Svarbu, Transportas

Pirma naujųjų “mikriukų” diena – gana sklandi

Avatar

Martynas Vainorius
2018-04-17


Apibendrindami pirmąją naujųjų maršrutinių taksi darbo dieną uostamiesčio transportininkai konstatavo, jog naujos sistemos startas praėjo gana sklandžiai – buvo tik keletas nesusipratimų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Žinia, naujosiose transporto priemonėse buvo įdiegta ir naujoji elektroninio bilieto sistema, kuri didžiuosiuose autobusuose atsiras tik rudenį. “Mikriukų” komposteriuose jau reikia skenuoti ir popierinius bilietus, kurie yra pažymėti QR kodu.

Iki pirmadienio darbo dienos pabaigos naujaisiais mikrautobusais jau buvo važiavę 1764 keleiviai. Absoliuti dauguma jų – 1723 – pirko popierinius bilietus iš vairuotojų. 41 atsiskaitė elektroniniu bilietu, kuris jau buvo papildytas ne kartiniais bilietais, o konkrečia pinigų suma (pildyti galima nuo 1 iki 99 Eur). Tokia kelionė dienos metu yra pigesnė 5 centais nei perkant bilietą iš vairuotojo – el. bilietas kainuoja 95 centus.

Nustatyti, ar naujieji mikriukai jau pirmąją dieną keleivių srautais pranoko jų pirmtakus yra neįmanoma, nes iki tol jokia statistika nebuvo vedama, o ir jos patikimumu būtų buvę galima abejoti, nes keleivius fiksuodavo tik individualūs “mikriukų” kasos aparatai, kuriais būdavo galima “užmiršti” išduoti čekį.

Dabar vienu metu gatvėse nuolat kursuos 22 mėlynieji mikrautobusai. VšĮ “Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas sako, kad pirmąsias rimtesnes išvadas bus galima daryti po mėnesio, nes nuo gegužės pradės galioti ir terminuotieji bilietai, kurie leis važiuoti ir didžiaisiais autobusais.

KKT skelbė, kad 2016 m. miesto autobusais per metus buvo atlikta 34 mln. kelionių arba 93 tūkst. kelionių per dieną. Tad galima daryti preliminarią išvadą, kad pirmąją dieną “mikriukais” buvo atlikta apie 2 proc. visų viešojo transporto kelionių.

Pasak A. Samuilovo, jau pirmadienį naujuosius žemagrindžius maršrutinius taksi, turinčius ir specialius pandusus, išbandė ir neįgalus keleivis, ir mama su dideliu vežimu. Jie pasinaudojo M5 maršruto “mikriuko” paslaugomis.


Transporto straipsnių vidus kompas

2018-04-17

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt