Švelninant karantino ribojimus, vis daugiau darbuotojų grįžta dirbti į darbovietes.
Klaipėdos miesto savivaldybė informuoja, kad karantino laikotarpiu aptarnaujant klientus prioritetas ir toliau teikiamas nuotolinėms paslaugoms. Prireikus paslaugų, jas galima užsisakyti el. būdu paslaugos@klaipeda.lt. Prašymai taip pat priimami elektroniniu paštu info@klaipeda.lt. Popierinius dokumentus galima įmesti į specialiai tam nurodytą vietą prie savivaldybės pastato Liepų g. 11 durų. Papildoma informacija dėl paslaugų teikimo ar dokumentų perdavimo teikiama telefonu (8 46) 39 60 66.
Tačiau nuo pirmadienio, gegužės 18 d., savivaldybės pradės etapais atnaujinti kontaktinį klientų aptarnavimą ir priimti lankytojus asmenis aptarnaujančiuose padaliniuose: Klientų aptarnavimo skyriuje, Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriuje, Socialinės paramos skyriaus padaliniuose, Viešosios tvarkos skyriuje, Švietimo skyriuje.
Siekdama užtikrinti lankytojų ir asmenis aptarnaujančių darbuotojų saugumą bei COVID-19 ligos plitimo prevenciją, pirmuoju etapu Klaipėdos miesto savivaldybės administracija pagal keliamus reikalavimus įrengs patalpas, skirtas lankytojams priimti ir aptarnauti, nustatys klientų aptarnavimo karantino metu reikalavimus. Planuojama, kad pirmasis etapas bus įgyvendintas per dvi savaites.
Antrajame etape Klaipėdos miesto savivaldybė planuoja atnaujinti kontaktinį asmenų aptarnavimą. Išankstinės registracijos ar fizinės apsaugos pagalba bus ribojami lankytojų srautai, lankytojus planuojama konsultuoti kas 20-30 min., taip užtikrinant patalpų dezinfekciją ir vėdinimą.
Informaciją apie tikslią kontaktinio asmenų aptarnavimo pradžios datą žadama paskelbti vėliau.
Kapinėse Lėbartuose nebeturi vadovų? O tvarkos geros nėra. Palangoje kapinėse prie kolonėlių pridėta laistytuvų: imk, laistyk, pastatyk į vietą… O pas mums Lėbartuose nei laistytuvų, o VANDENES kolonėlėse nėra. Klaipėdoje per sausrą, artėjant Tėvo dienai sudegė siurblys? Atsakyti gal turi Šakalienė, ėmusi tiesiogiai darbuotis ir kapinių priežiūroje?
Visai nepasigedom tų darbą imituojančių valdininkų. Karantinas parodė, kad gyvenimas mieste be jų nesustojo. Nuotoliniu būdu dirbo… o atlyginimą gaus kaip už tikrą.
Karantinas parodė, kad savivaldybė su savo funkcijomis gali susitvarkyti dirbdama pusiniu pajėgumu. Tai reiškia , jog realiai vėjais taškomi mokesčių mokėtojų pinigai dideliai daliai darbą imituojančių biurokratų.
2019 m. UAB „Civitta” atlikta „Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos darbo veiklos vertinimo vertinimo studija” atskleidė, kad gyventojų skaičius 1 savivaldybės administracijos darbuotojui Klaipėdoje yra didžiausias iš visų 5 top Lietuvos miestų:
Vilniaus m. sav. – 497 (vienam tarnautojui tenka miestiečių)
Kauno – 432
Šiaulių – 381
Panevėžio – 353
Klaipėdos – 320.
Kitaip tariant, Vilniaus tarnautojas susitvarko su 36 proc. didesniu krūviu aptarnaujant miestiečių viešą interesą, nei Klaipėdos.
UAB „Civitta” – ta pati, kuri tramvajaus reikalingumo studiją už 0,5 mln. EUR darė. Ši administracijos darbo organizavimo studija kainavo ~60 tūkst. EUR (tokią sumą nurodė vieno iš komitetų posėdyje dalyvavusi KMSA atstovė).
Tokie kai Tkačik, Kubilienė eikit lauk . Jus nepageidaujami