Klaipėdoje prasidėjus septintiesiems komunizmo statybos metams tuometinė miesto valdžia turėjo nemenkų rūpesčių su gana svarbiu tais laikais objektu – viešąja…
Uosto direkcija investuoja ir į Vakarų Baltijos laivų statyklos krantines
Ką tik Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai užbaigus vieną iš krantinių rekonstrukcijos projekto dalių, taip pat išgilinus prie vienos krantinių,…
Uosto direkcijos laivyną papildys atliekų surinkimo laivas (1)
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) pasirašė sutartį su statytoju, kuris suprojektuos ir pastatys laivą, skirtą surinkti atliekas iš kitų…
Kariškiams – Melnragės sklypas, įmonėms – didžiuliai miesto plotai (4)
Dar viename ciklo „Ką pasakoja archyvas” rašinyje šįkart „Atvira Klaipėda” pasakos apie antrojo 1950-ųjų pusmečio Klaipėdos miesto vykdomojo komiteto (VK)…
Grandiozinių Klaipėdos statybų pradžia
1950-ųjų vasarą Klaipėdos miesto vykdomasis komitetas (VK) priėmė sprendimus, kurie kardinaliai pakeitė miesto veidą. Apie šiuos ir kitus su gyvenamuoju…
Pajūrio pionieriai: prabangiame Klaipėdos kvartale pigiai naudojamasi valstybės žeme (29)
Šimtas metrų iki jūros, miško apsuptis, puikus susisiekimas ir verslo bei politikos elitui priklausantys kaimynai. Ne, tai nėra eilutė iš…
Rekonstruojant Vakarų Baltijos laivų statyklos krantines, galimas triukšmas
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė krantinių Nr. 64, 65, 65A, kuriomis naudojasi Vakarų Baltijos laivų statykla, rekonstrukcijos techninių specifikacijų…
Aukščiausias Klaipėdos statinys – Leningrado aukštalipių palikimas
Šiandien sukanka lygiai 65-eri metai, kai „Tarybinė Klaipėda” pranešė miestiečiams apie baigtas Girulių televizijos bokšto statybas. Tokios sukakties proga „Atvira…
Fabrikui prireikė Malūno tvenkinio
Klaipėdos regioniniame valstybės archyve saugomi 1948-1949 metų Vykdomojo komiteto (VK) dokumentai liudija apie didžiulius to meto miesto įmonių apetitus ir…