Žada pasirašyti bendradarbiavimo susitarimą su Centrinės Azijos valstybėmis

Uostas ir jūra

Per pusšimtis privataus ir valstybinio sektoriaus atstovų iš penkių Centrinės Azijos valstybių – Kazachstano, Uzbekistano, Tadžikistano, Kirgizijos ir Turkmėnistano – trečiadienį atvyko į Klaipėdą iš arčiau susipažinti su vieninteliu Lietuvos jūrų uostu. Svečiams pristatyti Klaipėdos uosto metiniai rezultatai, vykdomos veiklos ir teikiamos paslaugos. Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas svečius supažindino su uosto vystymo kryptimis, vykdomais projektais.

Klaipėdoje trečiadienį lankėsi penkių Centrinės Azijos šalių delegacijos. Uosto direkcijos nuotr.

2022 m. į šias Centrinės Azijos šalis gabenta beveik 234 tūkst. tonų krovinių arba 42 proc. daugiau nei 2021 metais. Daugiausia krauta netauriųjų metalų ir jų gaminių, mineralinių produktų, chemijos pramonės, gyvūninės kilmės produkcijos, maisto produktų, gėrimų, tabako.

Geležinkelių transportu pernai gabenti 83 procentai Centrinės Azijos valstybių krovinių, likę 17 procentų – kelių transportu.

Palyginus pirmą 2023 m. ketvirtį su tuo pačiu laikotarpiu pernai, Centrinės Azijos valstybių krova per Klaipėdos uostą augo. 2022 m. sausio–kovo mėnesiais krauta 18,3 tūkst. t, o šiemet per tą patį laikotarpį 69,68 tūkst. t (51,38 tūkst. tonų daugiau). Daugiausia krova augo dėl aktyvesnės Kazachstano krovos.

Siekiant plėtoti ilgalaikius tarptautinius prekybos santykius, auginti esamus prekių importo, eksporto ir tranzito srautus, vystyti tarptautinį krovinių vežimą keliais ir daugiarūšį transportą Transkaspijos tarptautiniu transporto keliu, keistis informacija ir gerąja patirtimi, birželio 16 d. Vilniuje vyksiančio forumo metu planuojama pasirašyti bendradarbiavimo susitarimą. Jį pasirašys 10 Lietuvos ir Centrinės Azijos įstaigų ir organizacijų.

Maždaug 40-ies Centrinės Azijos valstybių įmonių ir organizacijų atstovų verslo misijos vizitą į Lietuvą organizuoja Kazachstano transportininkų sąjunga „KAZLOGISTICS“ ir tarptautinė organizacija TRACECA, bendradarbiaudamos su Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK), Lietuvos nacionaline vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ ir UAB „Centrinės Azijos projektai“ bei Jungtinių Valstijų tarptautinės plėtros agentūra.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This