Klaipėdos uoste krova yra sumenkusi beveik penktadaliu

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostas pirmąjį pusmetį krovė daugiau kaip 18 mln. tonų – krova yra 18 proc. mažesnė nei pernai tuo pačiu metu.

Pirmąjį šių metų pusmetį pagal bendrą krovinių apyvartą Klaipėdos jūrų uostas išlieka įsitvirtinęs ketvirtoje vietoje tarp Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų.

Beveik pusę šiemetinės uosto krovos sudarė generaliniai kroviniai, kurie išaugo bemaž 18 proc. – iki 8,98 mln. tonų.

Generalinių krovinių segmente, kurį sudaro konteineriai, ro-ro, geležies ir plieno, metalo konstrukcijų bei šaldyti kroviniai, labiausiai augo konteinerių krova. Per šešis šių metų mėnesius fiksuotas 64,5 proc. konteinerių augimas. 

Pirmąjį šių metų pusmetį į Klaipėdos uostą atplaukė 2 739 laivai, tai 14,8 proc. mažiau. Tačiau keleivių srautas gerokai ūgtelėjo. Klaipėdoje apsilankė 114 655 keleiviai – 54,8 proc. daugiau nei 2021 m. sausio–birželio mėn

„Nepaisant sudėtingo ir įtempto laikmečio bei niūrių prognozių, Klaipėdos uostui pavyko visai neblogai kompensuoti sankcionuotų krovinių netektis. Ženkliai augantis konteinerių srautas rodo uosto patrauklumą krovinių iš jūros gabenimui. Savo ruožtu Uosto direkcija investicijų į uosto vystymą tempo nemažina, kad išliktume konkurencingi ir būtume pasirengę priimti naujus krovinius“, – pranešime cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

2 Comments

  1. Kažkas nepadoraus

    Įdomu man šiandien vienas klausimas, gal klerkams jau narkotikus legalizavo? O ką jie rūko, jei legalizavo, bet šnekos apgailėtinai kvailos.

    Reply
  2. Tikri pasiekimai

    Minus 18 proc. pinigine išraiška kiek bus? Tik krykštauti Latakui ir belieka. Su pliusu likęs Venspilis ir Liepoja jam klausimų nekelia?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This