BRT projektas: nerimas dėl Tiltų gatvės ir Biržos tilto

Svarbu, Transportas

Kovo pabaigoje klaipėdiečiams buvo pristatytas kauniečių bendrovės „Transporto infrastruktūros projektai“ atstovų parengtas vadinamasis BRT (greitųjų autobusų) techninis projektas.

Tiek pristatymo metu, tiek po jo visuomenėje kilo nemažai diskusijų. Be kitų, savo požiūrį dėl Klaipėdos savivaldybės siekio užtikrinti spartesnį pietinės miesto dalies gyventojų susisiekimą su miesto centru išsakė ir žinomas klaipėdietis architektas Edmundas Andrijauskas.

Balandžio pradžioje posėdžiavę miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariai nusprendė prie šio klausimo grįžti vėliau, o ketvirtadienį svarstė jiems adresuotus Senamiesčio seniūnaičio Renaldo Kulikausko pasiūlymus, susijusius pirmiausia su Tiltų gatvės ir Biržos tilto integracija į BRT.

Tuoj po minėto pristatymo komiteto nariams išsiųstame laiške R. Kulikauskas rašė, jog dar 2020 m. vasarą bendrovės UAB „Civitta” parengtoje studijoje įgyvendinant BRT trasos sprendinius buvo numatyta atlikti Tiltų g. akmens grindinio rekonstravimo darbus už 0,7 mln. eurų, perklojant visą akmenis laikantį pagrindą. Tuo metu pristatyme „Transporto infrastruktūros projektų“ atstovai siūlė tik užpildyti ir išvalyti tarpus tarp akmenų, t.y. atlikti tik paprastąjį gatvės remontą.

Jis taip pat pasigedo minėtame pristatyme Biržos tilto per Dangę aptarimo bei priminė prieš kelis metus atliktą Biržos tilto ekspertizę, pagal kurią šiuo tiltu negali važiuoti sunkiasvoris transportas, kol nebus atliktas tilto kapitalinis remontas.

Kartu seniūnaitis laiške reiškė abejones dėl galbūt kauniečių bendrovės atstovų nekompetencijos, nurodydamas, jog esą UAB „Transporto infrastruktūros projektai” dirba tik 7 darbuotojai su 1700 eurų vidutiniu mėnesio atlyginimu, kai UAB „Civitta” turi 55 specialistus, kurių užmokesčio vidurkis siekia 2460 eurų.

Pats R. Kulikauskas ketvirtadienį komiteto posėdyje nedalyvavo, o jo laiško svarstymas užtruko vos kelias minutes.

Komiteto pirmininkas Alvidas Šimkus priminė, jog jau anksčiau buvo nuspręsta šį klausimą svarstyti ne nuotoliniu būdu, o gyvai, kai savivaldybės administracija pateiks galutinį BRT projekto variantą.

A. Šimkus pasiūlė R. Kulikausko laišką perduoti savivaldybės administracijai, „kad ji kartu su rengėjais išanalizuotų pateiktus pasiūlymus ir atviro komiteto posėdžio metu pateiktų informaciją, kaip buvo atsižvelgta į pateiktus siūlymus”.

Komiteto nariai bendru sutarimu pritarė šiam siūlymui, tik Elida Mantulova išreiškė norą, kad savivaldybės administracija „ypatingai išsamų atsakymą paruoštų dėl Biržos tilto”.

12 Comments

  1. Elementarūs klausimai korumpuotiems arba besmegeniams miesto politikams

    Kiek minučių sutaupytų BRT nuo taško A iki Z? Kiek būtų galima nupirkti elektrobusų už lėšas BRT autobusams ir infrastruktūrai? Kiek ilgiau vairuotojams teks laukti prie šviesoforų ir teršti aplinką dėl BRT infrastruktūros pakeitimo?

    Reply
  2. Senai laikas panaikinti visus autobusus!!

    Gal užteks stumti ta supuvusi autobusu parka??Kiek dar laiko normalus žmones tures išlaikyti dykaduonius ?

    Reply
  3. Praktiškas

    Ką čia kas besiūlytų ir besvaičiotų, o Tiltų g. pagrindus reikia tvirtinti, pakeisti ir netinkamą autobusams akmenų dangą, Biržos tiltą reikia tvirtinti, nes jis yra daugiau dekoratyvinis, skirtas pramogoms, bet ne BRT. Dabar klaipėdoje klesti brangių galimybių studijų ir darbų piginimo (branginimo) kultūra, o reikia ryžtingų, praktiškų ir nebūtinai pigių sprendimų, nes kol taupome, viskas pabranksta !

    Reply
    • trala

      Automobilių eismą reikia uždrausti mažesnėse senamiesčio gatvelėse. Tiltų gatve tegul važiuoja autobusai, nes paprasčiausiai nėra kur jų nukreipti.

  4. plius minus

    Na taip, kosminius laivus statyti ir savo liguistas fantazijas tenkinti už mūsų visų pinigus valdantieji greiti, o kokybiškai sutvarkyti bent Biržos tiltą niekaip nepajėgia. Na apie naujo statybą, tai misija NEĮMANOMA. Dabar dar gyventojų aptarnavimo centrą ruošiasi konkurso tvarka skubiai išsinuomoti . Atvira Klaipėda dar pelių negaudo , bet.. Pabūsiu pranašu ir pabandysiu nuspėti , ar tik ne į atsilaisvinusį SWED banko pastatą Dubysos ir Taikos pr. kampe ponas Neniškis nusitaikė ? Kur žiūri tarybos kontrolierės tarnyba, ar tarybos kontrolės komitetas su visu Budinu priešakyje ? Miega .
    Visiems pinigėlių reikia prieš naujus rinkimus, bet kodėl jų ieškoma tik mūsų kišenėse ?

    Reply
  5. memel

    Negalima lietuvių įmonėms pavesti atlikti studijų VT tema. Lietuvoje tiesiog nėra normalaus supratimo kas yra normalus VT. O pačios BRT (ar tramvajaus) juostos labai reikia.

    Reply
  6. Kuo toliau tuo durniau

    ir visiški kliedesiai su ta Tiltų gatve. Gal 20-30 metų kalbėjo, kad bus tik senamiesčio pėsčiųjų gatvė. Taip nieko ir nepadarė tik už tos gatvės remontus pinigus žėrėsi ir kelio ženklus keitė iš didelių į mažus, iš mažų į didelius ir vėl atvirkščiai. Atėjo Budinas ir pradėjo tramvajus piešti. Ištaškė pinigus ir dingo su visomis neišmatuojamo komforto galimybėmis. Tada atėjo autobusšoferis Neniškis ir užsimanė greitų autobusų. Vėl naujos fix idėjos ir galimybės. Dabar jau Kulikauskas ekonomurbanistu tapo ir projektuotojo vidutinės algos kriterijų kaip vertybę ant pjedestalo kelią. Visiems vienas vingis – transportas vienos gatvės, o ko norite ateityje iš to senamiesčio ar sugalvojot? Turgus supuvęs, gatvelės amžinai išraustos, Jonkalnis numiręs, soviet univermagas prasmirdęs, buvęs kino teatras išgriautas, kitur duobės ir griuvėsiai metų metais ir jau dešimtmečiais riogso, namai nušiurę, apsilaupę ir išdabinti šiukšlių konteineriais. To vadai nemato, nei strategijų nei galimybių nekuria, o svaigsta apie vieną gatvę kurioje vienas tiltas bilda.

    Reply
  7. Jau tik nereikia :)

    Panašu pinigų ” tryda ” liberaliųjų seniai mėgiama . _________******* uostamiesčio politikai nusvilo nagus įrengdami pirmąją Lietuvoje „Statyk ir važiuok“ aikštelę, kuri Klaipėdoje taip ir liko vienintelė. Sumanymo taip pat būta gražaus: esą už 172 tūkst. eurų įrengtoje aikštelėje prie ligoninių miestelio iš Palangos, Kretingos ar Kalotės atkeliavę žmonės, turintys elektroninius bilietus, nemokamai galės palikti automobilius ir persėsti į miesto transportą. ______P.S. pamiršote ? Kurie politikai taip skatino judumą Klaipėdoje ? 🙂

    Reply
    • Reikia ,reikia..

      Cia ne pinigų tryda,o autobusu tryda .

  8. 100%

    Kada baigsis ta tryda su biudžeto pinigu švaistymusi.??

    Reply
  9. Joris

    Prašymas benueinančiai valdžiai- nebepriiminėkite miestui svarbių sprendimų, susilaikykite nuo galimybių studijų ir kitų miestui per brangių jūsų kvailysčių. Sulaukime naujų rinkimų, vildamiesi, kad tokių nevykėlių, kaip šioji, į istorijos sąšlavyną nueinančioji valdžia, daugiau niekada nebestos prie miesto vairo. Jūs mums per brangiai kainuojate, „nebesistenkite” dėl mūsų.

    Reply
  10. Anonimas

    Stabdykite šitą nereikšminga projektą. Miesto darymas dėl kelių minučių ir iš.esmes problemos neisprendimo o tik jos atitolinimo.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Miestiečiai abejingai pasitiko Senojo turgaus halės rekonstrukcijos planus

Klaipėdos savivaldybės valdomos bendrovės Naujasis turgus užsakymu projektinius Senojo turgaus halės rekonstrukcijos pasiūlymus parengę architektai nesulaukė jokių visuomenės pastabų ar ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Mums rašo

Vandenilio gamyba Klaipėdoje: vandens nepavogs, miesto nesusprogdins

Kilus šaršalui dėl vandenilio gamybos ir užpylimo punkto plėtros Klaipėdos uosto teritorijoje, pateikiu trumpą santrauką atlikto poveikio aplinkai vertinimo, kad ...
2024-03-17
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atvėrė kelią atkurti senamiesčio gatvės atkarpą

Nors Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas buvo nepritaręs mero siūlymui perimti savivaldybės nuosavybėn iš privačių asmenų ...
2024-02-29
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This