„Klasco“ dar ir vagia

Nuomonės, Svarbu

Miestą dulkinusi ir savo nelegaliomis palapinėmis metų metus jį puošianti Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) praėjusį mėnesį atsiskleidė nauju rakursu. Ir vėl per tą „Atvirą Klaipėdą“.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Žinia, šį vasarį jau buvęs „Klasco” vadovas Vytautas Štumbergas buvo užkirtęs kelią „Atviros Klaipėdos“ žurnalistui dalyvauti šios įmonės teritorijoje surengtame viešu turėjusiame būti išvažiuojamajame teismo posėdyje dėl tų pačių nuostabiųjų palapinių statybų teisėtumo. Dabar jau naujomis spalvomis sužibėjo šios kompanijos infrastruktūros direktorius Vidas Endzinas.

Rugpjūčio 10-ąją, po „Klasco“ valdomoje buvusioje Tarptautinėje jūrų perkėloje surengtos spaudos konferencijos apie šio objekto ateitį Uosto direkcija išplatino pranešimą spaudai su trimis prisegtomis nuotraukomis. Dvi iš jų buvo „Atviros Klaipėdos“ nuosavybė, paskelbtos šių metų vasario publikacijoje apie perkėlos istoriją ir joje pradėtus vykdyti griovimo darbus. Jokios nuorodos į tikrąją autorystę direkcijos pranešime nebuvo, kaip ir atsiklausimo, ar galima jas panaudoti.

Pasiteiravus, kaip gi taip nutiko, Uosto direkcijos atstovai paaiškino, kad šias nuotraukas V. Endzinas ir leido naudoti… Pastarasis į mano laišką nesugebėjo, nenorėjo ar tiesiog neišdrįso atsakyti beveik mėnesį. Kaip ir „Klasco“ valdančio koncerno „Achemos“ grupė atstovė spaudai Jolita Macelytė. Šią savaitę su pastarąją pasikalbėjus telefonu sulaukiau atsakymo, jog čia esą „Klasco“ vidinė problema, bet ji esą dar kartą pasidomės. Matyt, domisi iki šiol, nes atsakymo nesulaukiau.

Aišku, būtų galima „Klasco“ paduoti į teismą už vagystę ir autorinių teisių pažeidimus. Turėjau tokią mintį, bet šiam gyvenime yra nepalyginamai svarbesnių dalykų, kuriems reikia skirti savo laiką nei teismų procesai, tapę šios kompanijos kasdienybe. O gyventi su vagies etikete turėtų būti nelabai smagu. Nors ką gali žinoti – čia jau skonio reikalas.

Pabaigai, kaip visada – apie praėjusio mėnesio „Atviros Klaipėdos“ finansinius reikalus.

Per rugpjūtį VšĮ „Klaipėda atvirai“ gavo 5881 Eur pajamų: 695 Eur pervedė juridiniai asmenys už paskelbtas nuorodas ir banerius, 500 Eur sudarė juridinių asmenų parama, 536 Eur sudarė fizinių asmenų parama, 4150 Eur pervedė Vokietijos ambasada Lietuvoje projektui „Reliable information for the Russian-speaking Klaipeda community and the deconstruction of popular soviet myths”.

Praėjusį mėnesį išleidome 5228,22 Eur:

Atlyginimas žurnalistams – 1800 Eur
Bankiniai mokesčiai – 12 Eur
Mobilusis ir interneto ryšys – 70,24 Eur
Duomenų saugyklų nuoma – 11,12 Eur
Autobuso bilietai – 52 Eur
Paramos administravimo paslaugos – 0,86 Eur
Vertimo į rusų kalbą paslaugos – 451,77 Eur
Kuras – 124,73 Eur
Buhalterijos paslaugos – 80 Eur
Sodros mokesčiai – 585,43 Eur
Gyventojų pajamų mokestis – 482,43 Eur
Alga redaktoriui – 1387 Eur
Serverio nuoma – 140,82 Eur
Archyvinės nuotraukos – 29,82 Eur.

20 Comments

  1. Eilinis klaipėdietis

    Apie ką straipsnis? Uosto direkcija paviešino nuotraukas, paskui pasakė, kad nuotraukas gavo iš Klasco, žurnalistas negavo atsakymo ir visus išvadino vagimis?
    Aš teisėje gal ne tiek gerai gaudaus kaip gerbiamas žurnalistas, bet teisminis ginčas, jeigu toks būtų, turėtų vykti tarp uosto direkcijos ir redakcijos, o tada jau aiškinamos visos aplinkybės kas, ką ir kam buvo atsiuntęs ir kokius leidimus davęs.

    Reply
  2. Šaunuolis

    Martynas. Kas kaip o jis vis nepasiduoda. Ir pasiekia savo. Pagarba.

    Reply
  3. Liberalus cinizmas ...skaitom , skaitom , skaitom ir mąstom

    Šiaip, dabar jau meras Vaitkus , dar būdamas tik tarybos nariu , nuosekliai rūpinosi klaipėdiečiais . __2022-04-25 AK ___Klasco” norams didinti krovą – kategoriškas savivaldybės tarybos „ne____dalis teksto ____. Vaitkus, be kita ko, teigė, kad neigiamą sprendimą dėl „Klasco” galėjo priimti ir Savivaldybės administracija, nors dar per Finansų ir ekonomikos komiteto posėdį buvo paaiškinta, kad tai yra savivaldos kompetencija___A. Vaitkus pirmasis frakcijos „Klaipėdiečiams” (buvusi Valstiečių ir žaliųjų) frakcijos vardu, paskelbė, kad balsuos už nepritarimą planuojamai naujai ūkinei „Klasco” veiklai. Po to tokį pat verdiktą paskelbė Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų bei Liberalų sąjūdžio frakcijos. ___

    Reply
  4. Gyventoja

    Tikra tiesa parašyta, apie tą bepročių KLASCO kompanija. Ačiū žurnalistams!

    Reply
    • Liberalus cinizmas ...

      Kaip manote , klaipėdietis liberalas Aplinkos ministras S.
      Gentvilas nieko negirdėjo apie Klasco ir tas palapines ? 🙂 Man keista tik viena , kodėl liberalių jovalą
      ir dar greituoju būdu turi išvalyti naujai išrinkti ? ? Iš konservatorių ir liberaliųjų nieko nereikalavote todėl , nes žinojote jog jie politiniai nevykėliai ? ?

  5. t

    Gariūnuose patys VMS darbuotojai atvažiavo su policija ir nusamdytais rangovais ir nugrovė nelegalias palapines. Ir jiems nesutrukdė nei rėkiančios turgaus bobos nei turgaus apsauginiai. Kodėl Klaipėdoje taip neįvyksta? Matyt KMS darbuotojai negauna signalo iš viršaus. Beje buvusi valdžia pati ir padavė Klasco į teismą dėl nelegalios statybos.

    Didžiulis absurdas ir tai jog vystant pietinio uosto idėja nėra kalba apie Klasco iškėlimą ten. Žiemos uostas būtu puiki vieta jachtu uostui, bet dabar jachtas norima išgrūsti prie poligono. Kodėl Vaitkus nekalba apie Kalsco iškeldinimą? Juk tai buvo vienas iš jo daugybės pažadų.

    Reply
    • Prasivėdinkite ir pasidomėkite

      Gariūnų istorija , kuri teisiškai visiškai kitokia nei Klasco . VISIŠKAI ! Gariūnų palapinės trukdė miesto planui – sankryžos darbams ! Ai , ką čia aiškinti tiems, kurie nieko nežino ir nenori žinoti . Liberalus cinizmas ir liberalus išsilavinimas be gebėjimo mąstyti ?

    • Prasivėdinkite ir paskaitykite

      nors ką rašo AT 🙂 Kas sprendžia kur ir ką statyti 🙂 O tai pezate iš ” skersvėjų ” išpūstos galvos ir ____Uosto tarybai pristatė pietinės uosto dalies plėtros projektą ___Uosto tarybą sudaro Susisiekimo ministerijos, Klaipėdos miesto savivaldybės, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Klaipėdos universiteto, uosto naudotojų, su uosto veikla susijusių asociacijų, AB „Lietuvos geležinkeliai“, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai.

    • t

      Tai meras turi važinėt į Vilnių kalti į galvą Vilniaus valdininkams, kad Klasco reikia iškelti. Galų gale kviestis didžiųjų naujienų portalų žurnalistus ir sakyt, kad va yra problema su tarša Klasco reikia iškelti ir tt. Jei meras nieko nedarys niekas ir nesikeis. Meras turi kelti Klasco problemą į viešumą, kad apie ją išgirstu ir eilinis Vilniaus veikėjas ir apie ją nuolat girdėtų Vilniaus valdininkai.

      Beje pats Vaitkus šnekėjo, kad uosto-miesto konflikto nėra. Taip pat, šnekėjo kad miestas turi užtektinai svertų uosto valdyme. Tai kodėl tų svertų jis nenaudoja?

      Neringoje kažkaip irgi sugebėjo nugriauti nelegalius statinius. Tikiu, kad ir Klaipėdoje tai įmanoma.

    • Pietinis rajonas

      eikit jūs š ikt su tuo iškėlimu pas mus. Sugalvojo didžiagalviai išeitį – iš centro krovą kelt ten kur gyvena daug daugiau žmonių už puse Klaipėdos /nuo Akropolio į šiaurės vakarus/kartu sudėjus. Erzina tokie sprendimai dar ir triūbijant kad čia neva gera ir palanki visiems gyventojams išeitis. ///////** Varykit krovą mariomis link Darbėnų. Ten gentviliokas su savo baxuriukais jau ir kanalus iki savo kotedžu išsikasė, ir laivybą Švencelėje prie Marių planuoja..:D)

  6. Liberalus cinizmas ...apie 2016 m liberalų aukas

    Seimo rinkimuose dalyvaujančiam Klaipėdos vicemerui – dosnios aukos iš kolegų ir savivaldybės įmonių vadovų _
    Seimo nario mandato siekiančiam Klaipėdos vicemerui Liberalų sąjūdžio nariui Artūrui Šulcui – dosnios aukos iš kolegų ir savivaldybei pavaldžių įstaigų vadovų. ___Tarp A.Šulco rėmėjų, sunešusių solidžią sumą, – ir savivaldybei pavaldžių įmonių vadovai. Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ vadovas Leonas Makūnas A.Šulco siekiui tapti Seimo nariu įgyvendinti paskyrė 600 eurų. A.Šulcas yra ir šios įmonės stebėtojų tarybos pirmininkas ___
    Tarp A.Šulco rėmėjų – savivaldybei pavaldžios įmonės „Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras“ direktoriaus pavaduotojas Šarūnas Jonas Tamulis. Jis A.Šulco rinkimų reikmėms paskyrė 1000 eurų. Tarp vicemerui priskirtų veiklos sričių – ir miesto komunalinis ūkis, atliekų tvarkymas. _____P.S. Dalis teksto iš 15 min.

    Reply
    • iš AK straipsnio

      Artūras Šulcas pažeidė įstatymą (atnaujinta liberalų pranešimu) _____P.S. liberalumas man jau keiksmažodis ir argumentų turiu daugiau nei reikia .

  7. O visas tas varkes

    ar ne liberalieji valdydami miestą ir leido ? Leidimas išduotas 2016 m ! Meras liberalas Grubliauskas , vicemeras liberalas Šulcas , administracijos direktorius liberalas Budinas ? Budinas __2015–2019 m. dirbo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriumi. ___Sandėlio kapitalinis remontas yra vykdomas pagal projektavimo įmonės 2016 m. parengtą kapitalinio remonto techninį projektą, kuriam BUVO GAUTAS statybą leidžiantis dokumentas – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos rašytinis pritarimas. ______P.S. IŠ 15 min.
    Dar vienas teismas nepatikėjo „Klasco” versija, kad palapinės nėra statiniai

    Reply
  8. Varkės, varkės. Kodėl niekas negali pajudinti?

    Kodėl? Todėl? Kad visas šis ”mechanizmas” užsuktas dar AtA Lubio ir jo prietelio AMB laikais. Apie viską pagalvota… žemės sklypai už centus išnuomuoti iš VALSTYBĖS 99 metams. Tiktai, kukliai, ar ne. Grąžiausias kabutėse sklypas Vėtros gatvė 9. Atvykę į mokamą automobilių stovėjimo aikštelę prie kavinių Ateik Ateik ir Baltas ruonis. Klaipėdiečiai, miesto svečiai eidami link šiaurinio molo jaučiasi kaip konclageryje : trijų eilių spygliuot tvora. Už tvoros šiukšlynas, rūdijantys seni traktoriai, supuvusios valtys. Ir panašiai. Lentelės prikabintos prie tvoros skelbia: objektą saugo KLASCO saugos tarnyba, ir telefono numeris nurodytas. Nežinia kam priklausantis medinis takas siaurutis, prasilenkti gali tik du žmonės. O eina mamos su vežimėliais, atvyksta ir ekskursijos po 15-20 žmonių. Jūs galvojate , kad tai rūpi Lubio turto paveldėtojams? Klystate, jiems giliai nusišikti ant viso šito. Lietuva laisva šalis milijonieriams, visokiems numoms, lubienėms ir lubytėms. Dar ta proga parašytumėte kaip sekasi AMB ”našlelei”, ar dar nebadauja kartais….

    Reply
  9. Daug varkių

    Ir vagia, ir malūnus suka… Kai teko ten dirbti krovinių apskaitininku, ateidavo pamainos vadovas pasigirti, už kokią sumą prasuko „varkių” darbo valandomis per fūras, kai jau nėra valdžios. ??‍♀️

    Reply
  10. Kiek dar

    Lietuvos teisėsauga terliosis su tais piktybiniais miesto teršėjais?Dėl palapinių pašalinimo seniai priimti teismo sprendimai, bet niekas jų nevykdo.Kodėl naujoji miesto valdžia nesiima priemonių?

    Reply
    • T

      Pažiūrėk kas meras ir apsiramink!

    • Bukagalvi , T

      geriau prisimink kas DAVĖ LEIDIMĄ 2016 statyti tas palapines ! !!!!__Klasco“ pralaimėjo bylą: įrodinėjo, kad statiniai yra palapinės _____Iš 15 min . O ir AK rašė ne vieną straipsnį . ____Sandėlio kapitalinis remontas yra vykdomas pagal projektavimo įmonės 2016 m. parengtą kapitalinio remonto techninį projektą, kuriam BUVO GAUTAS statybą leidžiantis dokumentas – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos rašytinis
      pritarimas.

    • Tam T

      tu liberalusis nevykėli nieko nežinai , bet komentuoji ? Eik knygų skaityti ir domėkis kas vyko ar vyksta nepletkinęs . Fui…bemokslis …

    • Ir dar bukagalvi T

      NE MERO KOMPETENCIJAI priskiriama kontroliuoti kaip vykdomi teismo sprendimai ! Ir tikrai , bukagalvi, ne meras gali nukelti ar priversti nukelti kažkokius statinius ar palapines ar …Antstoliai yra valstybės įgalioti asmenys, kreditoriaus prašymu galintys imtis priemonių, taikant priverstinio vykdymo priemones, kad gera valia nevykdomas teismo sprendimas būtų įvykdytas priverstinai.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This