Gintaras Ramašauskas

Nagrinės „karą” tarp miesto ir uosto

Klaipėdos bendruomenių asociacija (KBA), visuomenine organizacija „Klaipėdiečių iniciatyvos už ekologiją ir demokratiją“ (KIDE) kartu su kitais projekto partneriais, tarp kurių yra ir miesto Tarybos opozicijoje dirbanti politikė Nina Puteikienė, trečiadienį pranešė,...

„Išorinis uostas – sąlyginis sprendinys”

Artėjant Klaipėdos uosto bendrojo plano svarstymo finišui su susisiekimo viceministru Pauliumi Martinku ir aplinkos viceministru Martynu Norbutu bei įvairiais specialistais susitikę Klaipėdos bendruomenių atstovai buvo patikinti, kad galutinę išorinio uosto vietą...

Miesto ir uosto santykiai: apačios nebenori?

Klaipėdiečių iniciatyvos už ekologiją ir demokratiją (KIDE) ir Klaipėdos bendruomenių asociacijos (KBA) inicijuotoje diskusijoje apie uosto poveikį miestui ir išorinio uosto projektą netrūko ir gana radikalių idėjų bei pasiūlymų.

Ekonominės strategijos rengėjai: „Tai įmanoma”

Pirmadienį Klaipėdos ekonominės plėtros strategijos priemonių planą visuomenei ir žiniasklaidai pristatę jo rengėjai tvirtino, kad ambicingai tikslai yra realūs, jei tik bus siekiama naujos kokybės. Pramonininkai savo ruožtu pažymi, kad svarbu akcentuoti į sunkias,...

Utopija: miestas – uostas, kaip miesto klientas?

Neseniai klaipėdiečiams pristatytoje MĖLYNOJO PROVERŽIO strategijoje matome, kad mūsų nykstantį miestą gaivins uostas ir jūros verslų bei ryšyje su jais generuojama veikla. Būtų apgailėtinas neapdairumas neigti uosto įtaką šalies ekonomikai, jo įtaką miestui, tačiau...

Kas rašoma giliavandenio uosto studijoje?

Pajūrio bendruomenės bei giliavandenio uosto Melnragėje projektu abejojantys klaipėdiečiai, šį pirmadienį piketavę ir netoli Vyriausybės, reikalavo visuomenę supažindinti su dar 2011 m. parengta Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija....

Kokioje aplinkoje toliau gyvensime?

Šiuo metu mūsų uosto ir miesto santykių virtuvėje dedasi labai keisti dalykai. Uostamiestis yra įstrigęs antrajame iš penkių mokslininkų išskiriamų uosto raidos etapų (skaitykite informaciją apačioje), o uosto ir miesto santykiai yra tam tikroje aklavietėje. Uostas...

Bendruomenės nori daugiau įtakos politikai

Antradienio vakarą į diskusiją „Ar Klaipėdai gresia likti o,5 miesto?” surinkusių miesto bendruomenių atstovai tarėsi dėl būdų, kaip pasiekti, kad miesto valdžia prieš priimdama sprendimus kur kas labiau nei dabar atsižvelgtų ir į jų nuomonę. Buvo kalbėta...

Agresyvūs kaimynai

Klaipėdos uostas nelaiko savęs Klaipėdos miesto dalimi, nes nėra pavaldus miesto valdžios institucijoms, uosto teritorijos miestui nepriklauso, o uosto bendrasis planas yra kur kas aukštesnio lygio planavimo dokumentas už mūsų miesto bendrąjį planą. Tai smarkiai...

Bendruomenės dėl išorinio uosto kalbės vienu balsu

Trečiadienio vakarą į diskusiją apie giliavandenio uosto projektą susirinkę giruliškiai ir melnragiškai sutarė kurti Pajūrio bendruomenių asociaciją, kad vykstant planavimo procedūroms galėtų reikšti vieningą poziciją ir jų balsas būtų girdimas, o jėgos konsoliduotos....

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest