Laivų eismo tarnybos ir locmanai keliasi į Uosto direkcijos pastatą (1)

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-04-14

Iki šiol iš bokšto ties Naująja perkėla laivų eismą Klaipėdos uoste valdę šios tarnybos operatoriai ir kateriais į Klaipėdos uostą atplaukiančius laivus pasitikdavę bei juos išlydėdavę locmanai keičia savo darbo vietą ir jau netrukus įsikurs administraciniame Uosto direkcijos pastate, esančiame J. Janonio g.

Pagrindinis Uosto direkcijos pastatas. Palmiros Mart nuotr.

„Saugi ir šiuolaikinius reikalavimus atitinkanti darbo aplinka – pagrindinės priežastys, dėl kurių priimtas sprendimas perkelti Laivų eismo tarnybos ir locmanų komandas iš kitų Uosto direkcijai priklausančių patalpų. Bokštas, kuriame mūsų darbuotojai dirbo iki šiol, neatitiko net minimalių darbo sąlygų, pastatas buvo nusidėvėjęs, nebeatitinkantis saugumo reikalavimų, o renovacijai reikalingos išlaidos per didelės“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Algis Latakas.

Greta bokšto ties Naująja perkėla budėjusios locmanus plukdančių katerių įgulos taip pat keičia vietą. Centrinėje miesto dalyje esančiame Žiemos uoste jau įrengtos patalpos, kuriose laivų įgulos galės laukti iškvietimų. Ties 19 krantine pastatytas konteinerinis namelis turi visus būtinuosius patogumus.

Pasak Klaipėdos uosto kapitono Vlado Motiejūno, šis sprendimas taip pat prisidės prie degalų, reikalingų locmanų kateriams, taupymo, nes nuo Žiemos uosto iki vietos, kur locmanai, pasitikę laivą, padeda jį saugiai įvesti į Klaipėdos uostą, atstumas žymiai trumpesnis.

Uosto direkcijai priklausantį bokštą ties Naująja perkėla ketinama griauti, o teritoriją pertvarkyti kitai veiklai.

Žymos: | | |

Komentarai (1):

Įrašo “Laivų eismo tarnybos ir locmanai keliasi į Uosto direkcijos pastatą” komentarų : 1

  1. Bluse parašė:

    Realus vaizdas dingo, liko tik techniniai instrumentai. Yra tokia tarptautinė organizacija IALA. Tekstas iš dokumento G1150 už 2020m „Typically, functional requirements specify a behaviour or function the VTS is to accomplish. Examples of common functional requirements include:
    “The VTS shall have the capability to display a ‘real time’ common traffic image supporting multiple
    target feeds (including AIS, Radar, Satellite AIS and CCTV)”
    Paprastai funkciniai reikalavimai nurodo elgesį arba funkciją, kurią turi atlikti VTS.
    Pavyzdžiai bendri funkciniai reikalavimai apima:
    „VTS turi turėti galimybę rodyti „realiu laiku“ bendrą eismo vaizdą, palaikantį kelis
    tikslinės informacijos santraukos (įskaitant AIS, radarą, palydovinę AIS ir CCTV)”. Vertimas per Google.
    Gal nėra kam skaityti dokumentus? Pats p. A.Latakas ir ne turi skaityti tos dokumentus.
    Yra ir kitų priežasčių, dėl kurių situacija pablogėja.
    O locmanai gali dirbti iš visur.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - apdovanojimas už tvarios laivybos vystymą

Ne tik Singapūro laivybos įmonė „X-Press Feeders“, nusprendusi įtraukti Klaipėdos uostą į reguliarų laivybos maršrutą, kuriuo kursuoja žaliuoju metanoliu varomas ...
2024-10-10
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostas pristatomas Kazachstane

Astanoje prasidėjo paroda „TransLogistika. Kazakhstan 2024“, kur susitinka įvairių šalių jūrų uostų, geležinkelių, logistikos įmonių ir kitų sričių atstovai. Čia ...
2024-10-09
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Uosto direkcijai nesiseka teismuose su latviais 

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) per savaitę Klaipėdos apygardos teisme sulaukė antro verdikto dėl ginčų su Latvijos kompanija BMGS. ...
2024-10-09
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This