Aikštelės vilkikams prie „Klasco” vartų nebeliks?

Svarbu, Transportas

Šalia pagrindinių Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) vartų yra automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje nuolat statomi į šią bendrovę atvažiuojantys sunkvežimiai. Parkavimas čia yra apmokestintas vietine rinkliava, tačiau„Klasco” yra sudariusi sutartį su savivaldybe, pagal kurią už neva 14 vietų aikštelę per metus sumoka 4,8 tūkstančius eurų.

Dėl įtemptos situacijos sunkvežimių vairuotojai nepaiso taisyklių. Artūro Šulco nuotr.

Viena parkavimo vieta šiuo metu čia per dieną įvertinta 29 eurais. Tačiau nuo šių metų birželio 1 d. tokia paslauga kainuos jau 45 eurus per dieną. Ar „Klasco” tuomet norės pratęsti tą sutartį, Andrius Samuilovas, laikinai einantis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktoriaus pareigas, nesiima prognozuoti.

Jis sako, kad iki šios sutarties pasirašymo čia stovėjęs parkomatas vietinės rinkliavos surinkdavo gerokai mažiau. Nors aikštelėje šalia „Klasco” telpa daugiau automobilių, nei 14, kaip įrašyta sutartyje.

Aplinkiniuose namuose gyvenantys žmonės nuolat skundžiasi tarša iš už „Klasco” tvoros, tačiau sako, kad teršia bei triukšmą kelia ir „furos”: jos nuolat manevruoja (kartais – ir pavojingai), stovi įjungtais galingais varikliais. Vairuotojams čia pastatytas kilnojamas tualetas, šaltomis žiemos naktimis jie kartais užsikuria ir nedidelį lauželį.

Šių krovininių transporto eilės nuo „Klasco” vartų kartais nusitęsia iki Sportininkų gatvės, o kartais – ir dar toliau. Nepaisydami kelio ženklų sunkvežimiai išsirikiuoja čia ir dviem eilėmis. Tiesa, pastaruoju metu tokių atvejų pasitaiko vis rečiau, nes Klaipėdos miesto vadovai, gyventojų spaudžiami, grūmoja, jog gali visiškai uždrausti krovininio transporto stovėjimą prie uosto vartų, jeigu kompanija nesiims reikiamų priemonių situacijai suvaldyti.

Andrius Dobranskis, Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, „Atvirai Klaipėdai” sakė, kad toks klausimas yra svarstytinas, jis yra darbotvarkėje.

4 Comments

  1. Gyventojai

    Nuo kada Sportininkai patapo miesto centrų ? :DDD Ai, kai parduoda kokia lušną Sportininkų g. ir rašo kad pačiame miesto centre ? :DDD

    Reply
  2. Gyventoja

    Iš viso KLASCO su savo kroviniais ir furom lauk iš miesto centro reikia iš grūsti ir kuo greičiau.

    Reply
  3. Ramass

    Klausimas. O kodėl Klasco nepasidaro aikštelės uosto teritorijoje? Kodėl krovininis transportas turi teršti miesto teritorija? Pripažinkim , kad užvestų fūrų tarša , tai tik gėlytės. Kiek dar privarvinama tepalo , kiek vairuotojai šiukšlių primėto.

    Reply
  4. Arkliukas

    Šita aikštelė ir į uostą laukiančios furos yra Artūro arkliukas !

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Transporto ir logistikos įmonių paslaugų eksportas priartėjo prie 6 mlrd. eurų

Lietuvos krovinio kelių transporto paslaugų eksportas 2023 metais pasiekė 5,87 mlrd. eurų – 5,6 proc. daugiau nei 2022 metais, rodo ...
2024-03-27
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco” ir miesto valdžios mūšis grįžta į pradinę stadiją

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), teismams skundusi praėjusios kadencijos Klaipėdos miesto tarybos 2022-ųjų pavasarį priimtą sprendimą nepritarti jos planuojamai naujai ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This