Klaipėdos uostas bendradarbiaus su kolegomis iš Inčono

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-04-21

Klaipėdos ir Pietų Korėjoje esančio Inčono uostai sutarė keistis žiniomis ir patirtimi, vystydami tvarią ir darnią uostų plėtrą. Tai numatyta Klaipėdos uosto vadovo Algio Latako, Inčono jūrų uosto direkcijos vadovo Joon Wook ir Lietuvos susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio penktadienį pasirašytame bendradarbiavimo susitarime.

Tikimasi, kad šis dokumentas taip pat prisidės stiprinant Lietuvos jūrinį sektorių, ugdant kompetencijas aplinkos apsaugos, inovacijų, skaitmenizacijos srityse.

„Tai pirmas tokio lygmens Uosto direkcijos atstovų vizitas Pietų Korėjoje, siekiant plėtoti bendradarbiavimą, megzti glaudesnius tarpusavio ryšius. Pagrindinis vizito tikslas – bendrų sąlyčio taškų, dalijimosi patirtimi laivybos, uostų plėtros, tvarumo temomis, paieškos. Bendradarbiavimo susitarimo pasirašymas yra pagrindas glaudesniems mūsų santykiams tiek šiandien, tiek ateityje“, – pranešime cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Bendradarbiavimo susitarimu uostai įsipareigojo dalytis statistika, organizuoti bendrus susitikimus, seminarus, prireikus padėti vieni kitiems inicijuoti dialogą su terminalų operatoriais, laivybos linijomis, siekiant padidinti krovinių, keleivių skaičių ir diversifikuoti laivybos maršrutus. Abu uostai taip pat numato reklamuoti vieni kitus laivybos bendrovėms, eksportuotojams, plėtoti glaudžius tarpusavio ryšius.

„Labai vertiname aktyvėjantį bendradarbiavimą su Pietų Korėja jūrų transporto srityje, tikimės jį dar labiau stiprinti ir plėtoti. Šiandien pasirašytas memorandumas tarp Klaipėdos ir Inčono uostų leis abiem šalims dalytis ekspertine patirtimi ir gerosiomis praktikomis, siekiant tvarios laivybos ir uostų plėtros. Uosto ryšiai su Pietų Korėja itin svarbūs formuojant naujus globalius krovinių gabenimo maršrutus“, – teigia susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Inčono jūrų uosto istorija skaičiuojama nuo 1883 m. Uoste veikia konteinerių terminalas, galintis priimti 4 000 TEU talpos laivus, vienu metu čia gali švartuotis 43 laivai. Konteineriais daugiausia gabenami automobiliai, grūdai ir kitos prekės. Pietinėje uosto dalyje kraunamas smėlis ir kiti kroviniai, šiaurinėje dalyje – pramoninės žaliavos, mediena, metalo laužas, pašarai.

Inčono uoste veikia keleivių terminalas, kuris uostamiestį jungia su salomis Vakarų jūroje, taip pat yra tarptautinis keleivių terminalas, jungiantis jį su 10-čia didžiųjų Šiaurės Kinijos miestų, veikia kruizinių laivų terminalas.

Kiek daugiau nei 40 kilometrų nuo Seulo nutolęs uostas per artimiausius metus siekia tapti moderniausiu logistikos ir jūrinio turizmo centru šiaurės Rytų Azijoje. Šio Pietų Korėjos uosto tikslas – saugus ir aplinkai draugiškas uostas, kurio valdymo sistema grįsta inovacijomis, bendradarbiavimu.

Vienas svarbiausių Inčono uosto plėtros projektų – tarptautinio keleivių terminalo plėtra, kuris, tikimasi, po vienu stogu sujungs ir poilsį, ir pramogas. Iki 2030 m. Inčono uostas yra užsibrėžęs pritraukti 5 milijonus jūrinių turistų.

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Mums rašo

Apie miestą, uostą ir Lietuvos strateginį laivyną

Ir vėl ta pati, klaipėdietiška tema – uosto ir miesto karas. Karas, kurį tuoj galėsime vadinti „Trisdešimtmečiu karu“. Karas kaip ...
2024-10-03
Skaityti daugiau

ELTA

Laivo „Ruby“ Klaipėdoje neremontuos

Vakarų laivų gamyklos vadovas Arnoldas Šileika yra įsitikinęs – 20 tūkst. tonų rusiškos amonio salietros gabenantis laivas „Ruby“ į Klaipėda ...
2024-09-28
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Įvertino Klaipėdos jūrų uosto direkcijos valdymą

Valstybės valdomų įmonių gerąją valdyseną vertinantis Valdymo koordinavimo centras (VKC) Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkciją aukščiausiu gerosios valdysenos balu įvertino ...
2024-09-27
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This