7 mėnesių uosto veiklos rezultatai nedžiugina

Uostas ir jūra

Per septynis šių metų mėnesius Klaipėdos uoste perkrauta 18,6 mln. tonų krovinių. Pastaraisiais metais augusi konteinerių krova uoste ir šiemet prisideda prie teigiamų statistikos kreivių. Sausį-liepą konteinerių (TEU) krauta 18 procentų daugiau nei pernai, kuomet buvo pasiektas šio segmento krovos rekordas.

Palmiros Mart nuotr.

Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų, aliejų, iki liepos pabaigos perpilta 4 procentais mažiau nei tą patį praėjusių metų laikotarpį. Jų krova sudarė 4,2 milijono tonų. Didžiausi krovos praradimai šiame segmente užfiksuoti kraunant naftos produktus ir skystas trąšas.

Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudaro žemės ūkio produkcija, iškasenos, statybinės medžiagos sausio-liepos mėnesiais Klaipėdos uoste siekė 4,7 mln. tonų. 18 procentų šiame segmente sumažėjusią krovą, palyginus ją su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, iš esmės lemia sankcijos įvairiems kroviniams, kurių pernai metų pradžioje dar nebuvo. Labiausiai šiame segmente menko birių trąšų krova.

Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai, metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste pirmais šių metų mėnesiais krauta 7 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šio segmento krova sudarė 9,6 milijono tonų. Šiame segmente mažėjo medienos ir miškininkystės produktų ro-ro krovinių, šaldytos produkcijos krova.

Šių metų sausį-liepą konteinerių (TEU) krauta 18 procentų arba 102 tūkst. sąlyginių konteinerių vienetų daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

„Tiesa, vis dar išlieka tendencija, kad laivais gabenamų tuščių konteinerių skaičius auga, o pilnų mažėja. Geopolitinė situacija, sankcijos, mažėjantys vietos verslininkų eksportavimo mastai, taip pat pamažu besitraukiantis vartojimas, su tuo susijęs mažesnis importas – visa tai atsispindi tiek bendrai krovos statistikoje, tiek konteinerių segmente”, – teigiama Uosto direkcijos pranešime.

Jame taip pat informuoja, jog ir Latvijos tiek Rygos, tiek Ventspilio uostai didžiausius praradimus šiemet fiksuoja kraunant anglis ir naftos produktus.

Per 7 šių metų mėnesius Klaipėdos uoste užfiksuoti 3089 laivai (sausakrūviai, tanklaiviai, keltai, mažieji ir kt.), apsilankė 219 465 keleiviai.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This