti miesto pageidavimų (2)

Avatar

Martynas Vainorius
2018-04-04


Balandžio 6-ąją, penktadienį, 9 val. Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos III a. posėdžių salėje (Liepų g. 11) vyks išplėstinis miesto Tarybos Kolegijos posėdis. Jo metu bus pristatyta informacija apie vadinamąjį Dalykinių sąlygų sąvadą, kurias patenkinus, miestas svarstytų galimybę pritarti maksimaliam uosto plėtros variantui.

Šiame posėdyje planuoja dalyvauti premjeras Saulius Skvernelis.

Anot Savivaldybės pranešimo, tarybos Kolegijos posėdyje norintys dalyvauti asmenys ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki posėdžio pradžios turi registruotis raštu ar elektroniniu paštu taryba@klaipeda.lt, teikdami prašymą Savivaldybės tarybos ir mero sekretoriatui. Prašyme turi būti nurodytas dalyvaujančio asmens vardas, pavardė, jei asmuo atstovauja įstaigai – tos įstaigos pavadinimas, telefono numeris.

“Atviros Klaipėdos” anksčiau jau aprašytose sąlygose atsirado ir nauja – norima, kad Kuršių nerijos nacionalinio parko ribos būtų pakeistos taip, kad jos šiaurėje baigtųsi ties Klaipėdos miesto savivaldybės teritorija.

Taip pat atsirado Uosto direkcijos pasiūlyta sąlyga, kad statant išorinį uostą susiformuosiančios įlankos prieš dabartinį Melnragės mikrorajoną būtų pritaikyta rekreacijai: atsirastų promenada ant su įlanka besiribojančių išorinio uosto pusiasalio krantinių, mažųjų laivelių prieplauka, o miesto teritorija būtų praplėsta įlankos sąskaita.

Kita Uosto direkcijos pasiūlyta sąlyga – sunkiojo transporto sukaupimo aikštelė Strėvos g. kvartale, kur galėtų stovėti keltais Centriniame Klaipėdos terminale plukdomoms transporto priemonėms. Miestas tokiam siūlymui neprieštarauja, tačiau norėtų, kad aikštelės perimetru, besiribojančiu su gyvenamomis teritorijomis, būtų planuojama buferinė želdinių juosta.

Atnaujintame sąlygų sąvade yra ir kitas Uosto direkcijos siūlymas – kad Kalnupės ir Minijos gatvės (į pietus nuo Kalnupės g.) būtų naudojamas ne tik miesto, bet ir uosto reikmėms, o miesto teritorijose, besiribojančių su šiomis gatvių atkarpomis, nebūtų leidžiamos naujos statybos, “jeigu pastatuose planuojamos triukšmui jautrios veiklos”. Miestas už tai norėtų, kad šių gatvių priežiūra rūpintųsi Uosto direkcija ir dar čia įrengtų “triukšmo valdymo priemones”.

Dar viena nauja Uosto direkcijos inicijuota sąlyga – 201 geležinkelio kelio statyba, kuriai miesto bendrajame plane turėtų būti rezervuota žemė Senosios Smiltelės ir Minijos g. sankirtoje, kad čia būtų įrengta  dviejų lygių sankryža.

Su atnaujintu Dalykinių sąlygų sąvadu galite susipažinti čia: tekstinis ir grafinis variantai.


Straipsnio vidus 10 pastraipa kompas

2018-04-04

2 komentarai “Atvyks išklausyti miesto pageidavimų”

  1. Gal tikrai miesto taryba galėtų paaiškinti, kaip bus atšauktas ankstesnis nutarimas dėl uosto plėtros pagal 2 varijantą, kas ką ir kaip spustelėjo, pamaigė, kad taryba keičia nuomonę į tokį agresyvų miestui sprendimą. Visi turime teisę į tokį skaidrumą sprendimuose, jūs netgi PRIVALOTE įtraukti miesto bendruomenę į tokių sprendimų svarstymą. Net išbetonavę pajūrį iki pat Latvijos sienos už valstybės lėšas, negalėsite tuo didžiuotis. Jūs rengiatės įteisinti kolosalų pabloginimą visų miestiečių gyvenimo sąlygų. Negalime šitaip įteisinti statybų Melnragėje, kol nėra padarytas pilnas palyginimas su Būtinge, kol nėra mokslinių tyrimų dėl poveikio krantams ir aiškumo kas kiek kainuos, kad nesunyktų visa pajūrio zona. Jeigu prie Melnragės sąmatos pridėsite krantų betonavimo kaštus ir nuolatinį to betono remontą, dedikuotų transporto koridorių statybų mieste kaštus, įvertinsit naikinantį keleriopai išaugusios uosto veiklos miesto ribose poveikį Klaipėdai ir žalos/taršos kompensavimo priemones – garantuotai Melnragės sąmata labai smarkiai viršys Būtingės uosto vystymo sąmatą. Pasistenkit dėl savo miesto, reikalaukit objektyvių įrodymų ir faktų, nelapnokit aklai visko, ką jums į burną bruka. Krovos rekordus uostas tegul Būtingėj kala, visi tik džiaugsimės tuo, gal net ir ateinančių kinų sėkme, o miestas tegul tampa vėl smagia vieta žmonėms gyventi per turizmo, kultūros, šiuolaikiško SVV vystymą – ko vėl nė su lempa nerasit savo Mėlyno Proveržio strategijoj.

  2. miesto taryba nubalsavo u ž uosto plėtros 2 variantą – be išorinio uosto, ten jokių sąlygų nebuvo, o dabar atsirado kažkokios sąlygos, kuria įvykdžius jau bus galimas ir 4-tas variantas- su išoriniu uostu. Ar tai jau miesto tarybos nutarimas yra niekinis?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt