P0

Uostas ir jūra

Startavo bendrovės „Smiltynės perkėla“ kelto statyba

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-08-31


„Vakarų Baltijos laivų statykla“ pradėjo įgyvendinti „Vakarų laivų gamyklos“ (VLG) įmonių grupei, uostamiesčiui ir visai Lietuvai reikšmingą projektą. Pirmadienį įvyko keleivinio-krovinio kelto „Klaipėda“ plieno pjovimo ceremonija, simbolizuojanti laivo statybos pradžią. Įsimintiną akimirką stebėjo ir projekto užsakovo – bendrovės „Smiltynės perkėla“ atstovai.

Pranešama, kad prie šio projekto įgyvendinimo prisideda didžioji dalis VLG grupės įmonių. Projektavimo darbus atlieka įmonė „Western Baltic Engineering“. Jau užbaigtas ir kvalifikacinei bendrovei „Bureau Veritas“ (BV) derinimui pateiktas bazinis kelto projektas. Taip pat baigiami korpuso ir sistemų 3D modeliavimo darbai, baigiama rengti gamybinė darbinė dokumentacija, užsakyti laivo įrengimai.

„Šiandien minime įsimintiną dieną, simbolizuojančią naujo kelto statybos darbų pradžią, tad didžiuojamės galėdami įnešti savo, kaip laivų statytojų, indėlį į mūsų miesto, šalies susisiekimo infrastruktūros gerinimą bei pastatyti laivą Lietuvai, Klaipėdai. Laivų statyba „iki rakto“ yra ir ateityje išliks strategine mūsų veiklos sritimi, tad kiekvienas naujas užsakymas mums – iššūkis ir galimybė panaudoti visą sukauptą patirtį, žinias ir kompetencijas“, − teigė VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.

AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas įsitikinęs, kad naujasis keltas ne tik papildys įmonės laivų rikiuotę, bet ir pagerins bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, atvers naujas perspektyvas dar labiau išplėsti veiklos apimtis.

Uosto vidus kompas

„Visa mūsų bendrovės komanda nekantriai laukia tos dienos, kai keltas bus pastatytas ir pradės kursuoti. Siekdami patenkinti mūsų klientų poreikius ir toliau užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, privalome tapti dar modernesniais ir žengti koja kojon su naujovėmis. Neabejojame, kad ši investicija atneš teigiamą naudą tiek bendrovei, tiek ir visiems mūsų klientams“, − teigė M. Čiakas.

„Smiltynės perkėlai“ statomas 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universalus keleivinis-krovininis keltas. Laivu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba ne mažiau kaip 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba aštuonis krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonų. Kelto korpusas bus konstruojamas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio. Planuojama, kad keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.


2020-08-31

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Bangų g. 5A (3 aukštas)
Klaipėda, LT-91250
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt