Svarbu, Temos

Nemuno gatvė: padėtis be išeities? (17)

Avatar

Martynas Vainorius
2019-10-30


Klaipėdos savivaldybė artimiausiu metu turėtų apsispręsti, kaip elgtis su visai šalia geležinkelio bėgių esančių Nemuno g. 113 ir 133 namų gyventojais – ar pirkti tik butus iš tų, kurie sutinka su nustatyta rinkos verte ir 30 proc. priedu prie jos, ar iš viso nutraukti šį procesą.

Tuo metu Nemuno g. 133 name gyvenantis klaipėdietis Žilvinas Pranauskas sako visiškai sutinkantis su nuomone, kad kai kurie jo kaimynai prašo neadekvačių sumų, tačiau kartu pateikia ir išsamią savo analizę, kuri rodo, kad siūloma kaina, susidedanti iš vertintojų nustatytos rinkos vertės ir 30 proc. priedo, visgi neleidžia išsikelti iš šios vietos į panašaus ploto butus.

Martyno Vainoriaus nuotr.
Uostininkų priedas nepadėjo

Mažiausiai nuo 2011-ųjų tebesitęsiančią šių dviejų Nemuno gatvės namų istoriją pernai spalį pajudino miesto Taryba – buvo priimtas sprendimas pradėti neskelbiamas derybas su kiekvienu iš patalpų savininku. Kad būtų galima išpirkti butą, po tokių derybų galutinė jo kaina pagal Vyriausybės nutarimą negali daugiau nei 10 proc. viršyti nustatytos rinkos vertės.

Abiejų šių namų atveju vidutinė rinkos vertė gavosi apie 600 Eur/kv. m arba 593 163 Eur. Pridėjus dar 10 proc. kartelė kilstelėjo maždaug iki 660 Eur/kv. m, o bendra suma – iki 652 479 Eur.

Jau tada politikai prognozavo, kad „už tuos pinigus gyventojai nieko naujo neįsigys”, tačiau pasirodė, kad ir žmonių pageidavimai yra gana dideli. Bendra visų pageidaujama suma yra dvigubai didesnė nei gali išleisti savivaldybė – 1,29 mln. eurų. Kai kurių būstų savininkų norai yra itin dideli. Pavyzdžiui, viena 2014 m. 113-ajame name esantį vieno kambario butą paveldėjusi moteris už jį nori gauti 63 000 eurų – keturis kartus daugiau, nei rinkos vertė plius 10 proc. Jos atveju kv. m kaina siekia daugiau nei 2900 Eur. Tokios kainos už kv. m prašoma, kai parduodamas prabangios klasės turtas.

Minėtosios moters kaimynė, taip pat paveldėjusi čia esantį šiek tiek didesnį vieną kambario butą, už jį nori 70 000 Eur arba daugiau nei 2 200 Eur/kv. m. 133-iajame name didžiausios kv. m kainos – daugiau nei 1900 Eur (tris kartus didesnė už rinkos vertę plius 10 proc.) užsiprašė su valstybe teismuose jau kurį laiką nesėkmingai besibylinėjanti moteris.

Trys uosto kompanijos – Birių krovinių terminalas, LKAB „Klaipėdos Smeltė” ir Klaipėdos jūrų krovinių kompanija„Bega”, į kurias pro šiuos namus kursuoja traukiniai – sureagavo į savivaldybės administracijos direktoriaus prašymą „įvertinti galimybę prisidėti finansiškai” prie patalpų, esančių minėtuose namuose, išpirkimo. Prie jų dar vėliau prisijungė ir Centrinis Klaipėdos terminalas. Visos jos numatė galimybę prisidėti prie patalpų išpirkimo skiriant 20 proc. priedą prie rinkos vertės.

Gavus tokį kompanijų patikinimą savivaldybė pasiūlė gyventojams pakoreguotas sumas už jų nekilnojamąjį turtą. Tačiau, pasak Savivaldybės administracijos turto skyriaus vedėjo Edvardo Simokaičio, iš tų, kurie jau spėti apklausti, didžioji dalis nesutinka ir su rinkos verte plius 30 proc.

„Baigę viskas pakartotines apklausas pristatysime vadovams situaciją ir jie turės spręsti – ar perkame tik iš sutinkančių, ar iš viso neperkame nė vienos patalpos”, – sakė E. Simokaitis.

Vertinimas atmestinas?

Su „Atvira Klaipėda” susisiekęs Nemuno g. 133 name gyvenantis Žilvinas Pranauskas išsamiai ir argumentuotai dėstė, kodėl net ir uostininkų pridėta suma negali sukurti bent adekvačių gyvenimo sąlygų šio namo gyventojams kad ir kuriame nors gretimame Klaipėdos gyvenamajame rajone.

„Gyvenu šiame name nuo trijų metų. Dauguma paveldėjusių butus čia irgi iki tol gyveno. Pirmiausia reikia žinoti tai, kad argumentai, jog žmonės visą laiką gyveno prie šio geležinkelio, yra smarkiai netikslūs. Tarybiniais laikais žmonės nelabai galėjo rinktis, kur gyventi. Taip, geležinkelis buvo, bet mano vaikystėje juo traukiniai važiuodavo tik į tuometinį CBK ir Žvejybos uostą, į kurį vežė tuščią tarą. Per parą pravažiuodavo daugiausiai pora traukinių, sąstatai buvo nedidukai. O dabar jų ilgio ir važiavimo dažnumo negalima net lyginti”, – sakė vyras.

Jis akcentavo, kad Nemuno g. 133 namo išskirtinumas yra gana maži kambariai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Ne buto plote yra esmė, o gyvenimo kokybėje. Aš dabar turiu du kambarius, kad ir nedidelius, o už siūlomą sumą geriausiu atveju galėčiau įsigyti tik vieno kambario butą. Ar tai ne sąlygų pabloginimas? Name naujas, 2017 metais įrengtas šiluminis mazgas. Gal sienas, stogą reikėtų dar apšiltinti, nors abu namai statyti iš keramzito ir yra gana šilti. Yra garantuota vieta automobiliui pasistatyti. Aš tikrai nenoriu pasipinigauti, noriu tik persikelti bent jau į panašias gyvenimo sąlygas – dviejų kambarių butą gretimame rajone. Deja, bet už siūlomą kainą to padaryti neįmanoma. O Aukščiausiasis Teismas yra suformavęs praktiką, kad pinigais kompensuojant visuomenės poreikiams paimamą turtą, privalu atsižvelgti į savininko galimybes įsigyti lygiavertį turtą. Kad mūsų atveju vertinimas atmestinas rodo ir pavyzdys, jog prastesnis analogiškas kaimynų butas yra įvertintas brangiau”, – kalbėjo klaipėdietis.

Jis pateikė ir savo atliktą išsamią analizę, kurioje matyti konkrečių būstų kainos ir kiti pavyzdžiai. Joje klaipėdietis išanalizavo 49 parduodamų dviejų kambarių butų Žvejybos uosto rajone kainas nesenesniuose nei savaitės laiko skelbimuose keturiose specializuotose interneto svetainėse. Vidutinis jų plotas – 47 kv. m. Vidutinė remonto nereikalaujančio buto kaina – 51 200 Eur, o šalia kurių nėra problemų dėl automobilio pastatymo – 54 700 Eur (apie 1 170 Eur/kv. m).

Ž. Pranauskas analizavo ir po 38 vieno bei trijų kambario butų Žvejybos uosto rajone pardavimų skelbimus. Pagal juos vidutinė vieno kambario, nereikalaujančio remonto, kaina – apie 1 260 Eur/kv. m, trijų kambarių – 1 120 Eur/kv. m.

„Galiausiai neteisybė itin išryškėja, kai pradedi lyginti, kaip savivaldybė elgiasi, kai perka butus socialiniam būstui ar vaikų globai. Jie perkami ir už didesnę nei tikra rinkos kaina, ir įvertinimas padaromas reikalingas. Paimant butus, komercines patalpas ir žemę visuomenės poreikiams dėl naujos Bastionų gatvės savivaldybė sutinka sudaryti taikos sutartį ir Bangų gatvės 11 namo savininkams mokėti pagal jų reikalavimus daugiau nei trečdaliu didesnę sumą. O mūsų atveju yra tiesiog vienos puses bandymas primesti savo sąlygas. Jei jos kitai pusei nepriimtinos, remiantis tik turto vertinimu atmetamos tolimesnes derybos. Jei savivaldybe derėtųsi, manau atsirastu dauguma parduotų būstą, kad tik būtų galimą ką nors adekvataus įsigyti”, – sakė pašnekovas.

Kaip vertino?

Abiejuose namuose esančių patalpų vertinimą atliko sutartį su savivaldybe tokioms paslaugoms atlikti turinti UAB „Capital vertinimas”. Ji, beje, vertino ir kaip socialiniam būstui įsigyti siūlytus bei nevienareikšmes politikų reakcijas kėlusius butus.

Už vieno buto įvertinimą priklausomai nuo jo ploto sumokama nuo 100,94 iki 109 eurų, o negyvenamųjų patalpų vertinimas atsieina nuo 104 iki 149 eurų.

Bendrovės pateiktame rinkos vertės skaičiavime matyti, kad lyginama su keturiais sandoriais, apie kuriuos pateikiama informacija portale ntsandoriai.lt. Pastarojo savininkai skelbia, kad čia pateikiami duomenys gaunami iš oficialaus Nekilnojamojo turto registro, kurį administruoja Registrų centras. Duomenų bazėje esą saugomi duomenys apie visus Lietuvoje nuo 1998 metų įvykusius nekilnojamojo turto sandorius.

Vertės skaičiavime lyginti sandoriai, sudaryti dėl butų (teigiama, kad jų esminės charakteristikos panašios), esančių Žalgirio, Sulupės, Minijos ir Naikupės gatvėse. Jų metu už 57-63 kv. m ploto butą mokėta nuo 516 iki 622 Eur/kv. m, už 39-46 kv. m – nuo 505 iki 725 Eur/kv. m.

ISTORIJA

Klaipėdos miesto taryba dar 2011 m. balandį patvirtino detalųjį planą, pagal kurį Nemuno g. 113 ir 133 namai turėjo būti nugriauti.

2012 m. miesto Taryba priėmė ir sprendimą, kuriuo sutiko Nemuno g. dalį, kurioje stovi šie namai, perduoti Uosto direkcijai, o Vyriausybės sprendimu ji uostui buvo perduota 2016 m. lapkritį.

Dėl nepakeliamų sąlygų gyventojai buvo prirašę aibę skundų įvairiausioms institucijoms, žadėjo blokuoti traukinių eismą, viena iš jų bylinėjasi teismuose dėl esą patiriamo žalos atlyginimo. Kad viršijamos leistinos vibracijos ir triukšmo normos, patvirtino ir visi penkis kartus Nacionalinio visuomenės sveikatos centro atlikti matavimai. Susisiekimo ministerijos valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ buvo suvirinę bėgių sandūras, taip pat pastatė garsą sulaikančias sieneles, tačiau šios priemonė situacijos esą nepakeitė.


2019-10-30

17 komentarai apie “Nemuno gatvė: padėtis be išeities?”

  1. Turiu seną žigulį ir noriu naujos mašinos, sako Mercedes labai geros. Nupirkit mano žiguliuką už 20 000 €, ką…

    • Turbūt jūsų žiguliukas prie geležinkelio pastatytas …nuo vibracijos langai suskilinėjo,nuo dulkių padangos sutrūkinėjo a ne?
      Miegate jame..užjaučiu…

  2. puse namo gyvena zmones su bonke kiseneje ,tai kita namo dalis prisijunkite prie ju .pries miega issitraukite bonkutes ,ikalat ir jokie dundejimai traukiniu nebaisus ir netriuksmingi .30 metu gyvenu riporte ir zinau jusu nama ir kas per asmenys gyvena ..tad nereikia cia lia lia …netinka tai ka siulo ,na tada ir gyvenkite savo toj susmirdusioj lusneleje

    • Net paukštis savam lizde nekakoja…galėjai bent nerašyt kad “riportinis”esi.Jeigu pažįsti tuos kurie su bonke kišenėj gyvena-vadinasi kartu baliavojai.Net gėda tokį komentarą skaityti.

    • Smatriashi – matyt buvai pastovus lankytojas pries koki 10 m…:) Kai buvo name 4 butai tokie is 18-kos. Dabar liko tik 1… Na – pagal klikucha matosi – kuri laika neturejai galimybes apsilankyt.. :D:D Tad uzeik – pamatysi situacija dabar – pensininku butai, tik keli – jaunimas virs 30m…. ir 1 likes is tavo jaunystes.. :D:D

      Sekmes!

  3. Kaip ir sakeme mes neprasome ispirkti musu butu,cia mus metu metus tampo su savo juokingom sumom,nes valdziai musu reikia.Mes savo butu nepardavinejam rinkos kainom,skelbimu nesame ideja i interneta,pasidareme remontus ir gyvenam,praseme tik vieno sumazinti triuksma….Nori ispirkti,tegul perka .Mes pasiuleme kaina uz kuria mes iseitumem is savo namu,kuriuose ir taip visa gyvenima gyvenome,mes savo butu jokiais kvadraciukais nepardavinejam.Su galvoja juodinti geriau pasakykit,kad norit pigiai nupirkti,nes patiems pilnas kisenes reikia pasikisti.As prasau 70000 nu ir ka? Yra pasirinkimas nepirkti uz kiek noriu uz tiek savo busta ir pardavineju,nes ne as noriu iseiti,o mane nori iskeldinti.Nenori tegul neperka tik tegul palieka ramybej.

    • Karina, jūs gal juokaujat sakydama valdžiai reikia? Ar ne jūs su savo kaimynais ant geležinkelio bėgių gultis žadėjote, nes taip jau blogai gyventi ten yra. Pasaulis nestovi vietoje – taip jau nutinka, kad uostai plečiasi, krovinių srautai taip pat ir geležinkeliais auga, tiesiamos naujos ar platinamos senos gatvės. Prašykit, kad ir 700 000, kodėl tik 70 000? Gyvenkite savo bakūžėje, klausykitės traukinių dundėjimo, linguokit pagal vibraciją į taktą, bet kartu tada ir nebekelkit erzelio, gyvenkit sau palikti ramybėje. Kaip gyvena tokie pat veikėjai prie Liepų gatvės, priešais kolegiją, už nuostabios garsą izoliuojančios sienutės. https://www.google.lt/maps/@55.7271048,21.1710897,3a,75y,17.69h,91.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQ0zsmZXQURKAXc97S5l5wA!2e0!7i13312!8i6656

    • Tai ir gyvensim.Ar kaso kazkas Jus? 70000 todel,kad tai adekvati kaina,mes neprasom kazkokiu nerealu sumu ir toli grazu mums tokiu sumu nereikia 😄,bet kad jau pasiulet reikes apgalvoti sita Jusu pasiulyma ir paprasyti daugiau😄 Tik tegul garsa sumazina.Jus pries snekedami issiaiskinkite kas kaip yra, 8 metai intensyvaus tampymo ir nervu gadinimu ar mes pries 8 metus prasem,kad mus iskeltu? O kiek metu pries tai zadejo uostas musu nama griauti? 40 metu tiksliai yra tik ne taip intensyviai kai tuos 8 metus.Gerai kad Jums gerai gyvenasi savo bakuzei 😉 blogi darbai ir mintys grysta bumerangu pries Jus.Sekmes gyvenime ir gyvenant savo bakuzei.

  4. Lietuvos geležinkeliai šiandien atsiuntė KBA raštą DĖL TRIUKŠMO IR VIBRACIJOS MAŽINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO KLAIPĖDOJE. Čia labai aiškiai įvardinta kokią naudą triukšmo mažinimui turi atskiros priemonės (neturintiems laiko – sienutės efektyviausios – 20 dBA minus):
    AB „Lietuvos geležinkeliai“ (toliau – Bendrovė) teikia atnaujintą informaciją apie pritaikytas ir planuojamas įgyvendinti triukšmo ir vibracijos mažinimo priemones Klaipėdos mieste:
    1. Triukšmo ir vibracijos mažinimo priemonių įrengimas Vitės-stoties ir Girulių mikrorajonuose. 2019 m. rugpjūčio mėn. pradėti rengti projektavimo darbai: atlikti triukšmo matavimai, parengtos priemonių modeliavimo ataskaitos, baigiami teritorijų statybiniai tyrinėjimai. Šiuo metu yra rengiami projektiniai pasiūlymai, kuriuos numatoma paviešinti ir pristatyti visuomenei š. m. lapkričio-gruodžio mėn. Planuojama, kad techniniai projektai bus užbaigti 2020 m. vasarą, tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimo konkursas ir iki 2021 m. pabaigos statybos darbai bus baigti. Akustinių užtvarų įrengimas leis sumažinti triukšmo lygį aplinkoje apie 20 dBA.
    2. Ruožo Vilnius – Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas. Vykdomas tarptautinis viešasis pirkimas elektrifikavimo rangos darbams įsigyti. Šiuo metu vykdoma antra derybų pakopa. Planuojama, kad galutiniai pasiūlymai bus pateikti ir laimėtojas nustatytas 2019 m. lapkričio viduryje. Tikimasi rangos darbų sutartį pasirašyti 2019 m. gruodžio mėn. pabaigoje / 2020 m. sausio pirmoje pusėje. Lygiagrečiai vykdomi ir kiti darbai, susiję su projekto įgyvendinimu. Rengiama ruožo Šiauliai-Klaipėda (Draugystės st.) informacija atrankai dėl poveikio aplinkai vertinimo. Taip pat rengiama projekto galimybių studija ir paraiškos. Lietuvos Respublikos vyriausybės 2019 m. kovo 27 d. nutarimo Nr. 281 pagrindu inicijuotas susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimas (TPD Nr. S-NC-00-19-167). Bendrovėje yra sukurta speciali darbo grupė elektrovežių įsigijimui organizuoti, analizuojamas elektrovežių įsigijimo poreikis ir techninės specifikacijos. Pakeitus šilumvežius į elektrovežius, triukšmo lygis sumažės 8-10 dBA.
    3. Anglinės ir Uosto kelynų rekonstrukcijos projektas. Rengiamas techninis projektas, š. m. lapkričio mėnesį planuojama pateikti Aplinkos apsaugos agentūrai pataisytą informaciją atrankai dėl poveikio aplinkai vertinimo. Anglinės ir Uosto kelynų rekonstrukcijos įgyvendinimas leistų sumažinti manevruojančių sąstatų skaičių Klaipėdos geležinkelio stotyje ir sumažinti triukšmo lygį gyvenamojoje aplinkoje Vitės kvartale, Klaipėdos geležinkelio stoties gretimybėse.
    4. Bėgių tepimo įrenginių įrengimas Vitės kvartale. 2019 m. birželio mėn. automatizuoti bėgių tepimo įrenginiai buvo įrengti ties I, II ir 14 keliu ir veikia sklandžiai. Įrenginiai sutepa bėgių darbinę briauną ir sumažina trintį tarp bėgių darbinės briaunos ir ratų antbriaunio – tuo būdu eliminuojamas gyventojus erzinantis rato ir bėgio trinties garsas (cypimas) tam tikrame dažnių diapazone ir maksimalus triukšmo lygis sumažėja mažiausiai 16 dB.
    5. Sugriežtinta geležinkelio kelio eksploatacijos priežiūra. Geležinkelio kelių būklė yra stebima nustatytu periodiškumu ir atliekamas remontas. 2019 m. atliktas bėgių sandūrų virinimas termitu tarpstotyje Giruliai – Klaipėda (suviritos 103 vnt. sandūros). Savalaikė ir tinkama geležinkelio infrastruktūros statinių ir kitų įrenginių priežiūra leidžia išvengti triukšmo ir vibracijos lygio padidėjimo 1-10 dBA.
    6. Vagonų atnaujinimo programos įgyvendinimas, įsigyjant naujus skirtingų tipų vagonus. 2020 m. planuojama įsigyti 1000 naujų prekinių vagonų. Naujų vagonų panaudojimas leidžia sumažinti triukšmo lygį apie 8 dBA.
    7. Iešmų (10 vnt.) keitimas kelyne prie Liepų g. 75A namo. 2018 m. buvo pakeisti 4 iešmai, 2019 m. – 2 iešmai, 2020 m. planuojama pakeisti likusius 4 iešmus.
    8. Sugriežtinta prekinių sąstatų, vykstančių Klaipėdos kryptimi, apžiūra techninės priežiūros metu, ypač apžiūrint prekinių vagonų aširačių riedėjimo paviršių dėl defektų prevencijos. Dėl aširačių rato riedėjimo paviršiaus gedimų, nustatytų eksploatacijos metu, per 2019 m. 9 mėnesius neplaninių remontų metu (tik dėl aširačių rato riedėjimo paviršiaus gedimų, galinčių kelti papildomą triukšmą ir vibraciją) buvo suremontuoti 472 vagonai. Neleidžiant eisme dalyvauti vagonams, kurių ratų paviršius yra su giliomis iščiuožomis ir išdaužomis, išvengiama triukšmo ir vibracijos lygio padidėjimo 5-10 dB.
    9. Pervažų remontas. Nendrių g. pervažą numatoma remontuoti š. m. lapkričio 13 d.: bus panaikinta geležinkelio kelio išplova, pakeistos susidėvėjusios bėgių tvirtinimo detalės, pakeistos grindinio plokštės bei bus atlikti mechanizuoti geležinkelio kelio ištaisymo darbus. Šilutės pl. pervaža yra įtraukta į Bendrovės pervažų remonto programą. Parengus techninę specifikaciją, bus sprendžiama dėl pirkimo organizavimo remonto darbams atlikti.

    Generalinio direktoriaus pavaduotojas – Karolis Sankovski
    Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius

  5. AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) 2019 metais parengė PAV (poveikio aplinkai vertinimas), kuriame analizavo Draugystės geležinkelio stoties geležinkelio keliu Nr. 201 riedančių traukinių poveikį ir prevencijos priemones. Šiame šviežiame dokumente nurodoma, kad Nemuno g. 113 ir 133 gyvenamieji pastatai patenka į geležinkelio eismo keliamos taršos (vibracija, triukšmas) poveikio zoną, todėl turi būti šalinami ir vietoje jų turi atsirasti garso slopinimo sienutės, kurios padės pakenčiamai gyventi kitiems, daugiau nuo geležinkelio nutolusių namų gyventojams. Žiūrėkite, LG padarė tyrimą ir sako “mes teršiame, Nemuno g. 113 ir 133 gyventojai negali čia gyventi”. Šiuo metu galioja ES direktyva “TERŠĖJAS MOKA”. Šios direktyvos pagrindu ne Savivaldybė iš miestiečių pinigų, o LB turėtų mokėti išmokas tiems gyventojams. Tuo labiau, kad gavo daug ES milijonų būtent triukšmo sienučių statymui visoje Lietuvoje, tame tarpe ir Klaipėdoje. ES dengia 85 proc. šių darbų kainos, LG lieka tik 15, bet LG veiklūs vadybininkai išsimušė iš Klaipėdos savivaldybės pažadąm kad ir ši prisidės savo miesto biudžetu prie tų sienučių statymu ir padengs pusę tų likusių 15 proc. investicijų sumos. Nesvarbu ką ten kažkada 2011 tvirtino miesto taryba. Šiuo metu galiojančios ES teisės normos mokėti už taršos padarinius liepia teršėjui, šiuoi atveju tai AB „Lietuvos geležinkeliai“. Nuoroda į PAV schemas: http://gamta.lt/files/5-9%20priedai1542958895397.pdf Nuoroda į sisą PAV: http://gamta.lt/files/PAV%20ataskaita_04.pdf

  6. Neadekvačiai užprašė už paveldėtus kvadratus…
    O pasiūlymas už atskirą butą+sandėlis nepilnai 19000 adekvatus?Tyčiojasi iš mūsų,tai ir mes neapsileidžiam.
    Skaičiuoja rinkos kaina.Suprasčiau,jeigu butus pardavinėtume,o ne savivaldybė gerintų mums sąlygas…Dabar gi po tokių sąlygų gerinimo belieka tik į namelį medyje kraustytis….
    Kodėl savivaldybė vieno kambario socialinio būsto nesugebėjo nupirkt už tokią sumą,kokią mums siūlo? Kas tai-kas viršesnis tas teisesnis?
    Paskelbkit visas sumas,kiek siūlo,o ne kiek prašo…
    Ir tuomet nupirkit butus.Gėda skelbti ane?
    Vėl stengiasi kaltais padaryt gyventojus….

    • Ponia Jūrate, kas čia gali būti gėdingo, juk laisvai galima pasiskaičiuoti, kiek siūlo, bet jei sunku tai padaryti, tai pateiksiu pavyzdžius. Rinkos kaina +30 proc. yra 780 Eur/kv. m. 113-ajame name mažiausias butas – 21,26 kv. m, tai jo savininkui siūlo apie 16 600 Eur, didžiausias – 75,33 kv. m – atitinkamai siūlo apie 58 800 Eur. 133 name mažiausias butas 24,57 kv. m – siūlo apie 19 200 Eur, didžiausias – 43,34 kv. m – apie 33 800 Eur.

  7. Dauguma gyventoju sutiktu keisti butus i 1:1 (2 kambariai i du kambarius ir t.t.), tame paciame rajone, su nauju siluminiu mazgu. Ne bendrabutyje (yra keletas geru cia – kur pro narkomanus praeiti neina…). Ir nepatirti persikraustymo islaidu – nes dauguma – pensijinio amziaus – negali patys persikraustyti… Taigi – jei tiek sugebetu pasiulyti savivaldybe – manau gincu nekiltu. Deje… Visi isivaizduoja, kad ikisti zmogu i bendrabucio pusrusi – tai adekvatus pasiulymas…. Tokiu atveju – zmonems gyventi esamose salygose geriau…. Ir jei Jus manote – kad esamos salygos, kai pazadina traukinys 4 kartus per nakt – normalu – linkiu Jums patekti i tokia situacija.

    Pagarbiai,
    Zilvinas

    • Cituoju: “…viena 2014 m. 113-ajame name esantį vieno kambario butą paveldėjusi moteris už jį nori gauti 63 000 eurų. . Minėtosios moters kaimynė, taip pat paveldėjusi čia esantį šiek tiek didesnį vieną kambario butą, už jį nori 70 000 Eur.”

    • Žilvinas teisus, gal ten ir yra kas nors kurie prašo neadvačiai, bet 99 proc. Yra teisus. Su 700 už m2, tai jau išsidiebinejimas iš žmonių. Be 1100 už m2 nieko nenupirksi.

  8. Tik dar vienas irodymas, kiek daug neadekvaciu namu, kai 1 kambario butelis vienam blogiausiu miesto rajonu, prie gelezinkelio ir uosto norima parduoti uz 4 kambariu buto senamiestyje kaina.
    Sekmes gyvenant toliau rozinese svajonese 😉

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt