Vienos iš pagrindinių Klaipėdos transporto magistralių – Liepojos, Herkaus Manto, Tiltų gatvių, Taikos prospekto ir Smiltelės gatvės – eismo valdymo sistemos modernizavimo techninio darbo projekto parengimas šiemet nebus baigtas, nors ir pabrango beveik 30 procentų.
Bene ilgiausioje uostamiesčio transporto trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Taip pat yra projektuojamas kapitalinis Taikos pr., Kūlių vartų ir Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas.
Sutartį dėl minėtojo eismo valdymo sistemos projekto po „skelbiamų derybų būdu (be skelbimo)” su UAB „Atamis“ Klaipėdos savivaldybė pasirašė praėjusių metų gruodžio pradžioje. Sandorio vertė tuomet buvo 260,1 tūkst. eurų. Projektas turėjo būti baigtas per metus. Tačiau šį mėnesį šalys pasirašė papildomą susitarimą ir pratęsė sutarties galiojimą iki 2024 m. kovo 6 d. Kartu sutarta, kad savivaldybė įsigyja papildomų paslaugų dar už 76,5 tūkst. eurų.
Kokie papildomi darbai perkami, paskelbtame susitarime nenurodyta. Sutarties kaina dabar pasiekė 336 578,44 Eur.
Sutartyje numatoma suprojektuoti šioje trasoje naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą.
„Visų sankryžų valdikliai privalės būti valdomi Klaipėdos miesto naudojamoje vieningo šviesoforų valdymo sistemoje (Omnia) bei VTP sistemoje Smart Prio, leidžiančią sujungti skirtingų gamintojų valdymo įrangą į vieną naudotojo prieigą, bei viešojo transporto prioritetų sistemą, leisiančią suteikti pirmenybę viešajam transportui kertant šviesoforines sankryžas. Užtikrinti eismo organizavimą išmanaus koordinavimo principu Taikos pr., atnaujinti eismo organizavimo planus kiekvienoje rekonstruojamoje sankryžoje ir pėsčiųjų perėjoje. Numatyti srautų detekcijos sistemą, dviratininkų ar (pagal poreikį) dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforus , VT skirtus šviesoforus, pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones”, – rašoma projektinėje užduotyje.
Pasodino Masiulį už dėžutę partinių liberaliųjų pinigų , tik Gentvilas niekaip neskęsta, kaip nuo žąsies, vis ne jis, vis aplinka kalta. Masiulis asmeninis Gentvilo mokinys , o kur atsakomybė ?
O čia tie patys atidirbinėjimai , valdiškais sumokėta už Neniškio liguistus asmeninius kliedesius…. Politologas-transportininkas, kaip dauguma Klaipėdoje. Klaipėdos universitetas geresnių studijų neturi .
Paprašykime Mero kad įvardytų kiek Neniškis ištaškė mūsų pinigų tiems šviesoforų tobulinimams ..? Paprašykime viešų atskaitų, juk šis Meras neprisidėjo , gal paviešins skaičius ?
Nes dabar tai tik apkalbos .
Na kas kreipsis viešai ? Gal pas V. Dambrauską kreiptis , jis žmogus konkretus ir kol kas nebuvo pastebėtas po valdiškas kišenes besiblaškantis.
Už PUSĘ MILIJONO EURŲ , kartą jau aiškinotės ar reikia tramvajaus ir ko nesupratote ? Vėl aimanuojate ? ” labiau išsilavinę ” liko nesupratę ? ___2020.02.11 ____Klaipėda už 0,5 mln. eurų aiškinosi, ar miestui reikia tramvajaus ir metro: išvados nenustebino _____Lietuvos uostamiesčiui reikalingas tramvajus ir metro – į šį klausimą turėjo atsakyti galimybių studija už beveik pusę milijono eurų. Išnagrinėjus Klaipėdos transporto srautus paaiškėjo, kad abu variantai būtų nepakeliama finansinė našta.
Kodėl tramvahus nėra nepakeliama našta Liepojai?
Idomi galimybių studiją atlikusios įmonės kompetencija. Ar ne bus ten kaimo Jurgių kontora skirta pateisinti nieko nedarymą?
KADA Liepoja pasistatė tramvajų ? ? Negi visai nesuvokiate skirtumo ? Paleisti vis dar veikiantį ( Liepojoje ) ir STATYTI iš pagrindų naują liniją ?
Olštynas prieš pora metų pasistatė naują tramvajų iš pagrindų.
Klaipėdoje naujo tramvajaus statyba laisvai galėtu finansuoti ES. Beje, ES finansavo ir tavo minėtą studiją.
Ir ką ? ? Kiek naudos , be užterštumo gavo miesto gyventojai ? ___Linas Poška
2019-08-08 Olštyno tramvajus ____AK .
Keistas straipsnis. Retą tramvajaus kursavimą galima išspręsti nusiperkant daugiau tramvajų. Ai, ir naujų linijų statyba Olštyne nesustojo.
Nuvyksti į Liepoją -Pagrindinis patikimiausias Keleivinis transportas yra TRAMVAJUS !
Taip pat Patikimiausias transportas Karaliaučiuje – TRAMVAJUS ! (Teko važinėtis).
Lygiai taip pat – buv. Tilžėje -TRAMVAJUS..!
Visur protingi, taupūs žmonės ten gyveno – vietoj brangių benzino ar dizelino (dabar ir dujos) keleiviniam transportui (todėl, kad Tramvajai) naudojo Elektrą !
Tas pats buvo ir prieškarinėje Klaipėdoje – Mėmelyje ! Todėl, kad – pigiau buvo TRAMVAJUMI važiuoti !
Ir vėl todėl, kad ELEKTRA !
Juk dabartinėje Klaipėdoje yra patogiausios keleivinės trąsos-linijos:
1. Taikos-Tiltų-Manto-Liepojos – pro Luizės kvart. – Labrenciškės – Kalotė…
2. Minijos-Pilies-N. Uosto- Dariaus ir Girėno- Į Gelžin. ir Autob. stotis…
3. Šilutės pl.-Mokyklos-Priestočio…
4. Vakarų Laivų Gamykla-Jūrininkų pr.- Rimkai sujungia ! pirmas tris trąsas…
5.iš Atgim. aikš. – Liepų gt. – į Klaipėdos priemiesčius…
Stumia niekam nereikalinga daikta,ir dar su 30% pabrangimu.Vadinasi jie taip taupo pinigus,ir tik ne ten kur reikia.
Kas buvo miesto valdyme ir pasirašė sutartį ? ____Sutartį dėl minėtojo eismo valdymo sistemos projekto po „skelbiamų derybų būdu (be skelbimo)” su UAB „Atamis“ Klaipėdos savivaldybė pasirašė PRAĖJUSIŲ METŲ metų gruodžio pradžioje . Meras Vaitkus prisiekė ŠIŲ METŲ BALANDĮ . _______ P.S. Kaip suprantu projektas buvo su ” broku ” ir jį pataisė , o ne belekokį pradėjo kaip darė buvę liberalieji su konservatoriais. Pvz. Mogiliovo g. ” remontas ” manau taip pat turėjo projektą ? Tai kodėl pradėjo darbus ir ” netikėtai ” rado ESO priklausančius laidus , kurių darbams atlikti vėl reikėjo laiko ? Man patinka sistema ir eiliškumas . Man patinka , kad projektai kurie bus vykdomi yra tikrinami ir ” įrašomi ” būtini papildomi darbai , kurie neturi atsirasti ” netikėtai ” . Viskas logiška .
Labai reikalinga projektas duosiantis žymiai daugiau naudos nei žaliųjų rodyklių gražinimas ar žaliosios bangos projektas Minijos gatvėje. Net keista, kad Vaitkus šio projekto dar neatšaukė.
Visiškai nekeista , kad neatšaukė , nes meras Vaitkus panašu protingas vadovas ir tęsia projektus , kurie bus naudingi Klaipėdai ir miestiečiams . Pats taip pasakėte 🙂 Mažiau aikčiokite 🙂
Aha,tau svarbiausiai kad tik Vaitkus butu ne prie ko…
Vistik stumia ta btr nors jis miestu nereikalingas. Nesprendžia esminiu problemu rik dar daugiau painiavos ives.del keliu minuciu greitesnio qnt pipieriaus vt judejimo.. gal uzteks jau šviesoforų mieste? Faktas kad tramvajus turi būti jokie autobusai neispres parogesnio judėjimo. Geda neniskiui.
Tai kad niekas nejuda net ir su BRT. Kalbos apie prioritetiniai šviesoforus autobusams nėra BRT.
Piko metu BRT juostos sutaupytu tikrai daugiau nei kelias minutes. Vien Taikos pr. Prie Vėtrungės, per piką, sutaupoma būtu arti 10 min. Ta studija tam ir buvo sukurta, tam kad nieko nedaryt ir nieko nekeisti.
Beje žalių rodyklių gražinimas kiek sekundžių sutaupytų?
Priminkit kas yra pikas Klaipėdai? Nera cia tokio.. laikinos spustys. Max 30-60 min kelis kartus dienoje.. Suprasciau kad ne piko metu sutaupytu nuo 20min tad gal ir vertas demesio esamos trnaporto sistemos griovimas, bet deja siai dienai pakanka optimizuoti vt vaziavimo laikus taip kad nebutu traukinuku is keliolikos autobusu.
Autobusai važiuoja traukinukas, nes stovi kamščiuose. Tam, kad autobusai nestovėtų kamščiuose reikia BRT.
Gerai, kad niekas neklauso jūsų reikalavimų (20 min sutaupymas ne piko metu). Nei žalios rodyklės, nei žaliosios bangos, nei be proto brangios estakados jūsų reikalavimo neįvykdys.
Kodėl BRT sugriautų eismą? Juk tramvajai gatvėmis jau dabar sėkmingai važinėja Latvijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir tt.
Būtų mano valia, padaryčiau kaip Liuksemburge: tramvajaus linija nuo Jūrininkų pr. iki Dragūnų kv. ir jokių automobilių. Baigtas kriukis.
Tramvajus Klaipėdai „per brangus”. Geriau mieste dar keletą „pigių” estakadų pastatyt.