Akcine bendrove tapusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nusprendė, kad jos naudojamas prekės ženklas paseno ir rengiasi skelbti konkursą naujam „herbui” sukurti. Užsimota iš esmės konceptualiai keisti jau senokai naudojamo prekės ženklo filosofiją.

Paskelbta, kad bus perkamos Klaipėdos uosto prekės ženklo „koncepcijos, logotipo, stiliaus knygos sukūrimo, pristatymo vaizdo klipo sukūrimo paslaugos”. Taip pat perkamos ir papildomas dizainerio paslaugas prekės ženklo stiliaus pritaikymui direkcijos veikloje.
Teigiama, kad naujas Klaipėdos uosto vizualinis identitetas kuriamas siekiant sustiprinti uosto įvaizdį užsienio rinkose ir Lietuvoje, taip pat „ateityje plėtoti pirkėjo teikiamų komercinių paslaugų spektrą ir veiklos geografiją”.
Be to, būsimo paslaugos teikėjo bus reikalaujama „išanalizavus pirkėjo veiklos kryptis, strategiją, viziją, misiją ir vertybes, sukurti ir pateikti” Klaipėdos uosto prekės ženklo identiteto kūrybinę idėją, „logotipą ir jo adaptaciją su pirkėjo bendrovės pavadinimu”, prekės ženklo šūkį lietuvių ir anglų kalbomis.
Kaip ir įprasta tokiai kūrybai, iš rangovo bus reikalaujama pateikti prekės ženklo identitetą ir jo naudojimo taisyklių knygą. Papildomai – iki 1 min. trukmės naują prekės ženklo identitetą pristatantį vaizdo klipą.
Tiekėjas turės garantuoti, kad jo darbai yra originalūs, neturi sąsajų su jokiais kitais prekių ženklais.
Neseniai savo prekės ženklą pakeitė ir Klaipėdos miesto savivaldybė.
Kam toli ieškoti, turime gi SBudiną, jis už 15 000€ gali papiešti, nors gal dabar bus brangiau.. nes infliacija užpuolė