Politikai piktinasi siūloma vandens autobusų kaina

Svarbu, Transportas

Skirtingai nei kolegos iš miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto, Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetą sudarantys politikai ketvirtadienį vienbalsiai pritarė sprendimo projektui, kuriuo siūloma 2023 metais palikti tuos pačius miesto autobusų bei maršrutinių taksi maršrutų tarifus.  

Tačiau jie siūlo išbraukti punktą, numatantį, jog nuo 2023 m. vasaros planuojamame reguliariame vandens autobuso maršrute Dangės upe galiotų 6 eurų vienkartinis bilietas.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Šeši eurai? Iškart pasmerkta bankrotui”, – pareiškė komiteto pirmininkas Alvidas Šimkus, pridūręs, kad plaukiant tokiu maršrutu nebūtų ir į ką  žiūrėti.

Laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Andrius Samuilovas teigė, jog tokį tarifą pasiūlė jis, atsižvelgęs į panašių vandens maršrutų Lietuvoje kainodarą. Tiesa, jie nėra miesto viešojo transporto dalis, bet ir kitokių pavyzdžių Lietuvoje nėra.

Pasak A. Samuilovo, nuostolis bus visais atvejais, kad ir kokia būtų kaina. Prognozuojama, kad su 6 eurų tarifu nuostolis per metus siektų apie 50 000 eurų. 

Elida Mantulovė teigė, kad esant tokiai kainai vargu, ar kas, pavyzdžiui, iš Žolynų gatvės į darbą miesto centre plauktų tokiu vandens autobusu.

„Mano galva, pasmerktas maršrutas, negyvas projektas”, – teigė ji. 

„Kai pati idėja buvo pristatoma, tokių kainų nesitikėjom”, – replikavo vicemeras Arūnas Barbšys. 

Galiausiai penki komiteto nariai balsavus už šio punkto išėmimą iš sprendimo projekto. Visiems kitiems siūlymams pritarta vienbalsiai.

Pagal parengtą sprendimo projektą į Palangą ir Kretingą vežančių maršrutinių taksi elektroninio bilieto kainą siūloma padidinti nuo 1,6 iki 1,8 Eur, o pas vairuotoją toks bilietas kainuotų 2,2 Eur (dabar – 1,8 Eur). Vykstant maršrutiniu taksi į Palangos oro uostą tektų sumokėti 3 eurus. Klaipėdos priemiestinės zonos maršrutuose, priklausomai nuo maršruto trasos ilgio, bilietų kainos didėtų 10-30 centų, perkant bilietą pas vairuotoją. Be to, pasiūlyta įvesti I ir II zonos dienos elektroninį bilietą.

Asmenims, pasitraukusiems iš Ukrainos į Lietuvą dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje, siūloma suteikti 100 proc. nuolaidą vardiniams terminuotiems metiniams bilietams.

Taip pat rengiamasi suteikti 50 Eur nuolaidą metiniam terminuotam bilietui, kai Klaipėdiečio kortelė bus naudojama kaip viešojo transporto bilietas.

5 Comments

  1. miestelenas

    Aš jau tai minėjau praeituose straipsniusoe apie keltą Danges upe. Išrpęskit kaip laivui nuplaukt 8km per 30min ir žmonės mokės 3e už bilietą, šiaurinė dalis yra labiau pasiturinti miesto dalis, dėl NT kainų ir t.t. žmonės tikrai galės leisti sau tokia kainą, bet 6e ir pusantros valandos kelionė yra visiškai nelogiška, tik kaip turistinis maršrutas. Bet jei ir taip nu tai nėra sudetinga sugalvot kuo tas maršrutas idomus gali būti. Pasikvieskit istoriką, Dangės upė gausi istorijos, Luizės keliai, laivyba, gyvenvietės ir t.t. įrašot stotelių punktų garsinį įraša ir plaukia laivelis pasakodamas kas kur buvo, kas yra, kokios žuvys auga ir t.t. LT kalba per garsiakalbius, kitom kalbom ausines gali padalint. Ir tada 6e nebebrangu.

    Reply
  2. Antanas

    Nepasiteisins,bankrutuos ,kažkas pigiai prihvatizuos,viskas nuspręsta iš anksto,kaip su katamaranu į Nidą

    Reply
  3. Jurgis

    Gaila, bet šis populiarus visoje Europoje vandens transportas kol-kas netinka Klaipėdos Dangės upės 8 km. O kur dingo kiti upės ilgio km.? Iš viso yra 64 km.. Ką norit tą svarstykit, naudokite didžiausias pinigų sumas – perspektyvos sėkmei nėra.. Galvokit logiškai. Kas ,kokie žmonės mokės 8 e kad nuplaukti nuo Biržos tilto iki Tauralaukio tilto. Arba , sakykim iki gyv. namų kvartalo Žolynai? Ir ne tik kad tie 8 e bus išleisti, bet juk ir kiek laiko važiuoti autobusu ir kiek laiko plaukti? Nesąmonės. Galės naudotis tik turistai, kurių pas mus labai „daug”, kad pamatytų Dangės daugiausiai apleistas krantines ir statinius, ir žydintį vasarą upės vandenį. T.y. taip užterštą kad atsirado mirties zonos,. Ir dar smirdi. Be to, įdomu ką veiks nuplaukę iki Botanikos sodo-Tauralaukio. tilto? Ar KU Botanikos sodas jau pasiruošęs keleivius priimti?
    Taigi sėkmės ieškant galimybių kaip taupyti sąžiningai savivaldybės pinigus statant jau 3 m. (žadėta buvo 1,5 m.) mokyklą Dangės pakrantėje ir vandens autobusų įsigyjimą ir jiems pakrančių paruošimą ir…ir…

    Reply
  4. Anonimas

    Dar pasakykit, kad šį projektą kas nors iš tikrųjų vertina rimtai, o ne žiūri kaip į eilinį cinišką pinigų plovimo modelį.

    Reply
    • Taip

      Pritariu. Kažkieno šlapi sapnai, sodriai apdalinti mūsų sumokėtų mokesčių pavidalu. Neatsiperkanti idėja, bet ko nepasiimt ant inovacijų bangos iškilus?

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This