Siekiama, kad „Independence“ dirbtų daugiau Lietuvos jūrininkų

Uostas ir jūra

Seimo Jūrinių reikalų komisija ketvirtadienį vykusiame posėdyje domėjosi, kokios šiuo metu yra sudarytos ir jūriniame sektoriuje veikiančios vykdomosios valdžios komisijos. Teritorinės jūros, išskirtinės ekonominės zonos ir kontinentinio šelfo apsaugos ir kontrolės komisijos pirmininkas, krašto apsaugos viceministras Žilvinas Tomkus supažindino Jūrinių reikalų komisiją su jo vadovaujamos komisijos kompetencija ir veikla.

Kitą Vyriausybės sudarytą Integruotos jūrų politikos įgyvendinimo Lietuvos Respublikoje priežiūros komisiją pristatė jos pirmininko pavaduotoja, susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė. Pasiūlymus kurti jūrinius reikalus atstovaujančią vyriausybinę komisiją išsakė jūriniame sektoriuje veikiančių asociacijų atstovai. Visiems pritariant, buvo nuspręsta išsiaiškinti, ar yra galimybė sudaryti Jūrinės strategijos įgyvendinimo komisiją Vyriausybėje.

Taip pat Seimo komisija dar kartą domėjosi galimybe Lietuvos jūrininkams įsidarbinti suskystintų gamtinių dujų (SGD) laive-saugykloje „Independence“. Posėdyje dalyvavę Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovai informavo, jog nuolat tobulinami teisės aktai ir ieškoma galimybių, kad SGD laivo-saugyklos „Independence“ įgulą sudarytų kuo daugiau jūrininkų iš Lietuvos ar baigusiųjų Lietuvos aukštąją jūreivystės mokyklą.

Lietuvos buriuotojų sąjungos narys Robertas Dargis posėdyje pristatė buriuotojų parengtą rezoliuciją, kuria Jūrinių reikalų komisijai siūlo apsvarstyti, kokių uostų tinklo reikia, kad būtų suformuota vieninga ir ilgalaikė valstybės vizija ir būtų patvirtinta ilgalaikė valstybinė jūrinė strategija, kurioje būtų įtvirtinta mažųjų uostų tinklo plėtra.

Jūrinių reikalų komisijos pirmininkas Valdas Rakutis pakvietė Lietuvos buriuotojų sąjungos vadovus savo veiklą ir pasiūlymus pristatyti gegužės mėn. Seime vyksiančioje konferencijoje, skirtoje Europos jūrų dienai.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

ELTA

Maitinimo sektoriaus atstovai reikalaujama mažesnio PVM tarifo

Penktadienį Vilniuje prie Vyriausybės maitinimo sektoriaus atstovai pradėjo protestą dėl šiuo metu esančio pridėtinės vertės mokesčio (PVM) dydžio. Nuo naujųjų ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

ELTA

Sutarė bendradarbiauti stiprinant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje

Aštuonių Baltijos jūros valstybių energetikos ministrai ir jų atstovai pasirašė Vilniaus deklaraciją dėl bendradarbiavimo plečiant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje. Ji ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This