Transportas

Reiklus keleivis – geriausias viešojo transporto sistemos draugas (1)

Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas
2019-10-30


Ačiū, Eimantai, už žinutę ir sveikas grįžęs iš praeities, taip pat atsiprašau, kad tas grįžimas buvo aptemdytas.

Beje, jei tik ta bėda, kad nepavyksta visiškai išvengti e.bilieto kortelės ar grynų pinigų naudojimo, stabdo naudotis viešuoju transportu, šį priekaištą suprantu ir kaip patvirtinimą, kad pokyčiai vyko, vyksta ir viešasis transportas gali būti ir yra alternatyva judėti.

Ačiū Eimantui ir už progą padiskutuoti gyvai: platesnis banko kortelės (susiejimas su vartotojo paskyra) ar telefono (NFC) panaudojimas taip pat įtraukti į planus.
Patikima sistema pakeitė nepatikimą

Apie e.bilieto sistemą: taip, ji nauja (tuoj bus metukai kai veikia, dar sykį ačiū už progą priminti, ką jį pakeitė). Taip, ji nėra tobula, bet gerokai lankstesnė ir patikimesnė nei senoji (kas nepamena – geltonieji e. komposteriai), kuri paskutinius metus buvo tapę neveikimo sinonimu, nes net ir neturint galiojančio bilieto, buvo galima bandyti slėptis po fraze „ai matyt neveikia, tai ir nekreipiau dėmesio, ką ten ekrane rašo“.

Ar jau baigėm su naująja sistema? Ne. Toli gražu. Tiesiog šiame etape svarbiausia buvo „migruoti“ su daugiau nei 100 000 skirtingų e.bilieto kortelių (seno ir naujo pavyzdžio e. bilieto kortelės, mokinio pažymėjimai) ir užtikrinti patikimą komposterių veikimą bei pagaliau,- panaudoti interneto galimybes – pildyti viską internetu ir ne tik šiaip pildyti, bet ir turėti bilietą ar pinigus greitai, čia ir dabar ir nuskaityti bilietą ar pinigus iškart po apmokėjimo.

Programėlės naudojimas tik įsibėgėja

Mūsų programėlė yra čia arba čia. Ačiū tiems keleiviams, kurie ja naudojosi bent kartą ir nepateisinus lūkesčių ja nebesinaudoja; ačiū tiems, kurie naudoja ir teikia siūlymus bei atsiliepimus, kaip ją tobulinti.

Kam mums ta programėlė? Na, pirmiausia tai priemonė papildyti bilietą ar pinigus tiems keleiviams, kurie turi e. bilieto kortelę. Papildyti ir matyti, koks pinigų likutis, kada baigsis bilieto galiojimas. Šalia šių funkcijų pasiūlyta ir galimybė naudoti viešuoju transportu neturint e. bilieto kortelės – nusipirkti vienkartinį bilietą, kuris programėle yra rodomas kaip QR kodas ir jį reikia skenuoti apatiniame komposterio ekrane (ten kur ekranas turi apsaugines gumeles, saugančias telefono ekraną nuo apsibraižymo).

Ar kas nors naudojasi? Nuo 2018 m. lapkričio 19 dienos turim 38 438 nuskaitytus bilietus. Tas skaičius kas mėnesį po truputį auga. Taip, mažoka, lyginant su per tą patį laiką nuskaitytais 2 463 023 popieriniais QR ar 5 644 062 bilietais iš el. piniginės.

Šią bilieto rūšį tikrai būtina tobulinti: 1) įtraukti ir bilietą, kuris galiotų maršrutiniame taksi; 2) patobulinti naujų ir panaudotų QR rodymą; 3) patobulinti apmokėjimo būdus. Vienas užduotis atliksime greičiau, kitas ilgiau, bet atliksime.

Kitų metų planuojamas patobulinimas – galimybė mokėti už kelionę tiesiog glaudžiant bekontaktę banko kortelę prie komposterio.


Transporto straipsnių vidus kompas

2019-10-30

Vienas komentaras apie “Reiklus keleivis – geriausias viešojo transporto sistemos draugas”

  1. Atsižvelgiant į daugiametę patirtį reiklus keleivis – ašaka gerklėj Klaipėdos transportininkams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt