„Lidl“ išlieka tvariausiu prekės ženklu

Verslas

„Lidl“ penktus metus iš eilės išlieka tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje, rodo „Sustainable Brand Index™️“ – didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo analizė Europoje. Šį tvariausių įmonių reitingą sudarė Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“. „Lidl“ lyderio pozicijų neužleidžia jau penktus metus ir tvariausiu prekės ženklu išrenkamas kasmet nuo 2020 metų.

Palmiros Mart nuotr.

Tyrimas atliekamas aštuoniose šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Nyderlanduose ir Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje gyventojai vertino įvairių sričių prekių ženklus pagal jų atsakomybę aplinkos apsaugos ir socialiniu požiūriu. 2024 metais Lietuvoje buvo vertinami 84 prekės ženklai, iš kurių tvariausiu išrinktas „Lidl“.

„Tikime, kad bendruomenę sutelkiančių ir gamtai svarbių iniciatyvų sėkmę užtikrina ne trumpalaikiai sprendimai, o ilgalaikės iniciatyvos, kurias ir įgyvendiname. Siekiant dar aukštesnių tikslų aktyviai įtraukiame tiek mūsų darbuotojus, tiek ir klientus. Ilgalaikiai bendrovės įsipareigojimai ir bendruomenės sutelkimas daro didelę įtaką ir realų pokytį, tad šis, dar kartą suteiktas įvertinimas, mus įkvepia kartelę kelti dar aukščiau“, – pranešime cituojamas „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Be kitų iniciatyvų pirkėjai kviečiami kartu su „Lidl“ remti ir Baltijos pilkųjų ruonių išsaugojimą. „Lidl“ prekybos tinkle įsigyjant specialų daugkartinį „Duok ruoniukui penkis“ pirkinių maišelį, dalis prekės kainos skiriama šių Baltijos jūrų gyvūnų reabilitacijai tam pritaikytame Jūrų muziejaus centre.

INFORMACIJA

Tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 metų vertina, kokią įtaką tvarumas daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Į analizę įmonės atrenkamos pagal kelis kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina atitinkamos šalies gyventojai.

Visą įmonių tvarumo reitingą Lietuvoje rasite čia.

2 Comments

  1. Kaip Lidl pats save giria...

    Kaip sakoma „kas šuniui uodegą pakels, jeigu ne jis pats”. Tai tikra tiesa.

    Reply
  2. TAS

    tai kad tam SB INSIGHT puslapyje IKI yra pirmam puslapyje, o ne LIDL.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

ELTA

Didieji prekybos tinklai mažina „Vičiūnų“ gaminių kiekį lentynose

Didieji Lietuvos prekybos tinklai tikina rimtai žvelgiantys į tai, kad dėl galimo sankcijų pažeidimo „Vičiūnų“ grupei priklausanti įmonė atsidūrė teisėsaugos ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

ELTA

Pigo pigiausios prekės

Kovą pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis, palyginti su šių metų vasariu, šalies parduotuvėse pigo 4,52 euro (6,6 proc.) ir buvo 14,65 euro ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Aplinkosauga

Ilgai gydyta ruoniukė sugrįžo į Baltiją

Saulėtą ketvirtadienio vidurdienį 20 km nuo kranto į Baltijos jūrą panėrė Baltijos pilkoji ruonė Kaniukė. Ji beveik metus buvo reabilituojama ...
2024-03-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This