Už elektrą ir dujas – lengvatinės atsiskaitymo sąlygos patiriantiems sunkumus

Koronavirusas

Bendrovė „Ignitis“ visiems savo klientams, kurie susidurs su finansiniais nesklandumais įvesto karantino metu, žada lengvatines atsiskaitymo už paslaugas sąlygas. Dėl pastarųjų taikymo gyventojai kviečiami kreiptis į „Ignitis“ klientų aptarnavimo specialistus.

„Pirmiausiai, klientai galės atidėti mokėjimus už suvartotas gamtines dujas ir elektros energiją viso karantino laikotarpio metu ir, jam praėjus, papildomai dar vienam mėnesiui. Antra svarbi žinia – susikaupus didelėms sąskaitoms, klientai galės išskaidyti mokamas įmokas pagal individualų grafiką iki vienerių metų laikotarpiui. Visiems klientams, atsidūrusiems sunkioje finansinėje padėtyje dėl įvesto karantino, tereikia susisiekti su „Ignitis“ klientų aptarnavimo specialistais ir juos informuoti apie šių lengvatinių sąlygų poreikį“, – pranešime spaudai cituojamas „Ignitis grupės“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Darius Maikštėnas.

Sunkia finansine padėtimi dėl įvesto karantino laikoma situacija, kuomet klientas netenka darbo, arba jo įprastinės pajamos minėtu laikotarpiu smarkiai sumažėja, pavyzdžiui, dėl darbovietėje paskelbtos prastovos.

Verslo klientai dėl mokėjimų atidėjimo ar mokėjimų grafiko koregavimo galės kreiptis tais atvejais, jeigu dėl karantino jiems iškiltų pagrįsti tokių pakeitimų poreikiai.

Žadama, kad tiek dėl verslo, tiek dėl privačių klientų mokėjimų kiekvienu atveju bus sprendžiama individualiai.

Kiekvienu iš tokių atvejų klientai kviečiami kreiptis į „Ignitis“ klientų aptarnavimo komandą telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis e.ignitis.lt savitarnos platforma, kur jiems suteikta daugiau informacijos individualiai.

Nors „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai laikinai ir bus uždaryti, tačiau jų specialistai toliau dirbs bei aptarnaus klientus nuotoliniu būdu.

Skatindama gyventojus vengti masinio susibūrimo vietų ir laikytis karantino, bendrovė „Ignitis“ savitarnos svetainėje e.ignitis.lt taip pat panaikino aptarnavimo mokesčius už visas platformoje atliekamas įmokas.

Nuliniai aptarnavimo mokesčiai „Ignitis“ savitarnos sistemos klientams įsigaliojo kovo 13 d. vidurnaktį ir bus taikomi iki ekstremalios situacijos šalyje pabaigos.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Koronavirusas

COVID-19 situacija Klaipėdoje atitinka Lietuvos vidurkį

Lietuvoje ketvirtadienį buvo patvirtinti aštuoni nauji koronavirusinės infekcijos atvejai – visi susirgę žmonės užsikrėtė pirmą kartą. Klaipėdoje naujų susirgimų nefiksuota. ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Koronavirusas

COVID-19 Klaipėdoje: kasdien po tris susirgusius

Valstybės duomenų agentūra skelbia, kad antradienį Lietuvoje buvo patvirtinta 16 naujų koronavirusinės infekcijos atvejų (du žmonės susirgo antrą kartą, vienas ...
2024-04-17
Skaityti daugiau

Koronavirusas

Šalyje - jau mažiau nei 400 sergančiųjų COVID-19

Per savaitgalį Lietuvoje patvirtinti tik aštuoni nauji COVID-19 atvejai – vienas šeštadienį ir septyni sekmadienį, skelbia Valstybės duomenų agentūra. Visi ...
2024-04-15
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This