Andrius Jaržemskis

„Klaipėdos keleivinis transportas“ jubiliejų pasitinka nežinioje

„Tai yra politinio apsisprendimo reikalas”, – taip į miesto Tarybos nario Arūno Tumos klausimą, koks bus uostamiesčio viešasis transportas 2030 m., atsakė VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) direktorius Gintaras Neniškis penktadienį surengtos šios...

Klaipėdos uostas XX – XXI a. pradžioje: planai ir vaizdai

Dėl miesto ir uosto bendrųjų planų pateikimo ir suderinimo, naudojant „sublansuotos” uosto ir miesto raidos burtažodžius, tarp Klaipėdos miestiečių ir politikų daugiau kaip metus verda diskusijos. Idėjos apie išorinio uosto statybą Melnragėje buvo kilusios...

Išorinio uosto studija įdomi tik keletui?

Nors viešumoje netrūksta nepasitenkinimo Uosto direkcijos planais išorinio uosto vietą numatyti ties Melnrage, atnaujinta studija, kuri bus pagrindas Vyriausybei pripažinti tokią Klaipėdos uosto plėtrą svarbiu valstybei ekonominiu projektu, visuomenė per visą jos...

Nauja Būtingės studija – priešingas rezultatas

Melnragės išorinio uosto projektas galėtų atsieti 1,1 mlrd. eurų, Būtingės – 1,22 mlrd. Taip buvo teigiama 2011 m. atliktoje Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studijoje. Ją atnaujinusios bendrovės „Smart Continent LT“ atstovai jau pateikia...

Pin It on Pinterest